Skocz do zawartości
Gość Pablo Escobar

swist przy dawaniu gazu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość siwy1105

Przeczytałem u was opinię na temat firmy Auto Perfekt Sawa i szczerze jestem zaskoczony. Serwisuję tam auto od chyba 3 lat i jestem bardzo zadowolony. Pamietam kiedy miałem usterkę z odcinaniem turbo i sam chciałem naprawiać (bo tak gdzieś wyczytałem na forum) lub je wymianiać panowie tam od początku mówili ,że z tym ostrożnie i wcześniej trzeba to dobrze sprawdzic przed decyzją. Był i vag faktycznie ale umówiłem się na sprawdzenie i po 30 min było już wszysto ok. Cała naprawa z diagnostyką 70 zł. Jakiś wężyk to był zdaje się. Cenowo sprawdzam ich raz na jakiś czas u konkurecji i wychodzi całkiem niezle. Z zasadzie wszyscy moi znajomi tam jeżdzą i też nie słyszałem aby ktoś narzekał. Pamietam taką sytuację na przeglądzie kiedy mi wykryli dziurkę w gumie mechanizmu przekładni co nie wydawało mi się istotne, w każdym razie wymienili tą gumkę. Za jakiś czas rozmawaiłem z bratem który mieszka w Warszawie i mówił ,że musi w golfie wymienić ten mechanizm(1,5 tys chyba to było) do serwis VW nie zauważył uszkodzenia tej gumy. Uratowali mi ten mechanizm jednym slowem. Rozpisałem się trochę ale za to właśnie jestem im wdzieczny i czuje się zobowiązany napisać dobre słowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Coś mi dziś zaczeło gwizdać w aucie. Jak ruszam i powoli wciskam gaz to nic się nie dzieje ale jak depne to zaczyna gwizdać i za moment troszkę ciszej ale gwizd nie ustaje (cos w stylu jak automatcie jak mu się depnie) . Auto normalnie przyśpiesza i nie ślizga się nie trzęsie nie szarpie, biegi normalnie wchodzą a turbina delikatnie gwiżdże tak jak do tej pory. Poszperałem na forum ale znalazłem tylko informacje o ślizgającym się sprzęgle i o dwumasie i nic do moich objawów nie pasuje :/

 

Słabo szukałeś - dokleiłem Twój temat do innego, traktującego o podobnym problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bkolodz

u mnie podobnie. NIe ma notlaufu, turbina ciagnie ale lekki gwizd pokrywa SIE Z SYCZENIEM. moZE KTOS WIE GDZIE W POZNANIU ZROBIC DIAGNOZE vag ???? sprawdzilbvym turbine tak na wszelki wypadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdzałem vagiem i żadnych błędów nie mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lekki gwizd pokrywa SIE Z SYCZENIEM.

Mogę się mylić, ale jeśli ci syczy, to może gdzies w przewodzie masz dziure po prostu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bkolodz

no syk wywodzi sie z przodu z prawej strony - jakby z podszybia. Tam jest jakiś wąż, ale nie mam pojęcia do czego . Ten akurat syczy jak wyłączę silnik....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no syk wywodzi sie z przodu z prawej strony - jakby z podszybia. Tam jest jakiś wąż, ale nie mam pojęcia do czego . Ten akurat syczy jak wyłączę silnik....

 

bkolodz a może u Ciebie syczy po wyłączeniu silnika klimatyzacja?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bkolodz

hmmm, mozliwe, tylko ze klima jest elektroniczna i jej nie włączam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmmm, mozliwe, tylko ze klima jest elektroniczna i jej nie włączam :D

Skoro silnik wyłączasz, to KLIMA tez się wyłącza, no nie :?::rotfl: Po wyłączeniu silnika, słyszysz po prostu rozprężanie się srodka chłodzącego z KLIMY (czy jak to tam inaczej się nazywa) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i u mnie wszystko jasne, turbinka kończy swój żywot :/ jutro najprawdopodobniej umawiam się na wymianke :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

umnie jest taki problem-turbnka juz sobie dosc glosno syczy,na 5 tys km wziela 250 ml oleju,czysta jak lza tez nie jest.Ale wczoraj zauwazylem ze jak dodam gazu(byle jaki bieg i zakres obrotow) to zaczyna dmuchac(dzwiek podobny do tego z nawiewu tylko glosniejszy)/szyczec nie wiem jak to nazwac ale przestaje po puszczeniu gazu.Ktorys z wezy ma dziure?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość passiak

wąż o oznaczeniach 3B0 145 828 G - jak coś to pisz. Ale skoro cały jeździłeś to musiałeś go juz wymienić. Mnie udało się kilka dni tylko przejeździć - pęknięcie zwiększyło sie bardzo szybko.

p?kni?cie.jpg

tak wygl?da.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz naprawione :)pasek znow odzyskal sily czego nie mozna powiedziec o portfelu :/Na kompie nie bylo bledow,IC byl pekniety wzdluz scianki/czernego plastiku do tego w oleju(mam nadzieje ze turbinka jeszcze pochula).Objawy byly takie-

zrobil sie mulowaty,

przy dodawaniu gazu pojawil sie dzwiek podobny do dzwieku nawiewu,

przy spokojnym dodawaniu gazu auto sie dlawilo po czym przyspieszal zostawiajac za soba sciane dymu

Po naprawie spokoj,ehhh dzis szalal po autostradzie jak dziki zwierz:634:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow.W pasacie stwierdzilem swistanie z prawej strony,przy dodawaniu gazu.Po zdjeciu dolnej oslony silnika okazalo sie ze wydmuchalo uszczelke spod IC.Zaraz jade do ASO kupic ja lub zamowic.Chcialem zapytac w jaki sposob moge ja wymienic,tzn. czy moge dostac sie do niej od dolu,z gory,czy tez po zdjeciu zderzaka?

Pozdr!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry! Widze ze zainteresowanie moim problemem ogromne,jak i w poprzednich przypadkach;)

No wiec w serwisie okazalo sie ze intercooler(dostalem nawet jego numer-3BO 145 805 D)jest nierozbieralny,w zwiazku z czym nie mozna uszczelki kupic osobno,tylko wymienic caly IC.

W ASO 260 funcikow.Pojade rano poszukac pasatow na czesci,moze sie w koncu jakis pojawil:)

Mam pytanie do znawcow tematu,czy ktorys IC z pasatow do 2000 roku,moze pasowac do

3BG,AVF z 2002 roku?

Ile moze taka uzywka kosztowac w Polsce?

I najwazniejsze-dlaczego ja wydmuchalo?

Z gory dziekuje za odpowiedzi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wąż o oznaczeniach 3B0 145 828 G - jak coś to pisz. Ale skoro cały jeździłeś to musiałeś go juz wymienić. Mnie udało się kilka dni tylko przejeździć - pęknięcie zwiększyło sie bardzo szybko.

a wiesz może ile taki wąż kosztuje w serwisie bo chyba takich zamienników to nikt nie robi. a chyba nie ma co ryzykować i kupic oryginalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wąż o oznaczeniach 3B0 145 828 G - jak coś to pisz. Ale skoro cały jeździłeś to musiałeś go juz wymienić. Mnie udało się kilka dni tylko przejeździć - pęknięcie zwiększyło sie bardzo szybko.

 

 

szukam właśnie takiego węża tylko,mi mechanik podał numer 3B0 145 828 H -różni się ostatnia literka

 

jak sądzicie bardzo będzie różnił się taki wąż od tego na zdjęciach,jest parę sztuk na allegro ale nie podają żadnych numerów,jedynie to można porównać ze zdjęcia i wtedy coś wybrać,

w sklepach nawet nie pytam bo podobno nie mają takich węży

 

pozdrawiam wszystkich:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ulik

Witam szukam i szukam na forum tematy są podobne wszyscy piszą o dziurach w przewodach. U mnie nie ma dziur w przewodach-zdjałem je i dokładnie umyłem(2 sztuki od turbo do IC i jeden zaraz za IC), a świst jest tak niemiłosierny jak u wulkanizatora ze sprężarki, jak gazu dodaje-NADMIENIAM że przy tym zero dymu z tyłu, świst słychać tylko jak silnik dostanie obciążenia, na luzie na postoju jak go przebutuje już tak nie dmucha, a przynajmniej mi się tak wydaje. Macie jakieś pomysły panowie??Auto nie kopci nie bierze oleju, turbo troszke podcieka ale bez jakiś znacznych wylewów, wszystko wydaje się w normie a świst radio zagłusza!!:(((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3B0 145 828 G już kosztuje 405 zł w VW u prywaciarzy podobnie bo nie ma zamienników niestety musiałem kupić ten kawał rury bo miałem 3 cm pęknięcie i słychać było jak startuje F16 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiennikow niema, ja tez mam problem z tym wezem i zastanawia mnie jaka jest roznica miedzy wezem do 2.0TDI(BGW) 3B0 145 828 K - taki wlasnie potrzebuje,

a wezem do 1.9 np. (AWX) 3B0 145 828 G, bo roznica w cenie jest ogromna, ten do 1.9 kosztuje ponad 300 zl, a ten do 2.0 ponad 700 zeta.

Pod spodem fotki do porownania:

1 zdjecie to waz do 1.9 - fotka zapozyczona z tego watku

2 zdjecie to waz do 2.0

Widzi ktos jakas roznice, poza cena?

3B0 145 828 G.jpg

3B0 145 828 K.jpg

Edytowane przez Hudzior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności