Skocz do zawartości
Gość Pax

Podrasowanie 1,6

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pax

Mam w Passku silnik benzyna 1,6. Nie mam zamiaru go wymiueniać, a chciałbym wykrzesać troszkę więcej Koników z niego. Przelotowy wydech (bez katalizatora itp) już zrobiłem, co jeszcze da się zrobić ??

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za dużo w tym silniku nie podrasujesz :cisza: można dożucić turbawkę ale to już wiąże się z kosztami. jak dla tego samochodu jednak najlepszym i najprostszym rozwiązaniem była by wymiana silnika na 1,8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bobsley6

Pinio ma racje nieoplacalna inwestycja, lepiej sprzedac to co masz i polasic sie na silnik 1,8 np od audi b3 na gazniku lub kupic sławny silnik 2,0 8v ale ciezko taki dostac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bobsley6

polerowany dolot. wieksza srednica wydechu, filtr stozkowy, zwiekszona dawka paliwa- nic wiecej.... lepiej zakup 1,8 na 2,0 od audi oczywiscie 5 cylindrów....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostry wałek :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak można modyfikować wydech nie zmieniając nic w dolocie? Przecież to wszystko musi współgrać, być wyliczonym... Pojemność puszki filtra powietrza też się nie bierze z kosmosu, i bawią mnie pseudo-tunerzy ze stodoły zakładający stożkowe filtry powietrza. Jedna głowa puściła plotkę, druga to powtarza a trzeci uwierzy i zakładają strumienice i inne pierdoły tuningowe. Ludzie! Strumienica nie daje żadnych korzyści, aby odczuć jej działanie należy dostosować cały wydech i układ dolotowy. Mało tego, strumienica daje minimalną zmianę w PRZEBIEGU mocy i momentu. Niczego nie zwiększa. Strumienice stosuje się w lotnictwie, gdyż tam silniki pracują w małym zakresie obrotów i wyliczona strumienica daje wymierne efekty. Zakładanie jej do auta daje tyle samo koni co naklejka na wlewie paliwa "ala" carbon. Wszelkie AMATORSKIE zmiany w osprzęt silnika to wpływanie na jego żywotność. Pamiętajcie - to nie czasy 125P. Teraz fabrykę ciężko poprawić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co bys kolego proponowal w b3 1.8???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to co bys kolego proponowal w b3 1.8???

chyba najlepiej zmienic motor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności