pavel-0589 Zgłoś #21 Napisano 7 Marca 2011 spoko wielkie dzieki za pomoc; )) a mam jeszcze pytanie bo od pewnego czasu pali mi sie kontrolka od drzwi ze sa otwarte i nawet pali sie ta lampka co jest w drzwiach a drzwi sa zamkniete. Co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 7 Marca 2011 spoko wielkie dzieki za pomoc; )) a mam jeszcze pytanie bo od pewnego czasu pali mi sie kontrolka od drzwi ze sa otwarte i nawet pali sie ta lampka co jest w drzwiach a drzwi sa zamkniete. Co to moze byc? krańcówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #23 Napisano 7 Marca 2011 Witam!Mama Passata 2001r 1.9 TDI 130KM. Pewnego razu przychodze do auta normalnie odpalam i wciskajac pedał gazu obroty wskoczyły na 1100 i tak zostało a pedał dalej nie reagował i po chwili wyskoczył błąd ENGIEN WORKSHOP i zaczęła migać kontrolka od świec żarowych.Następnie inne dnia odaliłem i chodziło wszystko normalnie ale teraz znowu to samo nie reagujący pedał gazu.Co to może być? Pomóżcie!! Zanim dokonasz zakupu zespołu czujnika pedału przyspieszenia,proponuje Ci przeczytać http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1172882#post1172882 i cały temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavel-0589 Zgłoś #24 Napisano 7 Marca 2011 Wielkie dzieki;) a mam jeszcze pytanko bo pali mi sie kontrolka od drzwi ze niby są otwarte i pali sie również lampka w drzwiach a drzwi sa zamkniete.Czy to wina jakiegoś czujnika? Co to może byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 7 Marca 2011 krańcówka patrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavel-0589 Zgłoś #26 Napisano 7 Marca 2011 a jaki koszt naprawy lub wymiany tej krańcówki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 7 Marca 2011 a jaki koszt naprawy lub wymiany tej krańcówki? oblukaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834&highlight=naprawa+zamka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavel-0589 Zgłoś #28 Napisano 7 Marca 2011 (edytowane) nie ma tam nic konkretnego o krańcówkach "ta krańcówka to jest mikrostyk zintegrowny z mechanizmem zamka. Fabrycznie nie jest to częśąć wymienna - z powodu tego switcha trzeba wymienić cały zamek(tak robia w serwisie) ale można się z tym pobawić - rozebrać i przeczyścić i na pewno pomoże!" -prawda to? Edytowane 7 Marca 2011 przez pavel-0589 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinKR Zgłoś #29 Napisano 9 Marca 2012 U mnie jest taki problem iż pedał gazu nie jest miekki tylko tak jakby linka gdzieś o coś zaczepiała ,nie wchodzi płynnie tylko ciezko co to moze być?obroty sa ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolio89 Zgłoś #30 Napisano 9 Marca 2012 witam kolego nie wymieniaj żadnego czujnika. tylko wyczysc wszystkie wtyczki pod sterownikiem(komputerem) a szczególnie tą białą bo ona odpowiada za pedal gazu. i uszczelnij całą tą pokrywe np silikonem. ja wydałem ponad 500zł na ten czujnik , bo mechanik podłączył odrazu pod kompa auto i wykazało potencjometr gazu. a to nie to . proponuje czyscic wtyczki. ja już mam pół roku z głowy i dalej działa bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwadrat109 Zgłoś #31 Napisano 18 Kwietnia 2012 (edytowane) WAŻNE Ludzie nie durniejcie z kupowaniem czujnika, to tylko wilgoć, tak jak napisał kolega wyżej. Wyskakuje wtedy błąd czujnika pedału gazu lub czujnika położenia wałka rozrządu. Dla tych którzy chcą dojechać do domu informuję, że wystarczy ruszyć i jadąc na biegu wyłączyć i od razu włączyć stacyjkę (bez wciskania sprzęgła) i dodać gazu, auto pojedzie normalnie do czasu, gdy obroty zejdą do prędkości biegu jałowego. Wtedy znów przestanie reagować, więc znów stacyjka OFF/ON i jedziemy dalej. Jeżeli ten zabieg nie pomoże, to jest grubo zalany wodą. Usterka sama minie. Często występuje po przekładce, jak patałachy nie uszczelnią całej powierzchni łączenia wymienionej ściany grodziowej. Poza tym bez tego zabiegu też pojedzie, wystarczy biegi zmieniać i auto będzie ciągnęło samo do 1400-1500 obrotów. Najgorzej z ruszeniem (chociaż pod górkę też da radę) na kolejnych biegach samo będzie wyrywało w przód. Na 5tym biegu osiągniecie ok. 60km/h więc w trybie awaryjnym pojedzie i nie trzeba płacić za lawetę. Trochę poćwiczyć i można po mieście jeździć na tej usterce. Myślcie, a nie płaczcie. Edytowane 18 Kwietnia 2012 przez kwadrat109 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach