Skocz do zawartości
Gość Ojciec

Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?

Rekomendowane odpowiedzi

mielke jesteś tego pewien?

 

http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47390&highlight=wada+wahaczy

 

to o co tutaj chodzi? Jaki płyn hydrauliczny?

tego typu zabawy stosuje się przed sprzedażą żeby klient nie usłyszał ze ma do wymiany zawieszenie

 

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:17 ----------

 

mielke, ale za 1800 to jest przód i tył, czy tylko za przód ?
to jest cena zawiasu na przód w sklepie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Dzisiaj bylem z wizyta u kolegów diagnostow z myślą o sprawdzenia amortyzatorów lecz przy okazji sprawdziłem resztę zawiasu i wychodzi ze mam 3 wachacze do wymiany więc zdecydowałem się na cały komplet. Znajomy w warsztacie rzucił mi ok. 1200zł zawias Febi plus robocizna z geometria to razem się zamknie w kwocie 1500 polskich nowych. Cena adekwatna do firmy? co o tym myślicie? ile gdzieś trwa wymiana całego zawieszenia z geometria?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Dzisiaj bylem z wizyta u kolegów diagnostow z myślą o sprawdzenia amortyzatorów lecz przy okazji sprawdziłem resztę zawiasu i wychodzi ze mam 3 wachacze do wymiany więc zdecydowałem się na cały komplet. Znajomy w warsztacie rzucił mi ok. 1200zł zawias Febi plus robocizna z geometria to razem się zamknie w kwocie 1500 polskich nowych. Cena adekwatna do firmy? co o tym myślicie? ile gdzieś trwa wymiana całego zawieszenia z geometria?

dzidek1988xx nie bierz tego... dla spokoju ducha zainwestuj z jakies 2500pln choćby nawet na Inter Carsie w ori LEMO i bedziesz spokojnie jeżdził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie brać czy nie Febi i LMO były montowane na pierwszy razy? Nie ma zbyt wielu opinii ani negatywnych ani pozytywnych na ten temat... Proszę o szybkie info, bo jutro jestem ustawiony na 10:00 :( to takie ścierwo?

 

Przejrzałem ponownie temat - ludzie nie wypowiadają się źle o febi - podobno dość dobra jakość za rozsądną cenę. Może ktoś już jeździ na FEBI ? Prosiłbym o wypowiedzi.

Edytowane przez dzidek1988xx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na Febi i jestem zadowolony , kupiłem od gościa z Allegro który był polecany na Naszym Forum ( poszukam od kogo i dam znać) .

 

Edit;

Wahacze kupowałem od

JarekC1978

Edytowane przez Macek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Macek ale nie zamierzam kupować z alledrogo :P warsztat owego mechanika ma własny towar z jakiejś hurtowni :P Na 9:00 rano będzie już sprzęt :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

 

Odwiedziłem sobie dzisiaj warsztat samochodowy (Bartex w Mierzęcicach). Zapytałem tam szefa warsztatu ile by kosztowała wymiana kompletu zawieszenia przedniego (wahacze, gałki) firmy lemforder i wiecie co usłyszałem?? Za sam komplet naprawczy wołają 2700 zł!!! Gość pokazywał mi nawet cennik w kompie. Zgłupiałem, bo z tego co wiem, można taki komplet dostać za ok 1800 zł. Więc jak to jest? Te za 1800 to podróbki, czy raczej te 2700 w warsztacie to czyste naciągactwo?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skad bierzecie te ceny,komplet dachstein albo mastersport kosztuje 600 zl.Lemforder kosztuje 1800. Myslicie ze pojezdzi 3 razy tyle? To jestescie w wielkim bledzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może Ty nie masz złych doświadczeń, ale ja kupiłem tani przegub, który rozleciał się w zasadzie po 8 tyś km, przy na prawdę spokojnej jeździe. Jeden wahacz, który wymieniłem(również tańszy) przejechał 15 tyś i odkleiła się w nim guma. Nie mam zamiaru wydać 600 + 350 (wymiana+zbieżność) aby za rok znowu czyścić portfel. Wiem jedno, mojego paska przywiozłem z niemiec, miał 170 tyś przebiegu, pojeździłem nim 2 lata zanim padł pierwszy wahacz. Przy bliższych oględzinach okazało się, że wszystkie wahacze mam fabryczne (nie wymieniane). Nie twierdzę, że tańsze na pewno szybciej się rozlecą, ale kupując oryginał, mam większą pewność co do trwałości. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

600 za wymiane i 350 za zbieznosc? No to niezle dales sie skroic...w normalnym warsztacie wymiana wahacza to 50 zl i 100 max zbieznosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może niejasno się wyraziłem... 600 (komplet MS) + 350 (wymiana kompletu +zbieżność). Nawiasem mówiąc daj mi namiary na warsztat gdzie wymieniają komplet wahaczy za 50 zł ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

podzielę się swoimi kosztami: za wahacze nie chciałem dużo bulić, odpuszczałem odrazu krafty, dachsteiny itp. za 400 pare złotych. Kupiłem Master Sporty za 600PLN. A robocizna? Hmm........ 90 zł wymiana i 60 zbieżność (na zbieżność namówił mnie mechanik). Narazie 1kkm przejechane, mam nadzieję, że trochę pośmigają, a jak nie to znowu MS. No chyba, że nawet do 15kkm nie dociągną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat tych wahaczy: http://www.allegro.pl/item979332734_wahacze_zestaw_wahaczy_vw_audi_passat_a4_a6_b5_ori.html gdyż powoli zbieram na nowe wahacze i ta aukcja mnie zainteresowała ale nie wiem co myśleć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglądają dobrze, ale za te pieniądze, można kupić po upustach komplet LMO w sklepie np. Inter Cars i tam raczej są oryginalne LMO. Choć interesująca ta aukcja wygląda, niech się wypowiedzą osoby, które z częściami się więcej spotykają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ftv2mlastnode.gifftv2blank.gifZestaw wahaczy zawieszenia koła

ftv2blank.gifftv2mnode.gifftv2blank.gif4MAX

ftv2blank.gifftv2vertline.gifftv2lastnode.gifftv2blank.gif4708-06-0999

ftv2blank.gifftv2mnode.gifftv2blank.gifFORTUNA LINE

ftv2blank.gifftv2vertline.gifftv2lastnode.gifftv2blank.gifFZ5552 FZ5552 916,98 zł camera.gif

ftv2blank.gifftv2mlastnode.gifftv2blank.gifLEMFÖRDER

ftv2blank.gifftv2blank.gifftv2lastnode.gifftv2blank.gif27421 01 LMI27421 2643,00 zł camera.gif

 

A tree for site navigation will open here if you enable JavaScript in your browser. promocje_srodek_13_11.gif

 

Takie oto ceny znalazłem w internetowym sklepie Inter Cars. Skąd zatem bierzecie cenę 1800 za komplet? Może mówimy o dwóch różnych sklepach? http://sklep.intercars.com.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

a to zle zrozumialem myslalem ze chodzi o jeden wahacz :)

 

1000 zl za komplet wahaczy z wymiana to jest cena ok,a nie 2-2,5 tysiaca...sory ale nawet lemforder nie wytrzyma 3 razy tyle co te mastersporty na polskich drogach.mimo ze to uznana marka to nie przejezdzi tyle co fabryka,niby jest to producent oryginalow na pierwszy montaz,ale jak pokazuje zycie nie sa to te same wahacze co montowane w fabryce-poprostu nie przejezdzaja tyle samo.

 

poza tym wydac na zawieszenie 10 - 15 % wartosci auta bez gwarancji ze zaraz ci znowu nie siada? nie ma to uzasadnienia ekonomicznego. dla przecietnego uzytkownika lepiej jest wymienic po kilka wahaczy za 300-400 zl raz na rok niz jednorazowo wywalic 2500 tys zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie oto ceny znalazłem w internetowym sklepie Inter Cars. Skąd zatem bierzecie cenę 1800 za komplet? Może mówimy o dwóch różnych sklepach? http://sklep.intercars.com.pl/
jeśli ktoś ma u nich otwarte konto np. dobry warsztat to zapewne ma 40% zniżki od ręki. Niestety detal tyle płaci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kidrowiec,Masz w sumie rację. ja jednak nadal mam dylemat co kupić. Jeśli miałbym 100% pewności,że za 1800 zł mogę mieć ORGINALNE wahacze firmy Lemforder, to pewnie bym je kupił. Najgorsze jednak jest to, że równie dobrze mogę wydać 1800 na wahacze chińskie z wytłoczonym LMO(nieuczciwość sprzedawcy).Ciągle głowię się nad tym, czemu na stronce Inter Cars Lemy kosztują 2600, podobnie jak w warsztacie w którym byłem - 2700, a co niektórzy mówią o 1800 za komplet.Skąd wynika ta rozbieżność w cenie? Może te Master Sport faktycznie nie były by złym wyborem? Szczególnie, jeżeli pokusiłbym się o własnoręczną wymianę.

 

EDIT: kujon chyba rozwiał moje wątpliwości co do różnicy w cenach

Edytowane przez nero2313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz koszt przesylki. Dobry trik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności