kajos Zgłoś #41 Napisano 10 Stycznia 2014 ale zamek przynajmniej na jakams strone trzeba miec na klucz bo w przypadku rozladowania akumulatora bedzie problem z dostaniem sie do srodka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #42 Napisano 10 Stycznia 2014 Potwierdzam. Ja muszę np. domykać kluczem bo coś padło i nie zamyka do końca jednych drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #43 Napisano 11 Stycznia 2014 przetarte kable na łączeniu drzwi z karoserią skoro po pełnym otwarciu to nie działa to tylko tam przewody są "w ruchu". Do sprawdzenia bardzo proste Jak bawiłem się z demontażem zamka (co opisałem kilka postów wyżej) zauważyłem manewrując blachą drzwi że na chwilę zapaliły mi się światła wewnętrzne w samochodzie. To by był znak, że jednak problem może leżeć w tych przetartych kablach. Z tym że już wtedy nie miałem czasu zajrzeć do kabli. Stąd pytanie: czy sprawdzenie tych kabli na przejściu z drzwi do karoserii wymaga ponownego demontażu całych drzwi, czy można się dostać jakoś poprzez tę gumową harmonijkę pomiędzy drzwiami i karoserią ? Od czego zacząć ? Bo sama wiązka od wzmiankowanej "blachy" wchodzi do wewnątrz drzwi i ginie w tej właśnie gumowej harmonijce. Nie mam pomysła jak zacząć :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #44 Napisano 11 Stycznia 2014 Tą gumową osłonę kabli możesz odczepić po jednej ze stron (buda lub drzwi) i odsunąć na bok. Mało to wygodne, ale dasz radę. Możesz też wyprowadzić całą wiązkę, która biegnie do drzwi przez rozpięcie odpowiednich wtyczek na dole lewego, przedniego słupka. Tam masz połączoną całą kablotekę. Zobacz, które idą do drzwi i te możesz wypiąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach