Grzes Zgłoś #41 Napisano 9 Czerwca 2011 Kurdę, wykasowałem błędy ale niestety pojawia się cały czas.... EGR jest nówka. Muszę jednak porządnie zVAGować. Ok ORMOWIEC spróbuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #42 Napisano 18 Czerwca 2011 czy to prawda że po zaślepieniu zaworu egr , pali się check silnika ? jak mam rozumieć wsadzić kawałek blachy ?miedzy zawór egr a rurke i skręcić ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #43 Napisano 18 Czerwca 2011 (edytowane) czy to prawda że po zaślepieniu zaworu egr , pali się check silnika Tak to prawda, ale u Ciebie raczej nie powinno się nic zapalać. Owszem są takie problemy w nowszych rocznikach. Nie sprawdzisz to się nie dowiesz. jak mam rozumieć wsadzić kawałek blachy ?miedzy zawór egr a rurke i skręcić ? tak Edytowane 18 Czerwca 2011 przez dtambor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekm Zgłoś #44 Napisano 24 Czerwca 2011 Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc podłączę się tutaj. Czy ktoś z was stosował do czyszczenia EGRa taki środek (lub podobny): http://valvoline.pl/pr,168,srodek_do_czyszczenia_zaworu_egr_oraz_turbosprezarki_egr_turbo_cleaner.html?gclid=CK20kriWzqkCFVQv3wodtGuFLw i czy po jego zastosowaniu jest jakiś pozytywny efekt ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiero144 Zgłoś #45 Napisano 24 Czerwca 2011 Pomysl nad wymiana. Ja czyscilem i niewiele to dalo i po chwili znowu sie lalo. Wymienilem i jestem bardzo zadowolony. Silnik jest dynamiczniejszy i mniej pali. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hasit Zgłoś #46 Napisano 2 Lipca 2011 P0401 uklad recyrkulacji spalin wykryte za male natezenie przeplywu spalin Wyswietla mi sie to od jakiegos czasu i chcialbym sie tego pozbyc na dobre. Wyczyscilem EGR co pomoglo na jakies dwa dni, ale problem wrocil. Ostatnio poczytalem troche na forum o zaslepianiu EGR potem o zaslepianiu rurek od podcisnienia nawet zaslepilem te co odchodzi od grzybka pomoglo na jakis dzien teraz zastanawiam sie nad wsadzeniem blaszki do EGR. Mam tylko takie pytanie poniewaz w bledzie mam napisane ze jest za male natezenie spalin wiec czy te zabiegi ktore mam zamiar wykonac nie ogranicza przeplywu jeszcze bardziej czy po prostu wylacza caly zawor i po sprawie. Moze ktos mial podobny blad i sie go pozbyl prosze o rade. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #47 Napisano 4 Lipca 2011 ten egr to tylko w tdi w moim 1.8t go niema. prawda?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo87 Zgłoś #48 Napisano 4 Lipca 2011 ten egr to tylko w tdi w moim 1.8t go niema. prawda?? nie ma,chyba że ktoś Ci na złość zamontował Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #49 Napisano 4 Lipca 2011 nie ma,chyba że ktoś Ci na złość zamontował myślę że jest i to zamontowany przez fabrykę - pewnie troche innej konstrukcji jak w TDI. pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #50 Napisano 6 Lipca 2011 odgrzeje temat mam to samo co ukolegi co trzeba sprawdzic? ---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:09 ---------- uto samo co u kolegi grzes Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #51 Napisano 6 Lipca 2011 Reszta dyskusji o EGR w temacie - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10967 _zamkniety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach