Skocz do zawartości
matteo99t

Brzęczenie silnka

Rekomendowane odpowiedzi

sadze ze katalizator wypadaloby zmienic po 100 tys. km, jednak w moim przypadku po wymianie dzwoni deko glosniej :zdegustowany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w klubie , mam ten sam objaw.

//Usunąłem link. Po scaleniu postów był zbędny. Duży

 

po przekopaniu forum doszedlem ze moze to byc cos od alternatora (lozysko/rolka) moze pasek badz lancuszek lub lozysko sprzegla, w kazdym razie nic przyjemnego. Moze do tego mala moc ? :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość foggysbk

łozysko sprzęgła odpada mam nowe sprzęgło i łożysko sprawdzałeś katalizator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samo dzwonienie nie jest objawem zużycia katalizatora metalowego. W 1.8 T czesto lubi odrywać się wkład od tej metalowej obudowy(puszki), natomiast sam katalizator jest jak najbardziej sprawny i drożzny. Dźwiek jest denerwujący, co niektórzy spece od katalizatorów proponują potraktować go wtedy normalnie młotkiem :cisza: ,zeby wkład nie latał i sprawa na jakis czas mija, ale to tylko w przypadku kiedy cały wkład odrywa sie od obudowy , nie kiedy wkład jest pokruszony w środku i zatyka wydech.

Natomiast wymiana katalizatora po 100 tys??? koledzy nie żartujmy, jeden katalizator wytrzyma 20 tys a drugi 300tys, w zyciu bym tego w ten sposób nie uogólniał, tym bardziej w przypadku katalizatorów metalowych. A tanie one nie są do silnika AWT 4000 zł :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wietam. ze znaczkiem sie zgadzam mialem ten sam problem ... ale on nawiedza tylko dieslowców. Teraz mam dokladnie taki sam odglos i wiem ze jest to napinacz paska klimatyzacji. Pozdrawaim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm, z tym napinaczem paska klimy moze byc prawda, gdy ja wlacze obroty zaczynaja skakac na wolnych. A tak wogle to nie chce straszyc ale dzisiaj dojechalem do roboty na pol-sprzegle.

Silnik rano nie chcial odpalic, a jak juz zaskoczyl pochodzil troche na wolnych i gasl, na jedynce ledwo ruszal z miejsca :zalamany: musialem zostawic samochod pod praca. Jedyne co zauwazylem to lekki slady oleju wokol glowicy silnika. Podejrzewam ze stracilem kompreche, wlasnie kopie forum w tej sprawie :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie bo mnie chce już trafić :/ Mój pasek (B5fl, 1,9 tdi 130km) ma nowe kompletne sprzęgło i przejechane 206 tysi... Na zimnym silniku słychać brzęczenie, chrobotanie, dzwonienie (coś jakby luźne blaszki, jakieś łożysko lub zębatki - ciężko to sprecyzować) podczas przyspieszania, jak również gdy puszczam gaz podczas zmiany biegów. Szczególnie wyraźny jest ten objaw na 2-ce, lecz słychać to również na innych biegach :/ Po przejechaniu kilku kilometrów słychać to mniej, na postoju ciężko cokolwiek wyczuć - co to może być???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie pomóżcie bo mnie chce już trafić :/ Mój pasek (B5fl, 1,9 tdi 130km) ma nowe kompletne sprzęgło i przejechane 206 tysi... Na zimnym silniku słychać brzęczenie, chrobotanie, dzwonienie (coś jakby luźne blaszki, jakieś łożysko lub zębatki - ciężko to sprecyzować) podczas przyspieszania, jak również gdy puszczam gaz podczas zmiany biegów. Szczególnie wyraźny jest ten objaw na 2-ce, lecz słychać to również na innych biegach :/ Po przejechaniu kilku kilometrów słychać to mniej, na postoju ciężko cokolwiek wyczuć - co to może być???
jeśli dochodzi z przodu silnika/auta to pewnie rolki lub sprzęgiełko altka jeśli po między silnikiem a skrzynią to może być to łącznik elastyczny tłumika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adiwroc

Witam, mam podobny problem z passatem 1.9TDI 115KM z tym ze u mnie szmer dobiega z nawiewów i pojawia sie przy ruszaniu i jak stoje na wolnych obrotach i przygazuje tak na 1100 obrotow, dzwiek jaki dochodzi z nawiewu srodkowego to tak jakby cos tam latało jakas gałazka takie mam wrazenie, na poczatku miałem wrazenie jakbym cos złapał w podwozie. ale na zewnatrz tego nie słychac jak podniosłem maske to tez nie, takze obudowa silnika odpada. dodam ze nie jest to metaliczny dzwiek, ani auto nie straciło na mocy itp. tylko to szuranie, szmeranie itp.

 

co to moze byc ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności