Skocz do zawartości
bugarrrr

Analiza logów silnik 1.9 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
bardzo proszę o analizę logów dynamicznych. Seat leon 1.9 tdi 105km problem z turbem jest, generalnie jeżdżone była na zapieczonej geometrii.
 

Update: 
-zaślepienie EGR całkowite,
-wymiana zaworków N75 oraz N18 (mam nadzieję, że są dobre bo to używki),
-czyszczenie dolotu,
-wymiana pompy Vaccum na używkę ale prawdopodobnie sprawną,
-oraz najważniejsze wymiana przepływki- ona wywalała błąd 

Mimo wszystko mam wrażenie, że w aucie nie wstaję turbo od początku. Zrobiłem logi, proszę o komentarz specjalistów czy jest wszystko okej. Dodatkowo wszelkie sugestię są mile widziane ;) (dodam na koniec, że to moje pierwszę logi i mogą nie być do końca poprawie zrobione).

Dynamiczne:
-003 https://vaglogs.com/log/003-Zatrzymany-Zatrzymany-1684ae03-8844-48d9-80f4-175525c083c1
-001 https://vaglogs.com/log/001-Zatrzymany-Zatrzymany-1e38b7dd-bced-4cde-896d-19269b67f1bc
-004 https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-65162604-3468-4bd2-b0b4-4498dbfc6359
-008 https://vaglogs.com/log/008-Zatrzymany-Zatrzymany-87857c51-8861-4204-a0de-c01b81d4d6de
-010 https://vaglogs.com/log/010-Zatrzymany-Zatrzymany-e951f9e7-445f-4ce2-bc37-11b7e3da47ca
-011 https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-7dbf2045-1a95-42a3-a0fb-1f183c3de26a
-003 008 011 https://vaglogs.com/log/003-008-011-49c44a54-58db-427f-a62b-be69e3c3fc31

Statyczne:

-023 https://vaglogs.com/log/Zatrzymany-023-Zatrzymany-066d6317-e95a-48f3-8b5c-f27935a1b166
-018 https://vaglogs.com/log/Zatrzymany-018-Zatrzymany-4e5a4443-3c12-4f6d-826b-3c307ccb416b
-013 https://vaglogs.com/log/Zatrzymany-013-Zatrzymany-94d293d1-19e7-4354-8c98-dd6ede43f1a7
-004 https://vaglogs.com/log/Zatrzymany-004-Zatrzymany-4015ce1f-5168-42fd-b2b7-bcc647012f11
-001 https://vaglogs.com/log/Zatrzymany-001-Zatrzymany-bec05bdb-1401-42f8-83e3-e7a21e10c2c2


Na koniec wrzucam logi jak wyglądało to 3 dni wcześniej:
https://vaglogs.com/log/011-004-003-fb989efc-9d39-46d3-8581-e2fedd42b470

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi chyba na drugim biegu robileś? ale widać, że turbo "nie wstaje" tak jak powinno, pewnie jest geometria do czyszczenia, bo najpierw masz niedoładowanie, a później jest pik przeładowania, a co do logów to rób najlepiej z 3 biegu, i od samego dołu do odcięcia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były robione na 3 biegu. Regenerowana turbina nowa.

 

Jakieś pomysły :/?

Edytowane przez bugarrrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

źle zregnerowana turbina. Ewentualnie źle ustawiona geometria. I co do logów, to rób następnym razem do odcięcia .. 4k RPM

Edytowane przez Hubi14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności