Jump to content
Sign in to follow this  
Guest cichy.pl

jakie powinno być ciśnienie przy kołach 225/40/18

Recommended Posts

Guest cichy.pl

witam mam koła 225/40/18 alufelgi jakie powinno być ciśnienie z przodu i z tyłu Dziękuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
jakie powinno być ciśnienie z przodu i z tyłu

 

Odpowiednie :D

 

Dziękuje

 

Weź no chłopie w google lepiej wklep hasło "serwis opon" i poszukaj. Jak 2% forumowiczów jeździ na takich laczach to max.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,3 przod 2,5 tyl.pozatym na klapce od wlewu paliwa masz wlepke z wartosciami cisnien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2,3 przod 2,5 tyl.pozatym na klapce od wlewu paliwa masz wlepke z wartosciami cisnien.

To ja mam inaczej .

A tak na dobry rozum jak może być z tyłu 2.5 przecież tył jest lżejszy i ciśnienie musi być mniejsze niż z przodu!Rozumiem jak mamy zapakowaną furę to tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krawcol

TUTAJ masz tabele Continentala (przod 2,4bar; tyl 2,2bar).

Co prawda nie ma tam Twojego rozmiaru opon ujetego :kwasny:

Ale ja ogolnie spotkalem sie z opinia, ze im nizszy profil, tym cisnienie powinno byc troszke wieksze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sheriff
2,3 przod 2,5 tyl.pozatym na klapce od wlewu paliwa masz wlepke z wartosciami cisnien.

 

.. taa na pewno ;). Fabrycznie pasek przeciez nie wyjezdzał na 18 więc takowych wartości na klapce nie podawali !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ciśnienie to ciśnienie,więc myśle że nie powinno mieć różnicy dla wielkości koła,może się mylę to porawcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krawcol

Mysle, ze dla wielkosci kola (srednicy felgi) nie ma wielkiego znaczenia-takie samo cisnienie moze byc w 14 cali i 16 cali, ale dla profilu opony juz chyba ma znaczenie. Przy takim samym cisnieniu w oponach zwyklych i niskoprofilowych w przypadku znacznego ugiecia opony (kontakt z kraweznikiem) moze dojsc do szybszego uszkodzenia felgi w przypadku opony o niskim profilu-tak mi sie wydaje :niepewny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretycznie tak ale przecież nie można napompować za dużo,żeby nie uderzyć w krawężnik,bo jak za mocno napompujesz to felga też może się zgiąć,wtedy opona robi za krawężnik,poprostu można dobić więcej o 0,1-0,3 atmosfery i będzie lux

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krawcol
można dobić więcej o 0,1-0,3 atmosfery i będzie lux

Nie wiem dokladnie ile-to juz w wulkanizacji moga podpowiedziec. Ale te 0,3 atm moim zdaniem to juz i tak jest utrata komfortu jazdy :zalamany:

Ale sa gusta i gusciki :evil:

Sorry za OT :vw:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 21.07.2007 o 23:39, kyniovtg napisał:

To ja mam inaczej .

A tak na dobry rozum jak może być z tyłu 2.5 przecież tył jest lżejszy i ciśnienie musi być mniejsze niż z przodu!Rozumiem jak mamy zapakowaną furę to tak.

Jak Latasz na pusto to 2.2 i 2.2 jak zawalony to tył rośnie do 2.6 a nawet 2.7 jak załadujesz hantle z siłowni . 2.0 i  2.1 też może być tylko szybciej się zużyją i inne właściwości jeżeli chodzi o przyczepność. 

NO I ZALEŻY JAKA OPONA (BIEŻNIK) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy