bbzzyyczczeek Zgłoś #81 Napisano 3 Lipca 2010 (edytowane) Kolego, żeby sprawdzić opornicę bez jej wyciągania musisz wejść pod autko, zdemontować osłone silnika i przy lewej belce jest widoczna opornica. Żaróweczka, dwa kabelki i: -na odpalonym aucie i trybie ECON napięcie nie dochodzi do żadnego styku (są trzy, bynajmniej u mnie ale ja mam AFN więc może być jakaś różnica) na opornicy (lub tylko jednego, -nastepnie też na odpalonym aucie włanczasz klime i teraz na styku zasilającym musi być napięcie i na jednym wyjściu (1 bieg wentylatora) Gdyby było ciepło to po pewnym czasie na postoju załancza sie 2 bieg i wtedy napiecie jest na wszystkich stykach Niestety, nie podam Ci koloru kabli który jest od czego ale myśle że się połapiesz Edytowane 3 Lipca 2010 przez bbzzyyczczeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pentel Zgłoś #82 Napisano 3 Lipca 2010 Witam, myśle że szczelność układy można wykluczyć bo w końcu klima była nabijana nie dawno. tj w tą środe. Wydaje mi się że wydażenia które opisałem w temacie mogą sie wiązać z 2'gim topikiem który załozyłem --http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=961978&posted=1#post961978 Co więcej doszło- oprócz tego ze piszczenie paska ustało po kilku godzinach od nabicia z climatronikiem zaczeło się kopać. Klima przy 18 stopniach powinna dmuchać zimnym powietrzem - jest takie se. LOW dmucha chłodem ale nie takim jak kiedyś. A teraz przy 20 stopniach leci gorące powietrze!! Co jest nie tak ;//// Czy piszczenie pasa przy załączonej spręż. przed nabiciem + dziwny zapach o którym wczesniej pisałem + złe działanie klimy mają jakiś związek ? Mechanior ręce rozkłada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #83 Napisano 3 Lipca 2010 a moze to kolko na napinaczu paska sie zablokowalo lub ma duzy opor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pentel Zgłoś #84 Napisano 3 Lipca 2010 Zacząłem wertowac kody climatronic. Sprawdze u siebie - zawuażyłem że jest opisany bład poślizg paska soft i hard ... czyli jeśli było by coś na sprężarce z paskiem to bym widział ten bład w klimie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #85 Napisano 3 Lipca 2010 (edytowane) mi tez piszczal pasek i nic klimatronik nie pokazal tylko u mnie byl luzny jak naciagnolem to mam spokuj ale mysle ze klimatrokik tego nie pokaze bo tam przy pasku ani napinaczu nie ma zadnego czujnika a kture kody sprawdzales http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54 moze te post 1 . Te kody niestety sa do audi nie do vw w 2 poscie sa kody do vw niestety troche ich malo ---------- Post added at 15:47 ---------- Previous post was at 15:15 ---------- zreszta wciskajac nawiew minus -temperatora minus-econ na kanale 8 masz temperature powietrza wpuszczana do kabiny po okolo 1 minucie od wlaczenia klimatyzacji na LO powinno oscylowac w okolocy 5st cel. Edytowane 3 Lipca 2010 przez bbzzyyczczeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pentel Zgłoś #86 Napisano 3 Lipca 2010 spoko dzięki. Sprawdze jak bd w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar0100 Zgłoś #87 Napisano 3 Lipca 2010 Witam mam problem z climatronikiem w B5 FL opisanełm go tu:http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1046&highlight=klimatyzacja&page=12 Już nie wiem co mam robić jak zrobiłem nowy temat to mi oczywiście usunęli:/ Tak czy siak czy ktoś z was ma namiary na dobry serwis od klimy w okolicach Łodzi/Kutna/Koła??? z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #88 Napisano 3 Lipca 2010 jak zrobiłem nowy temat to mi oczywiście usunęli nic nie usunęli, przenieśli tylko, do odpowiedniego działu oczywiście http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=41 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianlu Zgłoś #89 Napisano 4 Lipca 2010 Oprnice sprawdzilem wszystko wygląda ok zrobilem diagnoze i 313 czujnik przeplywu swiezego powietrza czy to on moze powodowac ze klima dostaje zadyszki w korkach i krotkich postojach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pentel Zgłoś #90 Napisano 6 Lipca 2010 Witam, odświerzam temat. Niestetety nie miałem okazji wsiasć do autka ostatnio (pilny wyjazd) ale tata pojechał z auktem do warsztaatu. Pasek się ślizgał. Zmieniono pasek i facet rozebrał napinacz chociaż dni jego raczej sąjuż policzone. Jednak nadal przy 21 stopniach dmucha ciepłe powietrze...;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #91 Napisano 6 Lipca 2010 (edytowane) Witam, odświerzam temat. Niestetety nie miałem okazji wsiasć do autka ostatnio (pilny wyjazd) ale tata pojechał z auktem do warsztaatu. Pasek się ślizgał. Zmieniono pasek i facet rozebrał napinacz chociaż dni jego raczej sąjuż policzone. Jednak nadal przy 21 stopniach dmucha ciepłe powietrze...;/ A sprawdziłeś wszystko o czym była już mowa?Tzn. np.czy jest odpowiednia ilość czynnika,czy silniczki klapek są sprawne?Na początek zrób sobie test climatronica i zobacz czy wywala jakieś błędy.Zerknij jeszcze tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54 Pzdr. Edytowane 6 Lipca 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pentel Zgłoś #92 Napisano 6 Lipca 2010 klima była dobijana tydzień temu... jutro o 6 jade w trase więc w między czasie sprawdze o czym mowa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #93 Napisano 6 Lipca 2010 przy 21 stopniach dmucha ciepłe powietrze...;/ Przy 21 stopniach gdzie? Na klimie nawiew na 21 czy na zewnątrz temperatura 21? Bo jak nadmuch na 21, to lodu sie tam nie spodziewaj :bry2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pentel Zgłoś #94 Napisano 7 Lipca 2010 (edytowane) jeśli jeswteśw stanie ustawić ZEWNĘTRZNĄ temperature na 21 stopni to jesteś BOGIEM I PROSZE O 22 stopnie lekkie zachmurzenie do piątku w całej polsce. I suche drogi... a i żeby światła wszędzie działały bo ludzie dostają głupoty. Jasne że po ustawieniu 21 stopni nie moge sie spodziewać chłodu..a le chłodnego powietrza a nie gorącego jak dmucha ! Wcześnej tak nie było. Wróciłem już mam autko pod domem zaraz pobawie się klimą ... ------------------------------- No więc byłem zrobiłem test... po lewej kod 444 - brak błedów w pamięci jak znalazłem na forum a po prawej ilość błędów -02... nie moge przełączyć się po miedzy błędami używając +... Edytowane 7 Lipca 2010 przez pentel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kargulo Zgłoś #95 Napisano 13 Września 2010 podepnę się pod ten wątek bo nie moge zacząć nowego (m za świerzy jestem) otóż, nie dmucha mi w nawiewach po stronie pasażera ( klimatronik) co to może być? czy coś tam spadło , odczepiło się? qrcze nie wiem. proszę o podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszel64 Zgłoś #96 Napisano 7 Listopada 2010 mobile mam pytanko . może ktoś mi powiedzieć jak odczytać błędy climatronikiem . co należy przycisnać w jakiej kolejności. a chce sprawdzić ponieważ wentylator nie załącza się . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #97 Napisano 7 Listopada 2010 (edytowane) mobile mam pytanko . może ktoś mi powiedzieć jak odczytać błędy climatronikiem . co należy przycisnać w jakiej kolejności. a chce sprawdzić ponieważ wentylator nie załącza się . Poszukać na forum-tak... Test climatronic Kody climatronic Edytowane 7 Listopada 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel19799 Zgłoś #98 Napisano 29 Listopada 2010 o jaki wiatraczek chodzi panowie? bo mam podobna sytuacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paczeslaw Zgłoś #99 Napisano 2 Grudnia 2010 Witam, ja mam podobny problem. Mianowicie w samo diagnostyce climatronica wyskakują mi dwa błędy 25b i 4FA. Błędy nie chcą się jakoś skasować. Dodam ze guziki w ogóle nie działały wiec wyjąłem panel i wyczyściłem wszystko spirytusem, okazało się ze ktoś namiętnie psikał panel Plakiem i się po prostu kleiły i chyba jakoś styków brakowało. Po wyczyszczeniu złożyłem i wszystkie chodziły, jedynie obieg zamknięty ciężko chodził jakoś, teraz jak nacisnę obieg to nie zapala się ikonka obiegu. Do diagnozy mogę wejść za 3 albo czwartym razem. Domyślam się ze muszę rozebrać jeszcze raz i doczyścić okolice tego guzika (płytka i styki, gumki i guziki). Jednak czy może to być coś grubszego? Co muszę naprawić, ewentualnie przestawić/sprawdzić aby działo to co powinno? Prosiłbym o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Paczesław Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach