Skocz do zawartości

radzio77

  • Liczba zawartości

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radzio77

  • Urodziny 09.02.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ciekawe co by powiedzial Wam rozstaw śrub w moim B4 gdzie bylo 4x100 a silnik PD 130 PS:mad: ja zawsze sprawdzalem jak mialem wątpliwości ściągając wężyk parciany z turbo przy odpalonym silniku i jesli zasysalo palucha to afn jesli nie to 1z:cool:
  2. zawsze mozna wywalic termostat i zobaczyc co sie bedzie działo
  3. mi to kurcze wyglada na slabą wydajnosc pompy ale skoro ok to czort wie
  4. jestes pewien że pompa ok? jak sprawdziles?
  5. albo trafil na mojego starego B4 ze swapowanym ASZtem )
  6. teraz dziekuj kolegom że zaoszczedziles $$$ tak na marginesie ja leje mixol do swoich rechotów, polecam pogooglac troche na ten temat zwlaszcza na forum audi jest co i jak poparte logami przed i po, ja u siebie takze zauwazylem lekka poprawe ale nie bylo zabardzo co porawiac ale chronic zawsze warto
  7. z AVG nie zrobisz ASZta, pierwsze na pompie vp37 drugie to PD, rzezbic mozesz miedzy silnikami 90 i 110 na pompie wymieniajac wtryski, turbiny itd lub pomiedzy samymi PD tak jak przy VP. teraz tak mnie jeszcze cos przyszlo ze na upartego moze i by sie udalo zrobic z VP na PD tzn wszystko sie da ale to zalezy od zasobnosci $$$, tzn moze wymieniejac calą góre silnika - może doły sa takie same ale to niech inni sie wypowiedza bo ja nie wnikam juz w szczegóły ale napewno zabieg niewarty kasy lepiej caly silnik wymienic
  8. powinny pasowac bo oba przednie sa sterujące i lewy i prawy. Jesli wymieniasz bo nie działa podświetlenie przy otwarciu drzwi to polecam rozebrac i przelutowac zimne luty na płytce i kasa w kieszeni
  9. vagiem trza chyba zmienic z automata na manual, gdzies taka opcja jest, robi sie tak naprzyklad jak afn w manualu ma problem z odpaleniem na cieplym to zmienia sie na automata i pali z pol obortu ale tak jak wyzje pisze kolega gasnace kontorlki wskazywalyby na problem z zasilaniem raczej
  10. nie mam bo co tam opisywac jedynie linka od recznego idzie gorą nie dolem i trza powiekszyc dziurke ucha na ktorym sie opiera linka tzn o rozmiar czy dwa rozwiercic ale to pikuś (albo pan pikuś) calosc podeszla bezproblemowo. tylko ze ja to robilem do B4 ale mysle ze w B3 bedzie identycznie
  11. radzio77

    Tylnia klapa

    ja mialem cos takiego, to musialem rozebrac w klapie ten uchwyt z gumką co naciskasz i pod spodem jest metalowa konstukcja, która zasniedziala i nie odbijało od mikrostyka. Przeczyscisz i bedzie ok
  12. jakbys szukal to bys znalazl ze ja do B4 od B5 zalozylem i nawet przewodów nie zmienialem tylko linke inaczej poprowadzilem
  13. jak mi sie tak dzieje to uchylam ciut przednią i wtedy przestaje
  14. ja wlasnie w B4 96r mialem problem z zapiekaniem sie i dopiero jak wymienilem od B5 byl spokoj
  15. szukaj uzywek na alledrogo i to w poblizu siebie gdzies, szrot jakis itp u mnie na gieldzie zaciski po 50zl, pasuja generalnie od wszystkich vag poza malymi wyjatkami - 4motion synchro i vr6 NIE PASUJĄ (vr6 nie jestem pewien), szukaj czegos nowszego jak golf 4 pasat B5, o ile golf chyba podejdzie bez problemowo to od B5 maly myk trza zrobic rozwiercic otwor ucha od recznego o rozmiar chyba, nie pamietam i linka gorą idzie nie dolem i problemy z recznym znikaja na zawsze. Ja kiedys kupowalem te zestawy naprawcze i po rozebraniu i zlozeniu cieklo w pi....u i ponowne zlozenie na starych ori gumkach a z zestawu to chyba 1 czy 2 tylko uzylem, szkoda roboty....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności