Polski Zgłoś #1 Napisano 15 Czerwca 2007 Jest tak Jak jade na prostej to jeszcze jest ok Ale jak tylko jest lekkie wzniesienie to po prostu nie daje rady Jet to TDI 115 KM rok 2002 Czy to turbina pada ? Wielkie dzieki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margorz Zgłoś #2 Napisano 15 Czerwca 2007 proponuje podpiac sie pod VAGa on prawde powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #3 Napisano 15 Czerwca 2007 A co to jest (sorki ale jestem zielony z mechaniki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #4 Napisano 15 Czerwca 2007 Jest tak Jak jade na prostej to jeszcze jest ok Ale jak tylko jest lekkie wzniesienie to po prostu nie daje rady Jet to TDI 115 KM rok 2002Czy to turbina pada ? Wielkie dzieki za odpowiedzi Po pierwsze nie ma 115 w 3BG, po drugie Vag-to diagnostyka komputerowa, a po trzecie zajrzyj tutaj... _wyszukiwarka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #5 Napisano 15 Czerwca 2007 To musze podjechac do mechanika zeby mnie podpieli pod kompa A wiem ze moj passat ma 115 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #6 Napisano 15 Czerwca 2007 To musze podjechac do mechanika zeby mnie podpieli pod kompa A wiem ze moj passat ma 115 KMPo czym tak wnioskujesz??115KM silnik VW przestał być produkowany pod koniec 00". Ile masz KM wpisane w dowodzie bądź na wlepce w kole zapasowym?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #7 Napisano 15 Czerwca 2007 Skąd: internetwstydliwy kolega? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #8 Napisano 15 Czerwca 2007 Pisze mi w dowodzie 1896/74 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 15 Czerwca 2007 boommax, może i ma Już nie jeden na forum miał miec 2.0 ma było 1.8 lub miał mieć 1.8 a był 1.6 Lepiej zyc w nieświadomości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #10 Napisano 15 Czerwca 2007 Pisze mi w dowodzie 1896/74 ...jakby nie liczyć 74 kW x 1,3596KM =101KM...więc gdzie uciekło Tobie pozostałe 14?? Masz silnik AVB 101KM, taki jak ja Podepnij pod vag'a i ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #11 Napisano 15 Czerwca 2007 No widzisz to ja sie dopiero dowiedzialem ze mam 101 KM Wiec moze trzeba bedzie pomyslec o jakims Chipie Czyli wystarczy podpiac do tego urzadzenia i bedzie wszystko wiadomo co mu dolega ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #12 Napisano 15 Czerwca 2007 Czyli wystarczy podpiac do tego urzadzenia i bedzie wszystko wiadomo co mu dolega ?? Podepnij i wyskoczą błędy, wtedy będzie łatwiej o diagnoze, dlaczego traci moc, można rozmyślać zawór N75, przepływka....za pewno wydaje Ci się, że na prostej dobrze ciągnie. Napisz jeszcze czy samochód na prostej ciągnie cały czas, czy może po przekroczeniu jakiejś prędkości robi się taki, jakby stracił dużo mocy?? P.S. Zmień w profilu silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #13 Napisano 15 Czerwca 2007 Napisz jeszcze czy samochód na prostej ciągnie cały czas, czy może po przekroczeniu jakiejś prędkości robi się taki, jakby stracił dużo mocy?? Kiedys mialem tez A3 TDI 110 Km i działo sie tak ze jak przekroczylem 130km/h to tak jakby zaczelo dusic i predkosc spadala dp 100 i wiecej nie jechal Po ponownym rozruchu dzialo sie to samo Nie moglem przekroczyc 130km/h ale nie wiem co to bylo bo sprzedalem z tym defektem a gosciu mi nie powiedzial co dolegalo Ale teraz to nie jest to samo Az sie boje o koszty jakie moga mnie czekac Akurat na wakacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #14 Napisano 15 Czerwca 2007 Ale teraz to nie jest to samoAz sie boje o koszty jakie moga mnie czekac Akurat na wakacje Silnik w Twoim samochodzie wchodzi w tryb awaryjny i dlatego od tych 130km/h jest strasznie zamulony. Sprawdź Vag'iem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #15 Napisano 15 Czerwca 2007 Powiedz mi jeszcze (jesli mozesz) czy to niespowoduje jakiegos uszkodzenia czegos w silniku ? Jutro i w niedziele musze troche pojezdzic i sie teraz obawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #16 Napisano 16 Czerwca 2007 polski00012, _wyszukiwarka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #17 Napisano 16 Czerwca 2007 Dzisiaj duzo jezdzilem i nadal to samo a mechanik dopiero bedzie w poniedzialek a jutro tez musze zrobic dwie trasy !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #18 Napisano 18 Czerwca 2007 Własnie wrocilem od mechanika i do wymiany jest (nie wiem jak po Polsku to sie nazywa) ale jest to Boscha i znajduje sie kolo filtra powietrza koszt 250 € Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #19 Napisano 18 Czerwca 2007 Własnie wrocilem od mechanika i do wymiany jest (nie wiem jak po Polsku to sie nazywa) ale jest to Boscha i znajduje sie kolo filtra powietrza koszt 250 € Obstawiam przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #20 Napisano 18 Czerwca 2007 Robimy zaklady co to takiego Jutro jade wymienic to zrobie fotke i wrzuce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach