Skocz do zawartości

tomsson

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomsson

  • Urodziny 05.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Drammen

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam Passat 1.6 AHL 98 Wymieniałem alternator Ściągłem przedni zderzak , i przesunąłem przód do przodu wymieniłem altka i teraz jak poskładałem to do kupy to nie moge zamknąc kalpy! tak jakby zamek był cofnięty (patrząc z boku) jakbym składając paska przód przykręcił za mocno ale jak to mozliwe?.... miał ktoś podobny problem? [aktualizacja] nie wiem jak to jest mozliwe ale jak opuzcze klapę maski przedniej na pas to patrząc z boku nie licuje się linia z lampami, tak jakby cały pas był cofnięty o 1,5-2cm i przed to nie moge zamknac maski , ale jak to jest mozliwe skoro śruby mocujace przedni pas wrocimy na swoje miejsce, nic nei rozumiem
  2. Ile przewodów idzie do alternatora valeo? Mam podłączone dwa . gruby przewód na śrubę 13 i cieńszy na śrubę 8 , czy idzie jeszcze jakiś przewód do altka? Silnik 1.6 benzyna Wymienilem alternator ale jeszcze auta nie odpalalem bo ucialem dolną śrubę i czekam na paczkę z zamiennikiem. Więc do momentu przy kręcenia altka nie chce uruchamiać motoru. Czy kontrolka ladowania powinna zgasnąć po uruchomieniu motoru? [aktualizacja] odpaliłem motor, te dwa przewody to zdaje sie wszystko bylo:) nowy altek mimo ze na jednej srubie działa książkowo kontrolka gasnie
  3. pomyślałem chwilę i już nie mam pytań na chwilę obecną pzdr
  4. proszę jasniej trochę
  5. a jakie zadanie ma ten wiatrak?
  6. prosze mi pokazać prawidłowo wyłamane łopatki > ze szczegolnym naciskiem na zachowanie normy dla prawidłowo wyważonej wisko ;p
  7. oki, nalazlem posty o tym sprzegle
  8. z dedukcji skoro łopatki są powyłamywane zaburzona została struktura urządzenia to przy jego pracy beda występowały wibracje, które nie koneicznie musimy wyczówać.... Po jakimś czasie te male lozysko, ktore tam siedzi może ulec uszkodzeniu od pracy z wibracjami.
  9. Teraz już wiem czemu masz zniszczone logo wolksvagena w zdjęciu profilowym, no bo jakie miałożby być jak się serwije takie rewelacje o niszczeniu łopatek, i to w dodatku na forum specjalistycznym. zal.pl - - - - - aktualizacja - - - - - dzięki za poradę, o takiej oczekiwałem. Już teraz jest jasno. pzdr z Ełku
  10. można i tak, ale taka wiskoza długo nie pochodzi = wymiany wiskoza a ona mało nie kosztuje
  11. jesli masz sciągnięty przedni zderzak i przesuniety przedni pas do przodu (pozycja serwisowa) wówczas debilnym pomysłem jest wyłamywanie łopatek w wisko, bo ja ma ten pas posuniety do przodu to jest miejsca by je odkręcić o ile przeciez da się koło zablokować w jakiś sposób, nie mając specjalnego klucza do tego. ja poczyniłem szkody bo chciałem uniknąć sciągania zderzaka i przesówania pasa przedniego. Teraz zaluje. Musze dodatkowo wymienic wiskoze. Uszkodzona wiskoza długo nie popracuje, ona jest wyważana. Więc lepiej teraz ja wymienc. Jeszcze ne wiem ile koztuje. Musze sobie przysłać z Polski bo tutaj po chuku drogie a jak odkręcasz wiskoze to w którą stronę kręcisz imbusem "8" ? patrzac od frontu silnika?
  12. zeby wykrecic wiskoze trzeba łopatki łamać tak? słaby zart
  13. a po co są tez łopatki w wiskozie? czy z tak zniszczona wiskoza dojedzie do polski? wiskoza kreci sie w lewo i prawo czy tylko w jedna strone? bo u mnie obraca sie w lewo i prawo
  14. przod rozebrany łopatki wyłamane wiatrak odkrecony i nie da sie wyjac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności