Skocz do zawartości
Gość martig

Calkowity brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość martig

Tydzien po zakupie siadla mi skrzynia biegow (automat). Samochod ruszal od razu z drugiego biegu. Wydalem na naprawe 2tys i niby bylo wszystko ok. No wlasnie niby... O ile juz ruszal normalnie z I, tak nie ma zupelnie mocy. Po wcisnieciu gazu silnik wyje, obroty powyzej 3tys a on ledwo co jedzie i do tego chodzi bardzo glosno nawt jak na TDi. Podczas jazdy na trasie musze sie dwa razy zastanowc czy mam wyprzedzac czy lepiej czekac na "lepsza okazje". Poradzcie co mam zrobic i co to moze byc? Bylem juz z tym u mechanika ktory podlaczyl go do komutera i niby wszystko ok. Zaproponowal mi wymiane przeplywomierza tylko ze bydzie mnie to kosztowalo ok. 600zl a nie da mi 100% gwarancji ze to wlasnie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Banalne pytanie, podłączałeś auto pod kompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martig

Przeciez napisalem "Bylem juz z tym u mechanika ktory podlaczyl go do komutera i niby wszystko ok"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli niezależną diagnozę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martig

Nie mam kabla a i tak nie wiedzial bym co z nim za bardzo zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martig

Ze Slupska znalazlem jakies 8 zarejestrowanych osob z tego 70% z ani jednym postem, wiec to raczej odpada.

Najgorsze jak sie czlowiek na czyms nie zna to mu moga wszystko wcisnac. Dlatego myslalem ze czegos bym mogl sie dowiedziec od Was na temat mojej usterki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, to ten mechanik co podpinał ci pod VAGa, niech założy na chwilę ta nową przepływkę i jeśli odzyskasz moc, to będzie to, a jesli nie to nic temu nowemu przepływomierzowi się nie stanie.

A co nie ma do testów używanej, a jeszcze w miarę dobrej ??

A najlepiej podmień na chwilę od kogoś życzliwego, to zadna robota; wypięcie wtyczki i odkręcenie dwóch śrubek, wtedy kupisz sobie w sklepie za około 300 zeta nowa.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość m-a-r-c-i-n

WITAM mysle ze powinienes sprawdzic najpierw elastyczne przewody podcisnienia idace od zaworu recyrkulacji spalin.Wychadza z tamtad 3 przewody i ja mialem 1 z nich zagiety a dokladnie przewod odpowiedzialny za cisnienie doladowania i auto wylo a nie jechalo :dobani: ale teraz jest ok :ok: pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martig

a miales tak ze nieraz tak jak by sie odblokowywal i jechal juz przez moment normalnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Marcin to mój brat, tak dokładnie tak miał, raz auto mialo buta a raz nieszlo wogóle, wymienił wezyki wszystkie od zaworu i idzie cały czas jak ogień ( jak na 110 kucy :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mi sie wydaje że to cos z wężykami. Jakbyś nie miał wogóle turbo. sprawdz czy "kierownica" ( tak mówią mechaniory w mojej okolicy na metalowe okrągłe pudełko do którego dochodzi węzyk spod silnika - po lewej stronie) po zapaleniu silnika się podnosi. Dziwne że diagnostyka nic nie pokazała ( chyba że mechanik nie teges:):):):).

 

brzoska

Ocelot B5 2000r 1,9 TDi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martig

Bardzo dziekuje za podpowiedzi i raday. mam nadzieje ze to wlasnie te przewody. Caly czas mysle ze to moze jeszcze byc silnik uwalony :dobani: . No wlasnie, a gdyby to byl wlasnie motor to jakie by byly tego objawy?

Dobrze ze akurat na dniach wyplata to skocze do jakiegos mechanika i podpowiem co moze byc i wkoncu sie wyjasni :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wez kup przewód i sam wymien te przewody to jest 15 minut roboty a złotóweczki w kieszeni. Jedyne co jeszcze mi by przychodzilo to rozrząd przestawiony ale to był mój problem :P

 

Wymień przewody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martig

To jak mozesz to napisz mi dokladnie jak sie dokladnie nazywaja albo jak wytlumaczyc zeby wiedzieli o co chodzi w sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podjedz pod sklep, otwórz maske, popatrz z lewej strony obudowy filtra powietrza tam tez wchodzi przewód podcisnieniowy, jest on o dlugosci okolo 10 cm ( od filtra do pierwszego plastikowego rozgaleznika ) wyciagnij go i pokaz w sklepie albo wyciagnij sprzedawce i pokaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności