mielke Zgłoś #41 Napisano 9 Marca 2011 A za cóż ona odpowiada??? no właśnie za ten wiatrak załączanie to taki swego rodzaju czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #42 Napisano 9 Marca 2011 Dlatego myślę że jest to jakiś czujnik temperatury który się zawiesza tylko gdzie on jest???? na dolnym wężu od chłodnicy zaraz za chodnicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko1g Zgłoś #43 Napisano 9 Marca 2011 Majcin, dzięki za podpowiedź, Mielke, a czy ta opornica może mieć coś wspólnego z ciężkim odpalaniem na zimnym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 9 Marca 2011 Majcin, dzięki za podpowiedź, Mielke, a czy ta opornica może mieć coś wspólnego z ciężkim odpalaniem na zimnym silniku? nie ma nic wspólnego z ciężkim odpalaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko1g Zgłoś #45 Napisano 9 Marca 2011 Wydaje mi się że te moje problemy sa powiązane ponieważ dzieją się równocześnie jak opisałem powyżej. Dzięki za podpowiedź :-) jak do czegoś dojdę to dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19cali Zgłoś #46 Napisano 16 Marca 2011 (edytowane) Wiatrak który kręci się po zapaleniu silnika jest na wiskozie i ma się kręcić, przy zimnym silniku powinienieś go zatrzymać ręką (przy rozgrzanym nie radzę próbować). Wiatrak z silnikiem elektrycznym jest od klimy i jeśli masz climatronic ustawiony na "auto" to będzię i powinien załączać się samoczynnie jeśli na polu jest w miarę ciepło. U mnie po ok. 230 tyś. km wytarły się szczotki, wg serwisu silnik jest nierozbieralny, ale dobry elektryk jest w stanie rozebrać go na czynniki pierwsze. Ja kupiłem nowy komlet ze śmigłem z gwarncją za 250 zł (i nie na allegro) a teraz próbuję kupić szczotki do starego (na rezerwę) problem polega na tym że ciężko jest znaleźć szczotki grafitowe, te które ja znalazłem to zwykłe węglowe (są za miękkie).Jeśli ktoś ma namiary na grafitowe będę wdzięczny. Czyli jak jest zimno (ok. 5'C) to nie musi się załączyć mały wentylator? Klima się chyba załącza (sprężarka). Czy załączy się po jakimś czasie jak jest zimno? Aha, a jak jest za mało czynnika to wentylator się załączy? Edytowane 16 Marca 2011 przez 19cali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1979 Zgłoś #47 Napisano 17 Kwietnia 2012 Witam. Dziś po południu przy sprawdzaniu stanu oleju zauważyłem rozchlapany przez wentylator wiskozy olej na przodzie i cześci komory silnika zastanawiam się skąd on się tam wziął przy wymianie a było to z tydzień temu nic się nie rozlało. Po zatym wiskoza przy osi jest mokra od oleju czyżby to z niej był ten wyciek? Miał ktoś może podobny przypadek? Wiskoza działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #48 Napisano 21 Grudnia 2012 Witam. Zamontowałem nową wiskoze ponieważ stara miała luz na łozysku. Od tego monentu cięźko jest dogrzac auto na postoju. Podczas jazdy dogrzewa do 90 stopni, ale tylko się zatrzymam i temperatura spada do ok. 70. Czy ta wiskoza musi sie ułożyc? Termostat zmieniłem na orginalny. Na tamtej wiskozie temperature trzymał przy 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #49 Napisano 25 Stycznia 2013 Panowie, odświeżam kotleta, bo mam pytanie. Generalnie problem jest poruszony na forum Audi, gdzie można przeczytać, że bardzo często nowe wiskozy ze sklepu są uszkodzone już w transporcie. Moja wiskoza się ostatnio skończyła (potężny luz i zasprzęglała cały czas) więc dzisiaj wymieniłem na nówkę. Niestety ta nówka okazała się niesprawna, bo dalej wisko mi kręci cały czas (nawet bardziej niż stare). Oczywiście będę reklamował, ale muszę przeczekać weekend, więc wściekły jestem do tego stopnia, że zrzuciłbym samochód z urwiska. Stąd moje pytanie: Przed następnym zakupem da się bez zamontowania sprawdzić sprawność wiskozy? Czy powinna gładko się kręcić, czy mieć wyraźny opór? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach