Skocz do zawartości
Gość tomaszroj1

B4 1.9TDI 1Z Variant Brak Mocy POMOCY

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomaszroj1

Witam

 

Jestem tu nowy na poczatek pozdro dla Wszystkich.

Jestem posiadaczem paska B4 z silnikiem 1z, i mam nastepujacy problem, jadac moim paskiem na 4 badz 5 biegu przy predkosci ok 120;140 km/h ( ok 3000obr/min.)nagle silnik traci ciag i nie chce isc dalej co moze byc przyczyna? Kazdy mechanik mowi co innego i sam niewiem co robic. Nie doskwieralo by mi to tak ale przy tych predkosciach przewaznie wyprzedzam inne auta i jest do bynajmniej niebezpieczne bo bedac w polowie wyprzedzania nastepuje muł ikaplica.

Musze dodac ze czasami jest wszystko ok ale to zadkosc.

Prosze o jakas pomoc i jeszcze raz pozdrawiam wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze to bedzie zaworek N75 ale wrozka nikt nie jest i bez podlaczenia do kompa to na 100% nikt nic nie powie... jesli straci moc to wtedy juz w nawet przy nizszych predkosciach tez nie ciagnie? czy po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ma znowu kopa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dax13

zgadzam sie bez diagnostyki raczej nic nie wykombinujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze rocznik '94, bo bym go kupil od ciebie. nie jezdzi wiec daje 5k zl :evil::rotfl:

 

ach te tdi i braki mocy, a tyle na forum bylo tematow o tym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomaszroj1

Witam ponownie

 

Do 3000obr/min ciagnie idealnie,pozniej zaczyna mulic. Silnik pracuje bardzo ladnie i rowno zero dymienia itp.W jezdzie miejskiej nie ma problemu praktycznie jezdze max na 4biegu i ciagnie bardzo fajnie, wkurza mnie jazda poza miastem. Bylem na diagnostyce komputerowej ale Ci kolesie "MMMECHANICY" to banda frajerow jeden mowi to drugi tamto. Z tego co pamietam to cos bylo nie tak z cisnieniem doladowania, zaplon idealnie ustawiony.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znając trochę tdi i życie... :P wydaje mi się że najbardziej prawdopodobną przyczyną bedzie przepływka ale tak jak mówą przedmówcy musisz to utwierdzić podłączając kompa...

 

pozdrawiam i miłego grzebania ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to jesli ci mowili o cisnieniu doladowania to bierz i wymien zaworek N75 , ale wczesniej oblukaj dokladnie wezyki, ktore do niego ida bo moglo sie tak zdazyc, ze jakis jest zagiety i beidze powodowal takie same objawy. ostatnio wlasnie u kumpla w golfie bylo to samo i odrazu mu moiwlem zeby lecial i kupil zaworek ale cos mnie tknelo i sie wlasnie okazalo ze zagiety wezyk. mozesz go wywalic jescze i wd40 siknac do srodka, moze pomoc na jakis czas o ile wogole pomoze. ja tak zrobilem u siebie kiedys ale za 2 miesiace lecialem po nowy:)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności