armo Zgłoś #21 Napisano 30 Czerwca 2008 Podłączam się do tematu, po napełnieniu klimatyzacji (b5 tdi afn) klima chodziła ok 2 tyg...w tym momencie wszystko stoi, czyli czynnik uciekł. fluid był wstrzyknięty ale jak przeglądam łączenia to wszystko suche, nigdzie śladu nie widać tego żółtego cuda. niektórzy mówią że przewody w kabinie mogą być nieszczelne albo sam parownik, mam więc pytanie czy jak odkręce schowek i kanał z silnikiem wentylatora od nagrzewnicy bede miał dojście do przewodów klimy czy nie? a w życiu nie dam się na demontaż kokpitu,to dziękuje za taką klime:\ pozdrawiam a sprawdzałeś to "żółte cudo" lampą UV? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciomab Zgłoś #22 Napisano 1 Lipca 2008 a sprawdzałeś to "żółte cudo" lampą UV? jeszcze nie byłem u faceta od klimy ale już ostatnim razem jak nabijał klime nie stwierdził nieszczelności, robił to w ramach reklamacji drugi raz. wiec myśle że trzeba było by szukać nieszczelności w kabininie, tylko jak mam wyrywać cały kokpit to sobie podaruje, wiem np. w oplach jest dosyć dobre dojście do połączeń parownika a jak jest w vweju??? kasy narazie nakładłem i efekt dwutygodniowy mnie nie satysfakcjonuje...proszę o pomoc bo niedługo wyjeżdżam do Reichu, gorąco a klima strajkuje:mad:pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach