Skocz do zawartości

Junior12

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Junior12

  • Urodziny 06.02.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpackie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziś sprawdziłem że gruszka od turbo pracuje, nie wiem czy to pelny zakres ruchu ale jakieś 1-1,5cm pracuje tylko przy podpięciu/odpięciu przewodu podciśnienia. Nie wiem czy to prawidłowa oznaka ale jak kupowałem to przewód podciśnienia który jest wpięty u góry egr był zdjęty i zatkany. Teraz gdy go założę na miejsce silnik ciężko wchodzi na obroty, płynnie ale schodzi bardzo długo.
  2. Kupiłem B5 fl z nieszczelnym przewodem turbo - intercooler. Nie działo się nic poza tym że słychać było gwizd ale tak jeździłem dość długo. Dzisiaj wymieniłem pęknięty przewód i dodatkowo wymieniłem wszystkie te gumowe oringi żeby było w końcu szczelnie. Przy jeździe próbnej zauważyłem że samochód kompletnie nie ma mocy z turbo, ciągnie tyle co sam silnik. Turbo przestało się załączać a samochód po uszczelnieniu jest o wiele słabszy niż z dziurą w dolocie… dodam że przed wymianą węża nigdy nie było ani minuty żeby turbo się zawieszało czy coś w tym stylu. Czy ktoś ma pomysł co mogło się stać tak momentalnie? Błędów nie wyświetla, chyba że muszę podpiąć vcds
  3. Jupi!!! Cały problem tkwił w tym połączeniu pod tapicerką (nie wiem co za idiota to wymyślił). Cały prąd który dochodził do wzmacniacza szedł chyba po wilgoci bo ta "złączka" została mi w palcach jak się tam dostałem i wszystko dookoła zielone. Uciąłem trochę kabli żeby złapać czystą miedź połączyłem zalutowałem i DZIAŁA!!! Teraz włączyłem nawiewy na nogi i z godzinę posusze a później izolowanie składanie i gotowe dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam!
  4. A dużo muszę rozkręcać? I co najważniejsze dam rade tak odchylić żeby pozniej nie było śladu ingerencji?
  5. Kopałem w internecie i znalazłem wiadomość gościa, że pod tapicerką pod nogami kierowcy, tam gdzie idzie instalacja do wzmacniacza, jest jakieś połączenie na kablu i czasem jak złapie wilgoć to śniedzieje i są problemy. Jest w tym coś prawdy? Na jesień zalało mi dwa razy podłogę właśnie pod kierowcą i taka opcja miałaby sens ale chce się najpierw upewnić zanim zacznę drzeć tapicerke.
  6. Przepraszam, źle mierzyłem. Sprawdziłem jeszcze raz i na obu stronach bezpiecznika mam ponad 12 nawet pokazuje 13V
  7. Też mi się wydało że za niskie napięcie ale ciekawe ze na wszystkich trzech jest identyczne bodajże 6.03V. Zaczęło padać i nie zdążyłem dzisiaj sprawdzić przejścia ale zaniepokoiło mnie, że na bezpieczniku mam 10V na zgaszonym silniku. Co jak co ale powinno być minimum 12V...
  8. Gateway wygląda ok, żadnych przepalonych styków cały suchutki
  9. Witam, nareszcie dzień pogody to sprawdzam. Masa na wszystkich trzech ok na 20,21,23 jest napięcie cały czas 6V. Teraz próbuje dobrać się do gatewaya
  10. Dzisiejszy scan na nowo kupionym wzmacniaczu: I tak jak kolega prosił z odznaczonym sound system w CAN
  11. Witam. Wiem, że odkopuje temat ale podpiąłem inny wzmacniacz i po usunięciu błędów dalej w: 47 Sound system cannot be reached a po wejściu w radio: 01044 Control module incorrectly coded. Żadnych dźwięków wszystkie bezpieczniki sprawne i dalej nic. Bardzo proszę o dalsze wskazówki gdzie i czego szukać bo ręce opadają...
  12. Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie ok pod maską. na miejscach 18 i 19 mam tylko jeden ale jest ok
  13. Sprawdzę jeszcze dzisiaj. A jest ktoś z Podkarpacia żeby choć na chwilę podmienić wzmacniacz i sprawdzić czy to to? Z okolic Mielca jestem.
  14. Niestety nie mam za bardzo skąd podebrać wzmacniacz ale rozebrałem tego i ani śladu żeby coś było upalone lub uszkodzone. VCDS z Aliexpress wersja 15.7.1 jeszcze do niedawna wszystko działało fajnie. Dla jasności wszystko inne w samochodzie działa. O który auto test Ci chodzi? Skanowanie błędów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności