Gość a_r_t_i Zgłoś #1 Napisano 20 Lipca 2007 Witam, Już jestem po kuracji sterydowej przeprowadzonej przez Rogala z W-wy. Generalnie zostało osiągnięte 173 KM i 373 Nm. Zależało mi na programie który jako tako ożywi Pasia i jednocześnie nie będzie zabójczy dla turbo, sprzęgła itd Rogal dodatkowo postarał się aby krzywa Nm była w miarę płaska a co za tym idzie aby przyrost mocy był odczuwalny w pełnym zakresie obrotów. Moc nie była mierzona na tradycyjnej hamowni rolkowej tylko za pomocą dysku przykręcanego do koła - niestety nie pamiętam jak nazywa się ten przyrząd do hamowania. Różnica jest taka że mierzona jest rzeczywista moc auta podczas jazdy przy uwzględnieniu np. oporów powietrza. Jak tylko będę miał możliwość to pojadę na obciążeniówkę i porównam wyniki. Podsumowując jestem bardzo zadowolony z całej operacji i naturalnie polecam virusowanie u Rogala Poniżej zamieszczam wykresik: Pozdrowienia z Półwyspu Helskiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 20 Lipca 2007 zdrowa seria byla. wykresem zaskoczony nie jestem. bardzo ladny przebieg i te 300Nm przy 1800obr musi miazdzyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #3 Napisano 20 Lipca 2007 Autko śmiga przyzwoicie - najważniejsze że jest wyraźna poprawa. Wiem że z tej serii da radę wyciągnąć ponad 180 KM i 400 Nm ale chcę pojeździć nim jeszcze 3-4 latka bez inwestowania właśnie w turbo i sprzęgło. Ponoć pompki są w eleganckim stanie więc jestem dobrej myśli (muszę się tylko porozglądać za Motulem, a na Castrolu co najwyżej frytki zacząć smażyć ) Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #4 Napisano 20 Lipca 2007 Kupuj Motula na allegro, jest duzo tanszy niz u lokalnych dystrubutorow. Ja biore z firmy z wroclawia i olej jest na 100% oryginalny a kosztuje duzo mniej... Prawdopodobnie dlatego ze pochodzi bezposrednio z Francji i nie przechodzi przez rece dystrybutorow gdyz w srodku sa francuskie naklejki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 20 Lipca 2007 Kupuj Motula na allegro, jest duzo tanszy niz u lokalnych dystrubutorow. Ja biore z firmy z wroclawia i olej jest na 100% oryginalny a kosztuje duzo mniej... Prawdopodobnie dlatego ze pochodzi bezposrednio z Francji i nie przechodzi przez rece dystrybutorow gdyz w srodku sa francuskie naklejki. w intercarsie 235 zł za 5 litrów mnie niestety allegro nie przekonuje ale to mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #6 Napisano 21 Lipca 2007 Parametry identyczne jak u mnie,tyle że mam Fmic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #7 Napisano 22 Lipca 2007 Pawelb6, a mógłbyś wrzucić wykresik ? Porównywałeś może osiągi przed i po operacji ? Jak wygląda spalanie u Ciebie ? Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #8 Napisano 24 Lipca 2007 a jak sie Rogal ceni ? bo musze pewne korekty wprowadzic do siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #9 Napisano 25 Lipca 2007 a jak sie Rogal ceni ?bo musze pewne korekty wprowadzic do siebie Najlepiej zadzwoń do niego, a napewno się dogadasz. a_r_t_i, wkleję ale dostałem w programie ,którego mój komp nie obsługuję,chyba że wyślę Tobie na maila i wkleisz jego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #10 Napisano 26 Lipca 2007 a jak sie Rogal ceni ?bo musze pewne korekty wprowadzic do siebie Dokładnie tak jak powiedział pawelb6 - zadzwoń do Rogala, umów się a z usługi będziesz na 100% zadowolony. pawelb6 - mój mail to: [email protected] Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #11 Napisano 26 Lipca 2007 ...i jak by nie patrzec 1.9 TDI to najlepsze silniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #12 Napisano 28 Lipca 2007 ...i jak by nie patrzec 1.9 TDI to najlepsze silniki Teraz to już śmiało możemy chyba pisać TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #13 Napisano 29 Lipca 2007 Zgodnie z prośbą Pawlab6 zamieszczam Jego wykresik: Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #14 Napisano 29 Lipca 2007 pokaze co mam , wedlug mnie do porawki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #15 Napisano 29 Lipca 2007 Moc może niska ale w miarę rozłożona,ale przebieg momentu ,porażka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #16 Napisano 30 Lipca 2007 poolk troche do dupy. masz peak momentu i potem nagle znika. jedz na poprawke i niech robia tak jak twoi przedmowcy maja wykresy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #17 Napisano 2 Sierpnia 2007 nie ja to wirusowalem tylko poprzedni wlasciciel w V-Techu mam fakturke, ciekawe czy zgodza sie na korekty softu ? ale najpierw biore sie na duzy IC z przodu i dopiero bede kombinowal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #18 Napisano 2 Sierpnia 2007 nie ja to wirusowalem tylko poprzedni wlasciciel w V-Techu w v-techu?czy VTG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #19 Napisano 2 Sierpnia 2007 VTG tylko hamowalem zeby zobaczyc co kupilem , a byli jedyni z hamownia 4x4 w W-wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #20 Napisano 2 Sierpnia 2007 VTG tylko hamowalem zeby zobaczyc co kupilem ,a byli jedyni z hamownia 4x4 w W-wie Jeszcze Rogal hamuje AWD więc możesz spróbować u Niego, ale liczba KM i Nm może być niższa z tego względu że ma inne urządzonko o czym pisałem trochę wcześniej. Nie jestem ekspertem w temacie tuningu ale dołek na wykresie KM przy 2500 rpm może być efektem lekko zapieczonych kierownic. Natomiast Nm tak jak pisał kolega souler - do poprawki. Nawet jeżeli będziesz miał mieć kosztem kilku Nm bardziej płaski wykresik to zrób to - myślę że będzie praktyczniej. Jeżeli piszę jakieś farmazony to mnie poprawcie bo jestem początkujący jeśli chodzi o tuning TDI Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach