Skocz do zawartości
Gość pluskwa

Odtwarzacz CD do B5 (1999)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pluskwa

Witam,

 

Nie znam się na tym za bardzo i nie wiem, gdzie szukać. Lubię słuchać muzyki z CD, a na wyposażeniu mam radio z magnetofonem. Cóż mogę zrobić, żeby zainstalować taki odtwarzacz i gdzie go wcisnąć? W jednej kieszeni mam klimatronic, w drugiej radio a pod spodem jest półka, ale jest nieco szersza niż radio. Znalazłam taką opcję na 1 CD, orygninalne do VW i to by mi świetnie pasowało. Zmieniarki nie chcę... Pomóźcie rozwiązać problem.

 

Zielona Blondynka w Kombi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gumiz

Hej,

Jesli nie zalezy ci na zmieniarce to pewnie szukasz taniego rozwiazania.

Czy myslalas o czyms takim:

http://www.allegro.pl/search.php?string=mp3+do+auta

??

Koszt na gotowo pewnie 100-200 zl w zaleznosci jaki mp3 player wybierzesz, ale warto to przemyslec.

Ma to swoje plusy i minusy :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprostsza, sprawdzona opcja: wywal kaseciaka i w jego miejsce wstaw odtwarzacz CD/MP3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v
Czy myslalas o czyms takim:

http://www.allegro.pl/search.php?string=mp3+do+auta

...

Ma to swoje plusy i minusy :)

 

W tym przypadku bedzie wiecej minusow niz plusow. Wlasnie dzis przerobilem taki nadajnik ze w koncu wmiare idzie sluchac muzyki. Urzadzenie nie jest wysokiej klasy. Zreszta kolega pisal wyraznie lubi sluchac muzyki z CD. Pomijajac ze naglosnienie Passata jest mizerne w porownaniu do AUDI.

 

Co do dodatkowego odtwarzacza na jedna CD, musialbyc przerobic konsole przednia wg. tego lub po polsku.