Gość Manfred Zgłoś #21 Napisano 23 Kwietnia 2007 Witam Miałem padnięte 2 pompowtryskiwacze i nie było to odczuwalne, silnik pracował równo na wolnych obrotach a i z jazdą po trasie nie było żadnego problemu. Niestety padła mi uszczelka pod głowicą i kiedy rozbierali silnik po wykręceniu pompowtrysków okazało się, że z 2 wyleciały sprężyny. W górnej części pompowtrysku pękły mocowania sprężyny. Już byłem załamany bo uszczelka i 2 pompowtryski to kosmiczna cena ale szef RS we Wrocławiu załatwił same góry do pompek ( te które trzymają tą sprężynę ) i po prostu je zregenerowali. Koszt regeneracji wyszedł mnie 100zł za sztukę. Wielkie podziękowania przy okazji dla kolegi Pawła "Pakarod" który wsparł mnie w tych ciężkich chwilach i pomógł wszystko załatwić. Dzięki Paweł. Pozdrawiam Manfred. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Yaca Zgłoś #22 Napisano 8 Maja 2007 Miałem padnięte 2 pompowtryskiwacze A mi ostatnio na przeglądzie w ASO w Motorpolu wyszło, że mam padnięty nieznacznie 1 pompowtryskiwacz. Sprawdzali na VAG-u bardzo dokładnie silnik i powiedzieli mi, że dopuszczalna granica dla pompek (przynajmniej w AJM) jest: od - 2,80 mg/l do +2,80 mg/l taka dawka niemoże być przekroczona na każdym z cylindrów. Wartści były u mnie nastepujące: 1) -0.70 2) -1.11 3) - 0.62 4) - 1.85 Objawy według których udałem się do ASO to podwyższone obroty do 910 obr/min na biegu jawom przy zimnym silniku i takie obroty utrzymują się aż do pełnego nagrzania ok 80 stopni i wtedy obroty schodzą do 840 obr/min. Sprawdzili wszystko od A do Z i doszli do wniosku pokazując mi tabele pracy pompek, że walną delikatnie albo drugi albo 4 pompowtrysk. A ja myślę mimo wszystko, że to uszczelka pod głowicą, gdyż objaw ten rozpoczął się po spadku ok 2 cm płynu chodniczego w zbiorniczku wyrównawczym i od tamego czasu mam delikatne (bardzo małe ubytki) płynu. Jak dolewałem destylowanej wody były większe, jak wlałem ostatnio płyn G12 jest jakby lepiej. Wymieniłem wcześniej: terostat, czujnik temperatury cieczy chłodzącej, filt paliwa, filtr powietrza i rozrząd. Czy wiesz gdzie we Wrocławiu regenerują pomki lub też sprawdzają czy to faktycznie pompowtryski??? Bo w ASO powiedzieli mi 2000 zł,- za sztukę!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Manfred Zgłoś #23 Napisano 8 Maja 2007 Yaca mi tez zaczęło ubywać płynu najpierw minimalnie jak jeździłem po mieście.....jak wyskoczyłem na trasę i pociskałem z dużymi prędkościami to ubytki zaczęły być większe, okazało sie niestety że to uszczelka poleciała i u ciebie może być to samo. Co do regeneracji pompowtryskiwaczy to nie wiem gdzie to robią we Wrocławiu, ja byłem w serwisie RS na Szybowcowej (jest też na Owsianej i lepiej tam podjechać). Szef serwisu załatwił mi góry do pompek i za regenerację 2 zapłaciłem 200zł. Na twoim miejscu podjechał bym na diagnostykę bo jak ci się dostanie woda do silnika to może być z tego niezły bajzel. Znajomy z Wrocławia ma też sprawdzone (w b.dobrym stanie) pompowtryskiwacze do silnika AJM ale chce sprzedać komplet (robił tuning silnika i wymieniał swoje na te od silnika 130KM) cena jest atrakcyjna ale o konkretach musisz z nim rozmawiać. Jak byś chciał namiary to daj znać na PW. Pozdrawiam Manfred. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pinek Zgłoś #24 Napisano 8 Maja 2007 Szklana, Szklana, AVB 2002r i mam juz 223000, a pompowtrysk jak padł to z norwegi wruciłem na trzech cylindrach, a padła elektronika i wogule paliwa nie podawał, pozatym co chwile jakies niespodzianki z nim mam-wentylator klimy padnięty- wentylator nawiewu lubi popiskiwac, a jak twoj się sprawuje? i ile ma przelatane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bastek100 Zgłoś #25 Napisano 8 Maja 2007 Witam. Dolacze sie chetnie do watku.Mam problemy z rozruchem rozgrzanego silnika.Motorpol Wroclaw stwierdza ze to pompowtryski.Czy ktos z Was ma podobne objawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #26 Napisano 8 Maja 2007 pinek mam nalatane 150 tyś km, wentylator nawiewu mi czasem popiskuje jak jest duży mróz, EGR czasami robi bu bu bu a po podłączeniu pod VAG-a błąd "czujnika temperatury cieczy chłodzącej-zwarcie z masą-usterka występująca sporadycznie" koniec cytatu ale ogólnie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinus82 Zgłoś #27 Napisano 30 Listopada 2009 są schematy regulacji pompowtryskiwaczy żaden problem, sam wymieniałem długa suwmiarka i to wszystko no i klucze odpowiednie. za co to kasuje się tyle kasy nie mam pojęcia ja bym to zrobił wszystko za 100 zł bo to jest 5 godz roboty,na maksa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek dobry Zgłoś #28 Napisano 30 Listopada 2009 Czesc. Też już miałem przygodę z pompowtryskiem. Problemy były bo był syf w zbiorniku. Oddałem go do regeneracji do Tucholi(polecam) i wszystko gra. A montował mi go znajomy mechanik, bez suwmiarki i innych wymyślnych narzędzi. Zajęło mu to 30 min, a mnie kosztowalo 20 zł. Jeśli ktoś ma problem z pompkami to tylko diesel-reg,bo inni tylko generują koszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seko Zgłoś #29 Napisano 21 Marca 2010 (edytowane) witam mam problem z pompowtryskiwaczem a obiawia sie on przy prędkosciach ok 140 km/h zaczyna przerywac i wtedy wystepuje bład: 17671 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal P1263 - 35-00 - - po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu błedu nie ma przy normalnej jezdzie wszystko jest ok czy ktos miał taki bład ????? Edytowane 21 Marca 2010 przez seko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #30 Napisano 21 Marca 2010 popraw kontakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seko Zgłoś #31 Napisano 25 Marca 2010 chodzi o wiazke w silniku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dovercourt Zgłoś #32 Napisano 26 Marca 2010 MAM PROSTE PYTANIE POMPOWTRYSK PO ANGIELSKU DZIEKI POZDRAWIAM [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sir_kula Zgłoś #33 Napisano 26 Marca 2010 MAM PROSTE PYTANIE POMPOWTRYSK PO ANGIELSKUDZIEKI POZDRAWIAM [email protected] W sensie jak jest po angielsku pompowtryskiwacz ? Injection pump Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość steinberg Zgłoś #34 Napisano 14 Kwietnia 2010 Dotyczy silnika AMF, czyli to samo co Wasze tyle, że z trzeba pompkami Moje korekcje: -1,4 / -1,5 / +2,99 Ostatni PD jest nowy. Czy problem może leżeć w tym, że ten ostatni pompowtrysk jest niezużyty/więcej paliwa podaje czy to raczej problem regulacji itd? Posiadam też stary pompowtrysk; na 99% jest sprawny. Mechanik zamiast przeczyścić kostkę wymienił pompowtrysk. I zaczęły się problemy z taką korekcją. Co robić? Czy mógłby prosić o info dotyczące regulacji pompowtrysków? Jak kręcić śrubą regulacyjną (skok PD)? Od tego chcę zacząć. PZDR, krzysztof PS. Jechałeś szybko, będą Cię powoli nieść... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość patrryk22 Zgłoś #35 Napisano 26 Lipca 2010 Witam potrzebuje adresu dobrego serwisu we wrocławiu który zregeneruje mi dwa pomopwtryskiwacze. Objaw: auto strasznie muli do 2000 obrotów potem lekko dostaje wigoru, ale nie jest to działanie samochoud ze 131 KM. Serwis powiedział ze mam dwa pomopwtryskiwacze do wymiany. koszt 2500 za jeden !!! plus robocizna. Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinus82 Zgłoś #36 Napisano 17 Października 2010 Witam wszystkich ostatnio montowałem pompowtryskiwacze do mojego paska bez suwmiarki bez zadnych specjalnych przyżądów zajęło mi to jakies dwie godziny auto chodziło jak burza dopóki nie wlałem opału przez głupote takze w zadne suwmiarki nie wierze wymysł mechaników nic więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mietek_85 Zgłoś #37 Napisano 17 Października 2010 Dokładnie , tak jak wyżej kolega napisał, żadnych suwmiarek i podobnych tego typu przyrządów. Ja również miałem wymieniane pompki 4 szt w AVB , objawy, nierówna praca na jałowym poza tym korekty były bardzo rozjechane........ podjechałem do magika od Diesli i w 1h pompki były wymienione, koszt pompek 700 zł + 100 zł wymiana za kpl( pompki używane ale korekty (0,0,0,0 jak nówki), do dzis chodzi bez problemu a co do samej wymiany to byłem pod wrażeniem jak mu to sprawnie szło...... jesli ktoś z okolic Tychów jest lub ma zamiar w nie dalekiej przyszłości wymieniać pompki to mogę podać namiar na gościa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beldo Zgłoś #38 Napisano 16 Stycznia 2011 Witam, to ja poproszę namiar:) [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny romek Zgłoś #39 Napisano 26 Lutego 2011 Mietek_85 witam czy mozesz podac namiar na tego magika od pompek bo raczej tez mam problem i chetnie do niego pojade a do TYCH nie mam tak daleko. [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisu_KK Zgłoś #40 Napisano 27 Lutego 2011 Cześć, Proszę o kontakt na tego gościa z Tychów. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach