Skocz do zawartości

Paczeslaw

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Paczeslaw

  • Urodziny 12.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Sprawdzałem sztangę pod vagiem - unosi się i opada dość mułowato. Jak przegazuję to trochę żywiej, ale widać że coś ją blokuje. Więc chyba muszę ją wyczyścić. Czy pęknięty dolny wlot do intercoolera może mieć na to wpływ? [17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - -] Druga sprawa: numer taśmy pod kierownicę jaki mi podał elektronik to 1J0 959 654 AG - problem w tym że są albo kosmicznie drogie albo ich nie ma. Da się podebrać jakiś zamiennik? Passat ma abs i esp + 4 poduchy. A co do ABS to są takie błędy: 01486 - System Function Test Activated 35-00 - - 00301 - ABS Return Flow Pump (V39) 35-00 - - Pomijam test, ale czy błąd pompy może byś spowodowany wadliwą taśmą pod kierownicą?
  2. Witam. Czy mógłby ktoś odpowiedzieć na moje drugie pytanie? Pozdrawiam
  3. Dzięki za szybką odpowiedź. A czy może mieć z tym coś wspólnego błąd ABS/ESP - odnośnie pompy zwrotnej V39 bodajże? Pompa była wymieniona razem ze sterownikiem jakiś czas temu bo ABS zmarł. Jakiś czas był spokój teraz znowu ABS-u "ni ma". Po wykasowaniu błędu jest ok, po przejechaniu odcinka i - o ile się nie mylę - pokręceniu kierownicą podczas jazdy błąd wraca i robi się dyskoteka (diody poduchy i ABS/ESP). Przekaźniki też wyjąłem i przeczyściłem styki papierkiem ściernym. Było ok jak jeździłem przód-tył, ale później błąd wrócił, chyba po kilku skrętach kierownicą przy wyjeździe z posesji. Co do taśmy - na vag-u pokazuje kąt skrętu itd. (na ile prawidłowy nie wiem - raczej tak). Dodatkowe pytanie: czy powyższe koszmarki wpływają na wchodzenie silnika pojazdu w tzw. tryb awaryjny (ok. 2500-2900 obrotów, 100-120 km/h, powyżej tych wartości samochód zachowuje się jakby miał odcięcie, plus zupełny brak odzewu ze strony turbiny). Mało tego, sytuacja ta się pojawia kiedy podczas jazdy zdejmę nogę z gazu bądź wyhamuję. Częstokroć przy pierwszy odpaleniu po dłuższym postoju autko jedzie aż miło - do wykonania powyższych czynności, potem "klops" i jazda mułem na samym silniku. Czekam niecierpliwie na pomoc. Pozdrawiam
  4. Witam. Mam problem, mianowicie: Control Module Part Number: 6Q0 909 605 B Component and/or Version: Software Coding: 12344 Work Shop Code: WSC 05311 1 Fault Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 29-00 - Short to Ground Lutowałem na krotko kostkę pod fotelem - zero reakcji. Wymieniłem czujnik pod fotelem (ten przykręcony do wzmocnienia podłogi) - błąd odpowiadający temu czujnikowi zniknął, ale pozostał powyższy. Czy ktoś ma jakieś remedium na to? Dodam, że po uruchomieniu silnika bądź skasowaniu błędu kontrolka gaśnie na chwilę, a potem na powrót się zapala. Klakson działa, ale jakoś tak jakby "na pół gwizdka"...
  5. Paczeslaw

    Czujnik Oleju

    Nic nie mówię, ale ostatnio miałem podobny problem (znaczy nie dalej jak godzinę temu go zlikwidowałem). Otóż podczas jazdy zapaliła mi się pomarańczowa (lub jak niektórzy wolą - żółta) lampka oznaczająca, o ile dobrze się orientuję, problem z poziomem oleju, taka lampka alladyna, którą każdy zna i każdy doznaje spazmów widząc ją na wyświetlaczu. Oleju faktycznie było mało, bo poniżej dolnego zagięcia bagnetu. Wróciłem ten kawałek do domu, dolałem oleju i... kontrolka nadal się zapalała - po włączeniu zapłonu, dźwięk jak przy rezerwie paliwa i pomarańczowa koneweczka na konsoli. No cóż - podpiąłem Vaga, Vcds-a, Polskiego Vaga - żaden nie widział problemu, znaczy, że mi się przywidziało... Ale nie, problem istniał nadal. Więc wpadłem na pomysł odpięcia klemy + i po chwili podpięcia jej na powrót do aku. Po tym zabiegu problem zniknął Nie wiem na jak długo ale nic nie wyje i nie zapala się (oprócz ikonki o poduchach, ale to przez brak ich sterownika). Kłaczyłem silnik, przejechałem jakieś 30 metrów i nic. Mam nadzieję że na stałe. Więc może zamiast rozbierać czujnik i cudować najpierw warto spróbować odpiąć klemę [+]. Ku potomnym zostawiam to streszczenie walki z mym VW, a nuż się komuś przyda Pozdrawiam serdecznie
  6. Witam. Mam małe pytanko - po zakupie mojego passka i małych czarach (wyjęciu rezystora odpowiadającego za niewyświetlanie się na zegarach diody inf. o błędzie dotyczącym jaśków i ABS/ESP i naprawie tego ostatniego) okazało się że w aucie miałem wsadzony sensor poduchy o numerze 6Q0 909 605B a powinien być według mojego magika 8L0 959 655 A. To że autko zaliczyło dzwona to wiem i jestem pewny, wiec pewnie wsadzili inny sterownik przy picowaniu auta na handel. Tak więc jaka jest różnica miedzy tymi sterownikami (potrzebny jest na 4 poduchy - 2 jaśki główne i 2 boczne) oraz dlaczego tak ciężko jest kupić ten sterownik (8L0 959 655 A)? Czy można stosować zamiennie sterowniki o rożnych sygnaturach (np. w. wym.)? Wystarczy tylko ze są na 4 jaśki i heja, można zakładać?
  7. Witam. A możecie mi powiedzieć czy ten moduł komf. ma możliwość odbioru sygnału radiowego z pilota? - VAG NUMBER: 1JO 959 799 R KOMPONENT: 3A ZENTRAL-SG KOMF. 0001 I jeśli jest taka opcja, to jak zaprogramować kluczyk vagiem skoro dostałem tylko 1 (jeden) kluczyk, bez kodu do immo ani pinu klucza ani tego plastikowego kluczyka do dorobienia? Sam scyzoryk, dwu-guzikowy, nieco zjechany, nawiasem mówiąc Oczywiście pomijam wyjęcie licznika (przynajmniej na chwile obecna). Pozdrawiam Piotrek Dane mojej Niuni: VW, Passat, B5 3B, 1999 [modelowy 2000], 1,9 TDi. Kod na kluczyku (sam nie wiem, czy to ważne) - HL0 1J0 959 753 A, 433 mHz. Kluczyk bez diody, bateria wymieniona, synchronizacja nieudana [bez vaga klikanie, przekrecanie kluczyka itd.]
  8. Witam, ja mam podobny problem. Mianowicie w samo diagnostyce climatronica wyskakują mi dwa błędy 25b i 4FA. Błędy nie chcą się jakoś skasować. Dodam ze guziki w ogóle nie działały wiec wyjąłem panel i wyczyściłem wszystko spirytusem, okazało się ze ktoś namiętnie psikał panel Plakiem i się po prostu kleiły i chyba jakoś styków brakowało. Po wyczyszczeniu złożyłem i wszystkie chodziły, jedynie obieg zamknięty ciężko chodził jakoś, teraz jak nacisnę obieg to nie zapala się ikonka obiegu. Do diagnozy mogę wejść za 3 albo czwartym razem. Domyślam się ze muszę rozebrać jeszcze raz i doczyścić okolice tego guzika (płytka i styki, gumki i guziki). Jednak czy może to być coś grubszego? Co muszę naprawić, ewentualnie przestawić/sprawdzić aby działo to co powinno? Prosiłbym o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Paczesław
  9. Witam, proszę o rozkodowanie WVWZZZ3BZYP172187. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności