Skocz do zawartości
Gość monster mack

problem z silnikiem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość monster mack

witam jestem tu nowy i mam nadzieje ze znajde tu pomoc.

 

ostatnio zakupiłem vw passata z 2001r z silnikiem 1,9 tdi i mam mały problem. po zapaleniu autka chodzi pieknie tylko jak rusze to jest jakieś dziwne dławienie silnika miedzy 1700 a 2300 obrotów. podłączyłem go pod kompa i wyskoczyły błędy

18047

19466

17569

17932

nie mam pojęcia co to są za błedy prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18047

Czujnik 1/2 położenia pedału przyspieszenia G79+G185, niezrozumiała wartość syg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki; po koleji:

 

18047 P1639 - Czujnik polozenia pedalu przyspieszenia G79+G185 za wysoka wartosc sygnalu

 

19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445)

 

17932 - fuel pump relay(j17)open or short to grnd

 

 

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): przewód sensora temperatury g72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość monster mack

dziekuje a mam pytanko ile mniej więcej ile to wyniesie wszystko wymienic na nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość monster mack

pojawił sie nowy problem juz na postoju chodzi niewyraźnie i zaswieca sie kontrolka esp i abs a jak zgasze silnik to chwilke pochodzi i znów sie zapalają kontrolki.POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, że jest gdzieś w instalacji zwarcie ?? lub coś nie kontaktuje na głównych magistralach. Problem może być spowodowany przeciekającą obudową od komputera sterującego stąd bardzo możliwe zaśniedziałe styki od instalacji co powoduje brak kontaktu:

 

- pedału przyspieszania

(nie wykluczam!! może być uszkodzony potencjometr na elektronicnym pedale gazu)

- złącze do przekaźnika pompy paliwa

(złacze - kostka do listwy przekaźników)

- 17932 - fuel pump relay(J17) open or short to grnd

(obwód otwarty lub zwarcie do masy)

Czujnik G72 również może być uszkodony ale najpierw należy sprawdzić instalację do niego

 

Z tego co widać po błędach - to polecam najpierw wnikliwą obserwację wraz z VAG... zanim nie utwierdzisz się na 100% co powoduje przyczynę to nie kupuj wszystkiego w ciemno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość monster mack

witam autko naprawione padł pompowtryskiwacz dzieki za pomoc :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności