Skocz do zawartości
Junior12

diesel 1.9 AVF po uszczelnieniu stracił moc

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem B5 fl z nieszczelnym przewodem turbo - intercooler. Nie działo się nic poza tym że słychać było gwizd ale tak jeździłem dość długo.

Dzisiaj wymieniłem pęknięty przewód i dodatkowo wymieniłem wszystkie te gumowe oringi żeby było w końcu szczelnie.

Przy jeździe próbnej zauważyłem że samochód kompletnie nie ma mocy z turbo, ciągnie tyle co sam silnik.

Turbo przestało się załączać a samochód po uszczelnieniu jest o wiele słabszy niż z dziurą w dolocie… dodam że przed wymianą węża nigdy nie było ani minuty żeby turbo się zawieszało czy coś w tym stylu.

Czy ktoś ma pomysł co mogło się stać tak momentalnie? Błędów nie wyświetla, chyba że muszę podpiąć vcds 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś sprawdziłem że gruszka od turbo pracuje, nie wiem czy to pelny zakres ruchu ale jakieś 1-1,5cm pracuje tylko przy podpięciu/odpięciu przewodu podciśnienia. 
Nie wiem czy to prawidłowa oznaka ale jak kupowałem to przewód podciśnienia który jest wpięty u góry egr był zdjęty i zatkany. Teraz gdy go założę na miejsce silnik ciężko wchodzi na obroty, płynnie ale schodzi bardzo długo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności