Cezar.S Zgłoś #1 Napisano 20 Lipca 2022 (edytowane) Witam wszystkich Dziwna sprawa.. Po wymianie skrzyni biegów silnik przestał odpalać.Przy próbie odpalania rozrusznik kręci bez problemu,po ok 10 sekundach wyskakuje komunikat "Oil pressure" STOP " Co zrobiłem: Przewód,wtyczki,czujnik ciśnienia oleju, przejście z wtyczki do Ecu, wszystko w porządku.Czujnik ciśnienia oleju w porządku (działa w innym 2.0 16v Tdi) Sprawdziłem również czujnik poziomu oleju,czujnik położenia wału,czujnik położenia wałka rozrządu.wszystko działa. Ciśnienie oleju na manometrze pomiędzy 1,3 a 1,4 Bar. Jedynie co to ECU było prawdopodobnie zalane, Przy sprawdzaniu przejścia z czujnika oleju musiałem zdjąć obudowę ECU,W środku sucho, żadnych zalań, Śniedzi brak,czysto, ładnie. Auto stało ok 2 miesiące,przed wyjeciem skrzyni biegów auto odpaliło bez problemu.Brak jakichkolwiek błędów na Kess v2, Brak błędów przy skanowaniu innymi czytnikami Bluetooth. Nie jestem elektronikiem ani elektromechanikiem samochodowym więc proszę o wyrozumiałość Czy można zastąpić ECU np. Na Bosh z innego auta? Załączam kilka zdjęć Ecu. Proszę o pomoc bo już mi się skończyły pomysły. Pozdrawiam Edytowane 20 Lipca 2022 przez Cezar.S Dodatkowe informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 20 Lipca 2022 zostaw olej w spokoju, to jest normalne po dłuższym kręceniu że wywala brak ciśnienia, bo .... brak ciśnienia Szukaj przyczyn gdzieś indziej. Ecu możesz przełożyć, ale i tak nie odpalisz bo Immo nie będzie się zgadzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezar.S Zgłoś #3 Napisano 20 Lipca 2022 Dzięki za odpowiedź. Sprawdziłem wszystkie czujniki na innym aucie tj. Czujnik ciśnienia oleju, położenia wału korbowego, położenia wałka rozrządu i czujnik poziomu oleju. Masz pomysł co jeszcze mogę sprawdzić? Z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 21 Lipca 2022 Bez solidnej diagnostyki komputerowej to jest wróżenie z fusów. Można wymieniać po kolei elementy i wydać mnóstwo monet, tylko po co. Jesteś pewien, że immo nie zablokowało auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezar.S Zgłoś #5 Napisano 21 Lipca 2022 Jedyny błąd na mojej diagnostyce jest błąd zamka w lewych drzwiach,nic poza tym. Posiadam Kess v2 i NEXAS NexLink Bluetooth 5.0 OBDII Scanner.Kilka razy skanowałem i brak błędów.Dzis wieczorem podjeździe do mnie gość z VCDSem. Dam znać po skanowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezar.S Zgłoś #6 Napisano 24 Lipca 2022 Witam Problemem okazał się wadliwy czujnik położenia wału korbowego,raz działał raz nie dlatego przy skanowaniu błędów nie wykrywało usterki. Dziękuję. Temat zamykam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach