Gość adamopietr Zgłoś #41 Napisano 23 Stycznia 2011 a skąd można sciągnąć wsady do ecu do paska 1.9TDI 130 KM AWX tak do 160 KM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #42 Napisano 24 Stycznia 2011 a skąd można sciągnąć wsady do ecu do paska 1.9TDI 130 KM AWX tak do 160 KM jak do 160KM to na emule znajdziesz! powyżej to szukaj na stronach torrenta! :lol :lol :lol chcesz wgrać gotowca, a nie wiesz nawet czego szukać! doszkol się a wnet znajdziesz to czego szukasz! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #43 Napisano 27 Stycznia 2011 a skąd można sciągnąć wsady do ecu do paska 1.9TDI 130 KM AWX tak do 160 KM z darmowymi wsadami z netu daj sobie spokoj, bo narobisz sobie tylko problemu ... zrob porzadna diagnostyke auta [logi statyczne/dynamiczne] a potem pomyśl na jaks modyfikacja pod Twoje auto ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #44 Napisano 5 Lutego 2011 jarucki, a gdzie polecasz chipa do AHU zrobić? (najlepiej w lubelskim lub mazowieckim) żeby było to zrobione fachowo, bez ryzyka dla silnika. i na co zwrócić uwagę bo czytam tu na forum juz ze dwa dni różne tematy i ciągle nie mogę się przekonać że warto się na to zdecydować a odpowiadając na spory kolegów w tym temacie (co prawda sprzed kilku lat:P) o żywotność i ile km. przejedzie auto, powiem tak; w robocie jeżdżę kilkoma modelami turbodiesli. są to auta dostawcze. kierowców jest w firmie około dwunastu, i powiem szczerze że znając styl jazdy wszystkich z nich, tylko 3 naprawdę wie jak eksploatować diesla z turbiną. jeden z kolegów nawt był bardzo zdziwiony że 150 konny traffic renault "kręci" się TYLKO do 4000/min. a potem już nic się nie dzieje . to chyba wystarczająco obrazuje jakie często pojęcie mają kierowcy o autach którymi robią tysiące kilometrów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #45 Napisano 5 Lutego 2011 melo.... ceglarz, ctv, rogall, master dwóch pierwszych masz pod ręką zależy też czy chcesz tylko program czy też chcesz iść dalej... ryzyko wysrania się auta po programie - jest zależne od zasady - jak dbasz tak masz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #46 Napisano 6 Lutego 2011 ok, chodzi mi też o to, że nie wiem do końca czy chcę iść dalej - jak to określiłeś. wyczytałem że najlepiej byłoby wymienić wtryski na 216-ki i dołożyć do tego chipa. jednak sknerowatość wrodzona podpowiada aby zrobić tylko chipa. czy jeśli zrobie samego chipa, a potem kiedyś zechcę dołożyć wtryski to chipa będzie trzeba robić od nowa pod nowe wtryski? dodam że po samym chipie spodziewam się jakieś 110-115 KM i jakieś 250 niutków-oczywiście wiem że to sprawa indywidualna. pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #47 Napisano 6 Lutego 2011 Marcin, zawsze możesz zrobić sobie program, a jak będzie mało to zmieniać poszczególne elementy w silniku... a od strony programowej, wygląda to tak że jedziesz na korektę(czyli nie jesteś kasowany tak jak za program tylko np 1/4 ceny - w zależności od tJunera)... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #48 Napisano 6 Lutego 2011 dzięki Paweł, jak już się zdecyduję to będę pytał tunera o szczegóły. chyba zdecydowałbym się na rogalla w wawie, bo widzę że koledzy na forum raczej zadowoleni są. wcześniej jednak muszę jeszcze IC wyczyścić bo widzę że nieco zasyfiony jest. pozdro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #49 Napisano 6 Lutego 2011 Tunerzy klękajcie przed redaktorami auto-świata Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #50 Napisano 6 Lutego 2011 Tunerzy klękajcie przed redaktorami auto-świata może coś więcej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #51 Napisano 6 Lutego 2011 :zeco że o co bryka jaaano? co mają wszystkowiędzący redaktoky AŚ do czipa? powiedą zapewne że serwis vw nie poleca itp. itd. ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #52 Napisano 6 Lutego 2011 Ano to że ludziska opierają swoje sądy na takich gazetkach i artykulikach,że chip to zło bo on gdzieś czytał,słyszał od kogoś, a pan czesio mechanior mówił że to bajki,przede wszystkim nie czytają tego co trzeba,nie szukają tylko opinie opierają na jakiś bzdurnych opowiastkach i gazetach,na temat chipa to chyba można napisać książke w paru częściach-tomach.Redaktorzy zawsze szukają sensacji dajac tytuły na okładkach-cała prawda o chip tuningu albo chip tuning czy sie opłaca itd ,napewno zwiększy to sprzedaż zwłaszcza że ta "cała prawda" jest na dwóch stronach,nie spotkałem jeszcze pozytywnej opinii o chipie w tych jakże popularnych gazetech a jeśli już to z wielkim ALE na końcu-że tracimy gwarancje,zmniejsza sie żywothość silnika a zwiększa sie ryzyko uszkodzenia turbo,pompy że koszty rosną itd.Prawde znają ci co robią programy i maja o tym pojęcie i użytkownicy.Denerwuje mnie to że na podstawie no name chipa miesza sie z błotem tunerów,że na alledrogo kosztuje to 200 zyli,,ze wsady można ściągnąć za free itd ja zapłaciłem za fachowość i doświadczenie i jestem zadowolony.Wsumie to chciałem powiedzieć że pier..lą i tyle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #53 Napisano 6 Lutego 2011 nooo teraz to mamy jasność o co Ci biegało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #54 Napisano 6 Lutego 2011 Fakt za bardzo sie rozpisałem,a wystarczyło by ostatnie zdanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach