Skocz do zawartości
Gość edomek

moje pierwsze podłączenie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość edomek

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem interfejsu do pasiaczka i chciałbym, aby ktoś naprostował moje spostrzeżenia.

 

 

Monday,30,April,2007,17:58:11

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

12

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No: 4B0 906 018 AC

Component: 1.8L R4/5VT 01 0004

Coding: 04001

Shop #: WSC 00028

 

5 Faults Found:

17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit

P1237 - 35-10 - - - Intermittent

17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit

P1239 - 35-10 - - - Intermittent

17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit

P1240 - 35-10 - - - Intermittent

17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit

P1238 - 35-10 - - - Intermittent

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High

P1113 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Part No: 8E0 614 111 B

Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Part No: 3B1 907 044 D

Component: CLIMATRONIC D2.1

Coding: 05000

Shop #: WSC 00028

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags

Part No: 6Q0 909 601 A

Component: 0B AIRBAG VW5 0003

Coding: 12354

Shop #: WSC 00028

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Part No: 3B0 920 802

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V20

Coding: 05145

Shop #: WSC 00001

 

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: VWZ7Z0X1882711

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1882711

 

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 00028

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 38 Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 00028

 

Part No: 1J1959801D

Component: 38 Tőrsteuerger. FS0002r

 

Part No: 1J1959802E

Component: 38 Tőrsteuerger. BF0002r

 

Part No: 1J4959811D

Component: 38 Tőrsteuerger. HL0002r

 

Part No: 1J4959812D

Component: 38 Tőrsteuerger. HR0002r

 

2 Faults Found:

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

35-00 - -

 

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

co do pierwszych 5 błędów to nie bardzo wiem jak się ustosunkować

autoscan był włączony, kiedy wszystkie kontrolki paliły się na liczniku, a nie wiem czy tak powinno być. Nie wiem czy nie za bardzo przekręciłem kluczyk.

 

co do błędu 65535 wydaje mi się, że poprzedni właściciel coś kombinował z licznikiem (pewnie z przebiegiem) i zrobił to dość mało fachowo i go uszkodził.

Licznik dość często szfankuje - obroty skaczą, temperatura wzrasta do 130, jadę z pełną prędkością itp. po wyłączeniu i ponownym załączeniu wszystko wraca do normy , albo i nie.

czesem na wyświetlaczu w miejscu przebiegu km (ten dolny) wyskakuje napis - def. -

, a za kazdym razem przy odpalaniu mruga napis service i znika po około 5 s.

 

00943,00944 lusterka nie grzeja , i to musze sprawdzic po kolei, gdzie tkwi błą, czy w kablach czy maty się przepaliły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to za dużo tych błedów - ale podpowiem sprawdzić musisz sam...

 

5 Faults Found:

17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit

P1237 - 35-10 - - - Intermittent

17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit

P1239 - 35-10 - - - Intermittent

17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit

P1240 - 35-10 - - - Intermittent

17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit

P1238 - 35-10 - - - Intermittent

 

Gdzieś jest przerwany obwód i wydaję mi się że to gdzieś centralnie nawet może przy komputerze sterującym lub gdzieś na wiązce kablowej

 

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High

P1113 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

Sonda do wymiany lub coś na wiązce (trzeba to sprawdzić zanim wymienisz sondę)

 

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: VWZ7Z0X1882711

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1882711

 

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

 

Tu może być również źle zakodowany immobiliser lub usunięty w ogóle - ale to trzeba by sprawdzić u fachowca elektronika, można tu bardzo dużo popsuć.

 

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

 

Wymień wkłady lusterek (jeśli napięcie dochodzi to znaczy że maty grzewcze nie grzeją)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość edomek

Dzieki za odp :D

Dziś po wykasowaniu błędów wtryskiwaczy, auto odpalało, ale po chwili gasło.

Działo się to w chwili , gdy załączała się klima (kompresor)

Zauważyłem też że auto jak jest zimne nawet przy minusowych temperaturach nie wchodzi w tryb "ssania" tylko od razu ma obroty ok 800-900.

To chyba nie jest normalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to najlepiej by usuwać usterki po kolei przeczyścić styki i kostki na wiązkach elektrycznych. Co do rozgrzewania się silnika to sprawdź połączenia do komputera sterującego i do zegarów od tyłu.

 

Ale najlepszym rozwiązaniem to niestety jedynie polecił bym jakiś dobry warsztat elektryczny (elektroniczny).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ktos moze wie jak przetestowac kontrolki w zegarach? nie pali sie od CHECK ENGINE wogole, i nie wiem czy jest spalona. robiłem analize vagiem ale przeszło tylko tacho, wskazniki temp, kontrolki z ze srodka, FIS, obrotomierz . reszta nic. i cały test pomyslnie poszedł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje troche stary temat, ale mam pytanie. Czy wpis:

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1882711 musi byc, a moze raczej powinien byc identyczny z numerem VIN auta? Bo niestety u mnie jest zupelnie cos innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest numer immo.

Vin się pojawia w drugiej linijce w licznikach immo 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za informacje, bo juz sie wystaraszylem ze cos kombinowane z licznikiem, jak w wiekszosci elementow mojego auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności