-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Paczeslaw
- Urodziny 12.10.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Piotrek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
-
Rok produkcji
1999
-
Sprawdzałem sztangę pod vagiem - unosi się i opada dość mułowato. Jak przegazuję to trochę żywiej, ale widać że coś ją blokuje. Więc chyba muszę ją wyczyścić. Czy pęknięty dolny wlot do intercoolera może mieć na to wpływ? [17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - -] Druga sprawa: numer taśmy pod kierownicę jaki mi podał elektronik to 1J0 959 654 AG - problem w tym że są albo kosmicznie drogie albo ich nie ma. Da się podebrać jakiś zamiennik? Passat ma abs i esp + 4 poduchy. A co do ABS to są takie błędy: 01486 - System Function Test Activated 35-00 - - 00301 - ABS Return Flow Pump (V39) 35-00 - - Pomijam test, ale czy błąd pompy może byś spowodowany wadliwą taśmą pod kierownicą?
-
Witam. Czy mógłby ktoś odpowiedzieć na moje drugie pytanie? Pozdrawiam
-
Dzięki za szybką odpowiedź. A czy może mieć z tym coś wspólnego błąd ABS/ESP - odnośnie pompy zwrotnej V39 bodajże? Pompa była wymieniona razem ze sterownikiem jakiś czas temu bo ABS zmarł. Jakiś czas był spokój teraz znowu ABS-u "ni ma". Po wykasowaniu błędu jest ok, po przejechaniu odcinka i - o ile się nie mylę - pokręceniu kierownicą podczas jazdy błąd wraca i robi się dyskoteka (diody poduchy i ABS/ESP). Przekaźniki też wyjąłem i przeczyściłem styki papierkiem ściernym. Było ok jak jeździłem przód-tył, ale później błąd wrócił, chyba po kilku skrętach kierownicą przy wyjeździe z posesji. Co do taśmy - na vag-u pokazuje kąt skrętu itd. (na ile prawidłowy nie wiem - raczej tak). Dodatkowe pytanie: czy powyższe koszmarki wpływają na wchodzenie silnika pojazdu w tzw. tryb awaryjny (ok. 2500-2900 obrotów, 100-120 km/h, powyżej tych wartości samochód zachowuje się jakby miał odcięcie, plus zupełny brak odzewu ze strony turbiny). Mało tego, sytuacja ta się pojawia kiedy podczas jazdy zdejmę nogę z gazu bądź wyhamuję. Częstokroć przy pierwszy odpaleniu po dłuższym postoju autko jedzie aż miło - do wykonania powyższych czynności, potem "klops" i jazda mułem na samym silniku. Czekam niecierpliwie na pomoc. Pozdrawiam
-
Witam. Mam problem, mianowicie: Control Module Part Number: 6Q0 909 605 B Component and/or Version: Software Coding: 12344 Work Shop Code: WSC 05311 1 Fault Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 29-00 - Short to Ground Lutowałem na krotko kostkę pod fotelem - zero reakcji. Wymieniłem czujnik pod fotelem (ten przykręcony do wzmocnienia podłogi) - błąd odpowiadający temu czujnikowi zniknął, ale pozostał powyższy. Czy ktoś ma jakieś remedium na to? Dodam, że po uruchomieniu silnika bądź skasowaniu błędu kontrolka gaśnie na chwilę, a potem na powrót się zapala. Klakson działa, ale jakoś tak jakby "na pół gwizdka"...
-
Nic nie mówię, ale ostatnio miałem podobny problem (znaczy nie dalej jak godzinę temu go zlikwidowałem). Otóż podczas jazdy zapaliła mi się pomarańczowa (lub jak niektórzy wolą - żółta) lampka oznaczająca, o ile dobrze się orientuję, problem z poziomem oleju, taka lampka alladyna, którą każdy zna i każdy doznaje spazmów widząc ją na wyświetlaczu. Oleju faktycznie było mało, bo poniżej dolnego zagięcia bagnetu. Wróciłem ten kawałek do domu, dolałem oleju i... kontrolka nadal się zapalała - po włączeniu zapłonu, dźwięk jak przy rezerwie paliwa i pomarańczowa koneweczka na konsoli. No cóż - podpiąłem Vaga, Vcds-a, Polskiego Vaga - żaden nie widział problemu, znaczy, że mi się przywidziało... Ale nie, problem istniał nadal. Więc wpadłem na pomysł odpięcia klemy + i po chwili podpięcia jej na powrót do aku. Po tym zabiegu problem zniknął Nie wiem na jak długo ale nic nie wyje i nie zapala się (oprócz ikonki o poduchach, ale to przez brak ich sterownika). Kłaczyłem silnik, przejechałem jakieś 30 metrów i nic. Mam nadzieję że na stałe. Więc może zamiast rozbierać czujnik i cudować najpierw warto spróbować odpiąć klemę [+]. Ku potomnym zostawiam to streszczenie walki z mym VW, a nuż się komuś przyda Pozdrawiam serdecznie
-
Witam. Mam małe pytanko - po zakupie mojego passka i małych czarach (wyjęciu rezystora odpowiadającego za niewyświetlanie się na zegarach diody inf. o błędzie dotyczącym jaśków i ABS/ESP i naprawie tego ostatniego) okazało się że w aucie miałem wsadzony sensor poduchy o numerze 6Q0 909 605B a powinien być według mojego magika 8L0 959 655 A. To że autko zaliczyło dzwona to wiem i jestem pewny, wiec pewnie wsadzili inny sterownik przy picowaniu auta na handel. Tak więc jaka jest różnica miedzy tymi sterownikami (potrzebny jest na 4 poduchy - 2 jaśki główne i 2 boczne) oraz dlaczego tak ciężko jest kupić ten sterownik (8L0 959 655 A)? Czy można stosować zamiennie sterowniki o rożnych sygnaturach (np. w. wym.)? Wystarczy tylko ze są na 4 jaśki i heja, można zakładać?
-
kodowanie pilota -> czemu nie dziala???
Paczeslaw odpowiedział przemek4net → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam. A możecie mi powiedzieć czy ten moduł komf. ma możliwość odbioru sygnału radiowego z pilota? - VAG NUMBER: 1JO 959 799 R KOMPONENT: 3A ZENTRAL-SG KOMF. 0001 I jeśli jest taka opcja, to jak zaprogramować kluczyk vagiem skoro dostałem tylko 1 (jeden) kluczyk, bez kodu do immo ani pinu klucza ani tego plastikowego kluczyka do dorobienia? Sam scyzoryk, dwu-guzikowy, nieco zjechany, nawiasem mówiąc Oczywiście pomijam wyjęcie licznika (przynajmniej na chwile obecna). Pozdrawiam Piotrek Dane mojej Niuni: VW, Passat, B5 3B, 1999 [modelowy 2000], 1,9 TDi. Kod na kluczyku (sam nie wiem, czy to ważne) - HL0 1J0 959 753 A, 433 mHz. Kluczyk bez diody, bateria wymieniona, synchronizacja nieudana [bez vaga klikanie, przekrecanie kluczyka itd.] -
Witam, ja mam podobny problem. Mianowicie w samo diagnostyce climatronica wyskakują mi dwa błędy 25b i 4FA. Błędy nie chcą się jakoś skasować. Dodam ze guziki w ogóle nie działały wiec wyjąłem panel i wyczyściłem wszystko spirytusem, okazało się ze ktoś namiętnie psikał panel Plakiem i się po prostu kleiły i chyba jakoś styków brakowało. Po wyczyszczeniu złożyłem i wszystkie chodziły, jedynie obieg zamknięty ciężko chodził jakoś, teraz jak nacisnę obieg to nie zapala się ikonka obiegu. Do diagnozy mogę wejść za 3 albo czwartym razem. Domyślam się ze muszę rozebrać jeszcze raz i doczyścić okolice tego guzika (płytka i styki, gumki i guziki). Jednak czy może to być coś grubszego? Co muszę naprawić, ewentualnie przestawić/sprawdzić aby działo to co powinno? Prosiłbym o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Paczesław
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
Paczeslaw odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Dzieki serdeczne za rozkodowanie Vin-u. Pozdrawiam serdecznie. -
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
Paczeslaw odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Witam, proszę o rozkodowanie WVWZZZ3BZYP172187. Z góry dziękuję.