joy19 Zgłoś #1 Napisano 28 Listopada 2023 Proszę o pomoc. w sil.01 gr. 13, 18 ,23. w gr 18 wskazanie ,0, po zwiększeniu i zmniejszeniu nie pokazuje się ,4, a w sekundzie pojawia się na Pw 2 lub 4 cyfra ,2, i silnik gaśnie. dzieje sie to w czasie jazdy. Później bardzo trudny rozruch i nie równa praca. Na pozostałych gr. 13, 23 są wskazania zmiennych .Wykonałem wszystkie sprawdzenia zewnętrzne jak uszczelka filtra paliwa , pompa vacum, przewody. test pompy paliwa. Po wyłączeniu silnika po kilku chwilach wyłączają się cewki i elektrozawory a we wstępnym przezroczystym filtrze ON pojawiają się pęcherzyki powietrza wypychając paliwo ..powietrze wchodzi do połowy przekroju przewodu z pompy Vacum. co jest tego powodem. WhatsApp Video 2023-11-26 at 21.09.03.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 3 Grudnia 2023 grupa 18 dotyczy common raila więc raczej trudno żebyś cokolwiek tam miał i żeby to było związane z twoimi problemami. tu poczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2023 (edytowane) Marek... W autach z PD grupa 18 jest jedną z tych przypisanych diagnostyce pompo-wtryskiwaczy. Opis grupa 18 : 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 male dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiagnieto maksymalna wartosc pradu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania zbyt mala 064 blad przetwarzania 128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) bylo niemozliwe Ale, czy ten opis pomoże pytającemu..? Wątpię. Edytowane 6 Grudnia 2023 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach