kobsnay Zgłoś #1 Napisano 6 Czerwca 2007 Krótko i na temat: czy można jakoś sprawdzić, czy katalizator czasami nie jest lekko zapchany??? Od jakiegoś czasu odczówam jakby samochód był troszkę zamulony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #2 Napisano 18 Czerwca 2007 Wczoraj jeżdziłem w trase w sumie zrobiłem ok 550 km na klimie cały czas i but w podłodze, przy okazji powiem ze spalił mi przy takiej jezdzie 6,3 /100 km 4 osoby na pokładzie...ale do rzeczy...po wczorajszej jezdzie jak rano dzis zapaliłem silnik to jaby zaczął głosniej "buczeć", próbowałem posłuchac skąd to buczenie mniej wiecej dobiega i jestem prawie pewien ze spod maski i mysle ze mam zapchany katalizator i mam takie pytanko czy przez zapchany katalizator w dieslu (AFN)moze mi wiecej palic i czy jak go wywale (tzn bebechy ze srodka tylko) to nic sie nie stanie? i czy nie bedzie mi bardziej głosno chodził i czy przez zapchany katalizator bedzie troche mułowaty?? ogólnie od początku samochód jest troche mułowaty, no ale tragedii nie ma, był sprawdzany na WAG-u no i wszystko wporzadku jedynie przpływka pokazuje ok 800 czegos tam a powinna chyba ok 1100... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #3 Napisano 18 Czerwca 2007 Dodi79, sam sobie odpowiedziałeś. Odepnij przepływkę. i _wyszukiwarka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #4 Napisano 18 Czerwca 2007 ale nie chodzi mi tu o mułowatości tylko o to buczenie i głowne moje pytanie to czy nic sie nie stanie jak wywale kata .... i tu chodzi mi o kata a nie o przepływkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #5 Napisano 18 Czerwca 2007 jakby zaczął głosniej "buczeć" sam nie jesteś pewien czy buczy czy nie - sprawdź dokładnie a dopiero potem zakładaj temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #6 Napisano 18 Czerwca 2007 to ze buczy to akurat jestem na 100 % pewien , a ty nie musisz sie odrazu na mnie wyżywac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo71 Zgłoś #7 Napisano 18 Czerwca 2007 Dodi, u mnie katalizator sie wręcz rozpadł, przez to auto nie miało powera, bo cząstki zatykaly czasami wylot, mechanik wypierdzielil mi cały katalizator i juz z pół roku tak jezdzę, sprawdzałem na stacji diagnostycznej czy nie ma większego poziomu spalin ale jest w normie, poza tym nic sie nie dzieje, żadnego dodatkowego spalania czy głośniejszej pracy silnika. Jak musisz usuń go bez żadnych skrupułów. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #8 Napisano 18 Czerwca 2007 dzieki bardzo za odpowiedz... o to mi chodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi85 Zgłoś #9 Napisano 18 Marca 2010 Witam Czy przez zapchany katalizator turbo może robić się czerwone? I nie mówię o długich szaleństwach ok 30min ale po przejechaniu ostro paru kilometrów???? a i przy okazji dużo pali przy bardzo bardzo delikatnej jezdzie bez szaleństw w mieście pali 13l prosił bym o podpowiedz Passat 2001r 1.8T awt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 18 Marca 2010 tak może bo nie ma wylotu spalin odpowiedniego a co do spalania to chyba nie jest dużo do takiej mocy w mieście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi85 Zgłoś #11 Napisano 18 Marca 2010 jakieś 10 dni temu byłem na przeglądzie technicznym sprawdzali czujnikiem spaliny i wszystko było w normie powiedział diagnosta ze prawie idealnie czy te urządzenie może kłamać?????? a może dolot jest nie szczelny i turbina chce utrzymać ciśnienie w dolocie i od tego się rozgrzewa. da się sprawdzić katalizator jakoś bez wyjmowania??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WLODAR999 Zgłoś #12 Napisano 5 Lutego 2011 Witam wszytkich.Przerabiam wlasnie ten sam problem samochod sie zamulil i jest znaczny spadek mocy moj mechanik twierdzi ze to zapchany katalizator.Norbi85 moj mechanior popukal w kata wiekszym srubokretem i wyraznie slychac ze cos dzwoni,mowi ze to na 100% katalizator jest sprawca spadku mocy, wklad sie oberwal i blokuje swobodny przeplyw spalin czego efektem jest znaczny spadek mocy w poniedzialek jade wyciac to dziadostwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malutki83 Zgłoś #13 Napisano 26 Maja 2011 norbi i doszedłeś co to może być u mnie to samo wyjolem dzis kata ale wizualnie niepotrafie stwierdzic czy jest ok. a generlanie wszystko inne wyelinowałem pozdrawiam i daj znac co tam u ciebie wyszło z tym że u mnie niema spadku mocy hamownia pokazała ok 150 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meister666 Zgłoś #14 Napisano 7 Września 2011 Mam pytańsko, czy ktoś w dieslu próbował zamiast katalizatora wstawić takiej wielkości tłumik? mam taki od kolegi i nie wiem czy warto go pchać czy lepiej jakąś rurę samą wstawić? Prosiłbym o odp:) z góry dzięki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #15 Napisano 7 Września 2011 lepiej rurę, takie moje zdanie, z tego co czytuje na forum, wszystkie stumienice, cuda niewidy są nie warte uwagi, sam przymierzam się do wywalenia kata i na pewno będzie to goła rura. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #16 Napisano 8 Września 2011 lepiej rurę, takie moje zdanie, z tego co czytuje na forum, wszystkie stumienice, cuda niewidy są nie warte uwagi, sam przymierzam się do wywalenia kata i na pewno będzie to goła rura. Pozdrawiam Tak a pozniej kombinowac na przeglądzie bo diagnosta sie przyczepi, ze nie ma kata... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krejzRudy Zgłoś #17 Napisano 8 Września 2011 No to goła rura w obudowie starego kata - proste! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Armani85@ Zgłoś #18 Napisano 8 Września 2011 tlumik przeletowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meister666 Zgłoś #19 Napisano 12 Września 2011 tlumik przeletowy czyli coś takiego wyglądającego jak katalizator ale w środku przypominającego tłumnik? Zakładał ktoś coś takiego do diesla? jakieś negatywne efekty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #20 Napisano 12 Września 2011 z tego co czytalem, zadnych, samo zadowolenie, a i co do diagnosty, gadalem z gosciem na ten temat przy okazji przegladu, powiedzial ze nikt tego nie sprawdza, w dieslach nawet nie sprawdza sie spalin, jak masz zdrowy silnik to nikt Ci sie do braku kata nie przyczepi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach