matteo99t Zgłoś #21 Napisano 10 Lipca 2007 sadze ze katalizator wypadaloby zmienic po 100 tys. km, jednak w moim przypadku po wymianie dzwoni deko glosniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo99t Zgłoś #22 Napisano 10 Lipca 2007 Witam w klubie , mam ten sam objaw. //Usunąłem link. Po scaleniu postów był zbędny. Duży po przekopaniu forum doszedlem ze moze to byc cos od alternatora (lozysko/rolka) moze pasek badz lancuszek lub lozysko sprzegla, w kazdym razie nic przyjemnego. Moze do tego mala moc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość foggysbk Zgłoś #23 Napisano 10 Lipca 2007 łozysko sprzęgła odpada mam nowe sprzęgło i łożysko sprawdzałeś katalizator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #24 Napisano 11 Lipca 2007 samo dzwonienie nie jest objawem zużycia katalizatora metalowego. W 1.8 T czesto lubi odrywać się wkład od tej metalowej obudowy(puszki), natomiast sam katalizator jest jak najbardziej sprawny i drożzny. Dźwiek jest denerwujący, co niektórzy spece od katalizatorów proponują potraktować go wtedy normalnie młotkiem ,zeby wkład nie latał i sprawa na jakis czas mija, ale to tylko w przypadku kiedy cały wkład odrywa sie od obudowy , nie kiedy wkład jest pokruszony w środku i zatyka wydech. Natomiast wymiana katalizatora po 100 tys??? koledzy nie żartujmy, jeden katalizator wytrzyma 20 tys a drugi 300tys, w zyciu bym tego w ten sposób nie uogólniał, tym bardziej w przypadku katalizatorów metalowych. A tanie one nie są do silnika AWT 4000 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #25 Napisano 11 Lipca 2007 Wietam. ze znaczkiem sie zgadzam mialem ten sam problem ... ale on nawiedza tylko dieslowców. Teraz mam dokladnie taki sam odglos i wiem ze jest to napinacz paska klimatyzacji. Pozdrawaim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo99t Zgłoś #26 Napisano 11 Lipca 2007 hm, z tym napinaczem paska klimy moze byc prawda, gdy ja wlacze obroty zaczynaja skakac na wolnych. A tak wogle to nie chce straszyc ale dzisiaj dojechalem do roboty na pol-sprzegle. Silnik rano nie chcial odpalic, a jak juz zaskoczyl pochodzil troche na wolnych i gasl, na jedynce ledwo ruszal z miejsca musialem zostawic samochod pod praca. Jedyne co zauwazylem to lekki slady oleju wokol glowicy silnika. Podejrzewam ze stracilem kompreche, wlasnie kopie forum w tej sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pietr@s Zgłoś #27 Napisano 11 Lutego 2011 Panowie pomóżcie bo mnie chce już trafić Mój pasek (B5fl, 1,9 tdi 130km) ma nowe kompletne sprzęgło i przejechane 206 tysi... Na zimnym silniku słychać brzęczenie, chrobotanie, dzwonienie (coś jakby luźne blaszki, jakieś łożysko lub zębatki - ciężko to sprecyzować) podczas przyspieszania, jak również gdy puszczam gaz podczas zmiany biegów. Szczególnie wyraźny jest ten objaw na 2-ce, lecz słychać to również na innych biegach Po przejechaniu kilku kilometrów słychać to mniej, na postoju ciężko cokolwiek wyczuć - co to może być??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #28 Napisano 11 Lutego 2011 Panowie pomóżcie bo mnie chce już trafić Mój pasek (B5fl, 1,9 tdi 130km) ma nowe kompletne sprzęgło i przejechane 206 tysi... Na zimnym silniku słychać brzęczenie, chrobotanie, dzwonienie (coś jakby luźne blaszki, jakieś łożysko lub zębatki - ciężko to sprecyzować) podczas przyspieszania, jak również gdy puszczam gaz podczas zmiany biegów. Szczególnie wyraźny jest ten objaw na 2-ce, lecz słychać to również na innych biegach Po przejechaniu kilku kilometrów słychać to mniej, na postoju ciężko cokolwiek wyczuć - co to może być??? jeśli dochodzi z przodu silnika/auta to pewnie rolki lub sprzęgiełko altka jeśli po między silnikiem a skrzynią to może być to łącznik elastyczny tłumika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adiwroc Zgłoś #29 Napisano 21 Lutego 2011 Witam, mam podobny problem z passatem 1.9TDI 115KM z tym ze u mnie szmer dobiega z nawiewów i pojawia sie przy ruszaniu i jak stoje na wolnych obrotach i przygazuje tak na 1100 obrotow, dzwiek jaki dochodzi z nawiewu srodkowego to tak jakby cos tam latało jakas gałazka takie mam wrazenie, na poczatku miałem wrazenie jakbym cos złapał w podwozie. ale na zewnatrz tego nie słychac jak podniosłem maske to tez nie, takze obudowa silnika odpada. dodam ze nie jest to metaliczny dzwiek, ani auto nie straciło na mocy itp. tylko to szuranie, szmeranie itp. co to moze byc ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach