Gość Pax Zgłoś #1 Napisano 4 Sierpnia 2007 Mam w Passku silnik benzyna 1,6. Nie mam zamiaru go wymiueniać, a chciałbym wykrzesać troszkę więcej Koników z niego. Przelotowy wydech (bez katalizatora itp) już zrobiłem, co jeszcze da się zrobić ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PINIO VW Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2007 za dużo w tym silniku nie podrasujesz można dożucić turbawkę ale to już wiąże się z kosztami. jak dla tego samochodu jednak najlepszym i najprostszym rozwiązaniem była by wymiana silnika na 1,8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bobsley6 Zgłoś #3 Napisano 7 Września 2007 Pinio ma racje nieoplacalna inwestycja, lepiej sprzedac to co masz i polasic sie na silnik 1,8 np od audi b3 na gazniku lub kupic sławny silnik 2,0 8v ale ciezko taki dostac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bobsley6 Zgłoś #4 Napisano 4 Grudnia 2007 polerowany dolot. wieksza srednica wydechu, filtr stozkowy, zwiekszona dawka paliwa- nic wiecej.... lepiej zakup 1,8 na 2,0 od audi oczywiscie 5 cylindrów.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #5 Napisano 5 Grudnia 2007 ostry wałek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2008 jak można modyfikować wydech nie zmieniając nic w dolocie? Przecież to wszystko musi współgrać, być wyliczonym... Pojemność puszki filtra powietrza też się nie bierze z kosmosu, i bawią mnie pseudo-tunerzy ze stodoły zakładający stożkowe filtry powietrza. Jedna głowa puściła plotkę, druga to powtarza a trzeci uwierzy i zakładają strumienice i inne pierdoły tuningowe. Ludzie! Strumienica nie daje żadnych korzyści, aby odczuć jej działanie należy dostosować cały wydech i układ dolotowy. Mało tego, strumienica daje minimalną zmianę w PRZEBIEGU mocy i momentu. Niczego nie zwiększa. Strumienice stosuje się w lotnictwie, gdyż tam silniki pracują w małym zakresie obrotów i wyliczona strumienica daje wymierne efekty. Zakładanie jej do auta daje tyle samo koni co naklejka na wlewie paliwa "ala" carbon. Wszelkie AMATORSKIE zmiany w osprzęt silnika to wpływanie na jego żywotność. Pamiętajcie - to nie czasy 125P. Teraz fabrykę ciężko poprawić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwassolino Zgłoś #7 Napisano 6 Stycznia 2008 to co bys kolego proponowal w b3 1.8??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIJU Zgłoś #8 Napisano 6 Stycznia 2008 to co bys kolego proponowal w b3 1.8??? chyba najlepiej zmienic motor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #9 Napisano 10 Stycznia 2008 Witam "Troche" kasy i mozna sie pobawic np tak http://free.polbox.pl/c/chrisss/tuningRP.htm Ale na cuda nie ma co liczyc ... pozdrawiam herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach