Markos87 Zgłoś #1 Napisano 14 Marca (edytowane) Cześć Wymieniany był u mnie przepływomierz (niestety na używany) oraz zawór n75 (nowy) z powodu braku mocy. Po wymianie moc powróciła, ale niestety silnik mi szarpie podczas przyspieszania na z 2 na 3 i z 3 na 4. Nie są to mocne szarpnięcia. Mechanik twierdzi, że przepływomierz oraz zawór nie mają na to wpływu jeśli moc w aucie jest. Zrobiłem logi dynamiczne. Prośba o pomoc. Pomiar przy zimnym silniku: https://vaglogs.com/log/008-003-023-b346da1f-97c3-4729-91a4-725c93b53970 Pomiar przy 90 stopniach Group A:'008Group B:'003Group C:'023 https://vaglogs.com/log/008-003-023-d6da45ef-a0f1-4603-9758-f74f2cc3e996 Group A:'008Group B:'013Group C:'023 https://vaglogs.com/log/008-013-023-8a08ceee-4fec-4c49-94d8-0d79c06d4778 Edytowane 14 Marca przez Markos87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach