Marcinxx Zgłoś #1 Napisano 1 Lutego Cześć, mam problem ze skrzynią DSG DQ250 w passacie b8. Czasami po zmianie biegu z P na D skrzynia wrzuca od razu D2, ale po sekundzie/dwóch zrzuca bieg na D1, lecz dwukrotnie zdarzyło się, że bieg pozostał na D2 i na takim biegu samochód ruszał. Występuje to głównie na zimnym oleju. Przebieg w aucie to 340k km, co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubi14 Zgłoś #2 Napisano 1 Lutego możliwe, że padnięta dwumasa i przez tą uszkodzoną dwumasę rozpięło zabezpieczenie kosza sprzęgłowego K1, tego od biegów nieparzystych.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcinxx Zgłoś #3 Napisano 1 Lutego 3 godziny temu, Hubi14 napisał: możliwe, że padnięta dwumasa i przez tą uszkodzoną dwumasę rozpięło zabezpieczenie kosza sprzęgłowego K1, tego od biegów nieparzystych.. Dwumasa nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nie szarpie podczas zmiany biegów oraz nie trzęsie samochodem, a więc jest to możliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubi14 Zgłoś #4 Napisano 2 Lutego to, że nie hałasuje to nie znaczy, że jest sprawna :P podałem jedną z możliwości, może też być przyblokowany zaworek od biegów, albo po prostu jakiś zbieg okoliczności. Olej wymieniasz z filtrem co 60tysięcy km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcinxx Zgłoś #5 Napisano 2 Lutego Godzinę temu, Hubi14 napisał: to, że nie hałasuje to nie znaczy, że jest sprawna podałem jedną z możliwości, może też być przyblokowany zaworek od biegów, albo po prostu jakiś zbieg okoliczności. Olej wymieniasz z filtrem co 60tysięcy km? Samochodu nie posiadam od nowości, ale według wpisów w ASO był wymieniany co 60k km i ja również tak wymieniałem. Obecnie przejechane na obecnym oleju jest około 45k km i coraz bardziej rozważam przedwczesną wymiane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubi14 Zgłoś #6 Napisano 2 Lutego możesz spróbować ale obstawiam że pomoże jak umarłemu kadzidło, albo wypięło się to zabezpieczenie koszta sprzęgłowego i nie zawsze spina, albo się kończy zaworek i nie ma odpowiedniego ciśnienia. Patrzyłeś może czy skrzynia wyrzuca jakieś błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #7 Napisano 5 Maja Co było popsute? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach