Skocz do zawartości
mariusho

hamownia - testy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

dzisiaj bylem z paskiem na hamowni w Gliwicach i od razu wrzucam na fore sesje z testow,

 

robilismy pomiar dwukrotnie na tiptronicu, na zdjeciach wykres z drugiego pomiaru.

 

Na pierwszym pomiarze mial ok. 139 PS i 290 Nm, na drugim troszke mniej, 137 PS i 281 Nm

 

podobno sa to wartosci bardzo w porzadku pomimo tego iz odbiegaja od fabrycznych in minus, z tego co mi powiedziano jest to spowodowane skrzynia automatyczna, ktora troche mocy przy takich pomiarach zawsze zabiera, gosc ktory hamowal paska powiedzial ze z manualem mialby spokojnie 150 kucy. Poza tym turbina i cala reszta w porzadku.

 

zapraszam do obejrzenia zdjec

 

mile widziane uwagi forumowiczow po hamowniach i nie tylko

 

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Nie ma to ja z-hamować się u właścicieli, który siedzą w pudle :evil:

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś powaznego? Ma to bezpośredni związek z ich firmą?

mariusho, jaki jest koszt takiej usługi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co robia wlasciciele, szczerze mowiac nie bardzo mnie to obchodzi, po prostu mowia ze akurat na slasku jest to jedno z najlepszych miejsc do takich pomiarow

 

kosztuje za zabawa ok. 150 pln, czasem mozna sie targowac ale w bardzo waskim zakresie, ja dzisiaj razem z kolega zaplacilem 280 pln za 2 auta, takze niemalo

 

i jak oni te autka katuja tam, az zal patrzec

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem co robia wlasciciele, szczerze mowiac nie bardzo mnie to obchodzi

Znaczy to pytanie kierowałem do hha. Dzięki za informację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ładny wykres i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i jak oni te autka katuja tam, az zal patrzec

 

 

Kolega chyba nigdy nie był na hamowni, to nie ma nic wspólnego z katowaniem :577:

Cóż za mylne wyobrażenie

 

 

Pozdrawiam :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość max77

Straszliwa padaczka te twoje AFB na 100% jest coś nie tak. Podepnij się pod vaga i zrzuć logi na forum. Ja podejrzewam przepływkę ewentualnie koniec wałków rozrządu. Moje auto miało 145ps na tej chamowni na kiepskich wałkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeplywomierz byl wymieniany ok 30 000 km temu, jak go kupilem podpialem pod vaga i wszystko pokazal ok, jedynie co to ABS i centralny zamek ale o tym wiedzialem przy zakupie

 

jak dla mnie samochod idzie ladnie, jest elastyczny, przyspiesza bardzo dobrze, zbiera sie momentalnie a wczesniej jezdzilem benzyna 2.3 140 km takze mam do czego przyrownac

 

a z tego co wyczytalam przy wlkach samochod w ogole nie chce sie zbierac

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość max77

Według mnie te parametry nie są ok. jak na zdrową v6. Są dwie możliwości: źle wykonany pomiar na hamowni lub problem z autem. Te silniki mają poważne problemy z układem rozrządu i na 90 % możesz mieć ten problem. Moje auto miało 60tkm i 4 krzywki były już okrągłe na to nie ma reguły. Ściągnij dekle z głowic i zrób rewizję wałków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Według mnie te parametry nie są ok. jak na zdrową v6. Są dwie możliwości: źle wykonany pomiar na hamowni lub problem z autem. Te silniki mają poważne problemy z układem rozrządu i na 90 % możesz mieć ten problem. Moje auto miało 60tkm i 4 krzywki były już okrągłe na to nie ma reguły. Ściągnij dekle z głowic i zrób rewizję wałków.

 

czy Ty masz paska z automatem?

 

bo gosc ktory robil pomiar powiedzial ze jak dla automatu z tym motorem to sa to wartosci OK,

 

mimo wszystko dales mi do myslenia....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość max77

Ja mam manuala ale już z paroma v6 się bawiłem i według mnie twoja jest słaba. Jak by co to mam silnik AFB na zbyciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam manuala ale już z paroma v6 się bawiłem i według mnie twoja jest słaba. Jak by co to mam silnik AFB na zbyciu.

 

mam nadziejenie potrzebowac silnika zamiennika ale aktualnie posukuje pompy ABSu 8E0 614 111 AH

 

chyba zhamuje paska na innej hamowni dla porownania

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności