Skocz do zawartości
Gość Shaggy

Uklad dolotowy powietrza

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Shaggy

Witam ostatnie zwrocilem uwage na brak elementu przy puszcze z filtrem powietrza ( numer 9 na zdjeciu). Znalazlem owy element w piwnicy i go zalozylem, samochod zrobil sie delikatnie molowaty i co bardziej zadziwiajace spalil wiec trasa/miasto wziol 12l (70/30) sciagnelem owy element i trasa wziol 9. Jezeli byl zalozy wystapil tez inny objaw a mianowicie zaczely warjowac obroty i gasnac. Jezeli hamowalem skrzynia bylo dobrze ale jazda i gwaltowne nacisniecie sprzegla obroty spadaly do 500obr/min i czasami gas a czasami udawalo mu sie wyciagnac do 900obr/min. Moje pytanie brzmi do czego jest owy element i czy kwestja zalozenia go to regulacja gazu czy zostawic bez tej zlaczki ?? Czy moze zostawic bez tego elementu i jezdzic ?? Bo teraz trasa jest ok ale miasto 13l na 1,8 to dosc duzo :kwasny: Jak myslicie?? POZDRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cały czas zalożony ten przewód i po zdjęciu nie odczułem zbytniej różnicy, może przygasa Ci bo, powietrze przy poruszaniu się wpada bezpośrednio do przewodu, a nie tak jak normalnie , że jest zasysane, zauważyłem też w innych paskach, że od puszki z filtrem idzie taki przewód ssący, ąż do atrapy przedniej i powietrze wpada do niego przez znaczek VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo miałeś montowany gaz bez tego przewodu i zapewne jak go teraz założyłes musisz ustawic gaz u gazownika lub jezdzic bez tego przewodu ( tak samo jak byś założył stożek tez trzeba ustawic gaz bo ma złą mieszanke wtedy)... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

Ponadto jak samochód porusza się z większa prędkością a Ty wysprzęglisz, wówczas powietrze jest wtłaczane do układu dolotowego a nie zasysane. Zanika wówczas różnica ciśnień na zwężce (mikserze gazowym) i gaz nie jest "wysysany" z reduktora w związku z czym mieszanka się zubaża i silnik gaśnie...

Gazownicy często zdejmują ten łącznik między puszką filtra a wlotem na atrapie i wówczas powietrze nigdy nie zostanie wtłoczone w dolot i nie ma problemów z gaśnięciem silnika. Też tak miałem na mikserze, ale wywaliłem go, założyłem BLOS-a i jest git :ok:

 

Co do spalania - ja w Wa-wie w korkach potrafię i 15l/100km osiągnąć :przestraszony:

Ale przy normalnym ruchu miejskim, bez nadmiernego stania zamyka się w 12 l/100km, trasa jakieś 9,5l/100km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

male ot: polish nitro lpg - same klopoty :rotfl: glupia rurka i koniec jazdy :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja jak kupilem samochod to nie mam tej rurki, ciekawy jestem co u mnie by zmienilo jak bym ja zalozyl :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również po zakupie auta nie miałem tego przewodu i po tym co piszecie nie mam zamiaru go zakładać :) Spalanie w zakorkowanym Sopocie przy pracy kuriera między 12 a 14 litrami LPG w zależności gdzie tankuję, więc nie jest źle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności