jptomczyk Zgłoś #1 Napisano 28 Maja 2007 Witam Podczas jazdy da sie krecic kierownica nie przeszkadza to tak bardzo jak na postoju, kierownica chodzi ciezko, skrecilem na maxa w prawo i w lewo ale nic nie piszczy nie slychac jak by sie pompa psula. Opony to 225/45/17 czy taki rozmiar opon moze byc przyczyna ciezko chodzacej kierownicy? Jak zlokalizowac pompe? Czy moze jest od niej jakis bezpiecznik? Wydaje mi sie ze pompa siadla no ale moze ktos wie jak to sprawdzic przez zakupem. Dziekuje za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 28 Maja 2007 Witam w klubie Mam to samo i od razu mówię, że to wina pompy. Właśnie kupiłem już " orginalną używkę", bo nowa w sklepie 800 zł kosztuje A jak ją zlokalizować Stań z przodu auta i spojrzyj na prawą strone slnika (oczywiście TWOJĄ prawą - jak przed autem stoisz). I na samym dole zobaczysz kółko do paska klinowego. To będzie własnie kólko od pompy wspomagania. A zresztą spojrzyj na poniższą fotkę: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #3 Napisano 28 Maja 2007 Podczas jazdy da sie krecic kierownica nie przeszkadza to tak bardzo jak na postoju, kierownica chodzi ciezko, skrecilem na maxa w prawo i w lewo ale nic nie piszczy nie slychac jak by sie pompa psula. I ja miałem taki objaw. Witam w klubie Mam to samo i od razu mówię, że to wina pompy. Właśnie kupiłem już " orginalną używkę", bo nowa w sklepie 800 zł kosztuje W moim aucie była pompa 110 bar. Kupiłem używaną od audi A6 2,5 TDI - 120 bar za 300 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi Zgłoś #4 Napisano 18 Września 2009 W moim aucie była pompa 110 bar. Kupiłem używaną od audi A6 2,5 TDI - 120 bar za 300 zł. przpepraszam za odswieżenie dosc starego tematu ale wlasnie stoje przed dylematem zakupu pompy tez u mie siedzi 110 ba a moge miec praktycznie gratis 120bar tylko czy to nie bedzie problem z ta roznica cisnienia ? czy moze lepiej poszukac 110... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #5 Napisano 21 Września 2009 Skoro masz mieć gratis 120 bar, to się nie zastanawiaj. Jeżdżę już tyle czasu na 120 i nie ma najmniejszych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #6 Napisano 24 Września 2009 A takie pytanie z innej beczki. Czy jest możliwość za pomocą VAGa sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa wspomagania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszcl Zgłoś #7 Napisano 24 Września 2009 Opony to 225/45/17 czy taki rozmiar opon moze byc przyczyna ciezko chodzacej kierownicy? Opony nie maja z tym nic wspólnego sam mam taki rozmiar i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #8 Napisano 5 Lipca 2012 Mam pytanie do osoby orientującej się w temacie pomp wspomagania. Czy wszystkie hydrauliczne pompy wspomagania stosowane w np. A6, A4, B5, superB z okresu 99-05 od silników 1.9 i 2.5 mają mechanicznie takie same: - mocowania do wspornika i koła pasowego, - średnice wyprowadzeń do węży, i różnią się tylko ze względu na : -producenta - oznaczenia, -max ciśnienie, -ewentualnie kierunek wyprowadzenia końcówki na węża gumowego? Pytam bo nie doszukałem się dokładnych informacji na temat kompatybilności, a producenci/sprzedawcy części raczej rozgraniczają 1.9 od 2.5. Natomiast doczytałem że pompy firmy ZF są bardziej niezawodne, dodatkowo model od 2.5 daje do 120bar i można je tanio kupić po niewielkim przebiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach