Skocz do zawartości
alek

tylna klapa

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jak wyregulowac tylna klape w vw 1,9tdi 130 ps kombi

 

vw 130ps 2001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

tak samo jak w vw 1,9tdi 101 ps kombi :wstyd:

 

 

...sorki nie moglem sie powstrzymac :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Yarcio

A ja mam pytanie z innej beczki:

Podejdzie tylna klapa kombiaka z (3BG) do kombiaka ( 3B ) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejdzie tylna klapa kombiaka z (3BG) do kombiaka ( 3B ) ?

 

Sama raczej nie podejdzie, trza ją przynieść...

 

Sorki też nie mogłem się powstrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wedlug mnie te klapy sa takie same ;)

 

I tu się zdziwisz - nie są takie same. 3bg ma inaczej rozwiązany zamek z kluczykiem, ma przetłoczenie na linii świateł i szybciej rdzewieje w okolicach zamka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
I tu się zdziwisz - nie są takie same. 3bg ma inaczej rozwiązany zamek z kluczykiem, ma przetłoczenie na linii świateł i szybciej rdzewieje w okolicach zamka...

 

to chyba nie przeszkadza w montazu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Yarcio

char, ale ty dowciapny jesteś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

jak wyregulowac tylna klape w vw 1,9tdi 130 ps kombi

 

vw 130ps 2001

Takim gumkami które masz po bokach na krawędzi klapy,kluczem wkręcasz lub wykręcasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
char, ale ty dowciapny jesteś :)

Ale za to dowciapny z klasą. Redaktorzenie na Joe Monster zobowiązuje. Za nic nie wymieniaj tej klapy. Serio. Te w 3bg rdzewieją w okolicach zamka na potęgę. Już ktoś to opisywał, a ja często zaglądam właśnie tam do praktycznie każdego napotkanego modelu 3bg i w 80% przypadków już tam ruda siedzi... Coś VW nie poszło jak trzeba. Ja się od roku noszę, by to rozmemłać i zabezpieczyć, ale nigdy na to czasu ni ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Yarcio

Dziękichar, ale ta z 3B mi sie nie podoba, a zwłaszcza ta listwa nad tablicą rozdzielczą - ochyda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
3bg ma inaczej rozwiązany zamek z kluczykiem, ma przetłoczenie na linii świateł i szybciej rdzewieje w okolicach zamka...

 

dzis wymienialem klamke z klapy i przy okazji poszukalem korozji :)

niestety zaczyna sie :( narazie od srodka

i to przetloczenie na linii swiatel nie jest ot tak sobie, poprostu klapa sklada sie z dwoch czesci zgrzanych ze soba.

To jest glowny powod rdzy , nie wiem ja w poprzednim modelu(3B) ale tu sie Niemcy nie popisali, chyba siekne to Hammeritem nie mam innego pomyslu

 

 

ciekawostka :)

jak ktos probowal naprawic klamke(koszt nowej w ASO 102 zl)

 

664b2ef72601f410m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki żrący specyfik,dokładnie kwas,który nie dość że wyżre rdzę to jak niechcący nalejesz na lakier to też zeżre :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Yarcio

Głodny musi być skoro tak wszytko żre :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dlatego trzeba stosować go z głową - przecież oddrdzawiane miejsca i tak troszeczkę odkrywamy. I dlatego warto zaopatrzeć się w to:

 

http://hawid.com.pl/stationery_profi_15_pedzelki_modelarskie_i_artystyczne-p-2.html

 

nanosisz fosol gdzie trzeba. A potem innym takim pędzelkiem nanosisz lakier - i to w taki sposób, że ciężko poznać, gdzie było naprawiane lub malowane! Popytaj tych, co malują tymi pędzelkami modele plastikowe. Ten set jest nie do przecenienia, jeśli chodzi o drobne zaprawki przy aucie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo ciekawe propozycje regulacji tylnej klapy gratulue poczucia humoru ale nie o to chodzi na forum

passat 1,9 2001 130ps kombi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bardzo ciekawe propozycje regulacji tylnej klapy gratulue poczucia humoru ale nie o to chodzi na forum

passat 1,9 2001 130ps kombi

 

Regulacje możesz robić na zawiasach (góra-dół oraz przód-tył) oraz na zamku (zmiana położenia części mocowanej do nadwozia).

 

Takim gumkami które masz po bokach na krawędzi klapy,kluczem wkręcasz lub wykręcasz.

 

To raczej sprawa pomocnicza, pomaga gdy klapa luźno lata i hałasuje. Możesz na maxa wysunąć te odboje ale po zamknięciu i tak zostaną "pokonane" wg tego jak klapa jest ustawiona na zawiasach i zamku. Chodzi o to aby też klapa nie wykonywała mini-ruchu względem uszczelki bo piszczy i w końcu przetrze uszczelkę. A boczne odboje klapę stabilizują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności