Gość luka Zgłoś #1 Napisano 6 Kwietnia 2007 Witam. Jakiś 1,5 m-ca temu postanowiłem założyć chipa o swojego paska Nareszcie jakieś 2tyg. temu pojechałem na hamownie sprawdzić ile kucy kryje się pod maską. Okazało się, że zhamować automata to nie taka prosta sprawa. Pomimo wielu prób nie udało się w 100% zmierzyć parametrów. Po z którejś z kolei próbie wyszło, że mam 120km, później było już lepiej bo jakieś 130km, ale moment obrotowy pokazywało prawie jak seria 236Nm. Jednym słowem kapa na maxa, ale byłem przynajmniej pewny, że mam ponad 130km. Poniżej załączam wykres z hamowni. Wczoraj zamontowałem turbinę ze 130pd i teraz to jest dopiero jazda. Tuner pokręcił mi na maxa moc i moment, ale niestety nie będę mógł zmierzyć ile dokładnie mam koni po maską. Cholerne automaty Przypuszczalnie mam teraz jakieś 145-150km. W każdym razie pasek idzie jak przecinak, dzisiaj złoiłem audi A6 2.5tdi bez najmniejszego problemu. Na tym mam zamiar skończyć modyfikacje bo wymiana pompy i wtrysków to już większa ingerencja w silnik, a mam ten samochód do poruszania się na co dzień a nie do jazdy na wyścigi. pozdro luka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #2 Napisano 6 Kwietnia 2007 W każdym razie pasek idzie jak przecinak, dzisiaj złoiłem audi A6 2.5tdi bez najmniejszego problemu. pozdro luka A6 2.5TDI nie jedzie w ogole. muł jakich mało. zeby shamowac sie podjech do tunera ktory ogarnia aftomaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #3 Napisano 6 Kwietnia 2007 A nie wiesz może gdzie jest hamownia na której mogą mi go zmierzyć? Gdzieś na śląsku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 6 Kwietnia 2007 Z tego co pamiętam jest w Gliwicach. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #5 Napisano 6 Kwietnia 2007 W każdym razie pasek idzie jak przecinak, dzisiaj złoiłem audi A6 2.5tdi bez najmniejszego problemu. pozdro luka A6 2.5TDI nie jedzie w ogole. muł jakich mało. zeby shamowac sie podjech do tunera ktory ogarnia aftomaty bez FMICa nie wykrecisz tam 150 ;] a jesli nawet to w lecie je zabijesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #6 Napisano 6 Kwietnia 2007 hha, potwierdzisz, ze jest tylko 1 hamownia 4x4 tak slyszalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #7 Napisano 7 Kwietnia 2007 No czy czasem twój pasek nie ma Pompy 11stki ZTCW to aftomaty mają... Więc nie jest tak źle Wtryski 230stki, SMIC i masz te 160-170KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #8 Napisano 7 Kwietnia 2007 No czy czasem twój pasek nie ma Pompy 11stki ZTCW to aftomaty mają... Niestety nie. Pytałem Wojtka i powiedział, że mam 10tke. Wtryski 230stki, SMIC i masz te 160-170KM Tymon nie kuś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ali-g Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2007 Mnie też bardzo kusiło swego czasu... ale autko mam naprawdę w świetnym stanie, chcę nim jeszcze kilka lat sie pokulać i troche mi żal... gadam głupoty czy faktycznie jest w tym jakaś racja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #10 Napisano 7 Kwietnia 2007 gadam głupoty czy faktycznie jest w tym jakaś racja? gadasz głupoty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #11 Napisano 7 Kwietnia 2007 Mnie też bardzo kusiło swego czasu... ale autko mam naprawdę w świetnym stanie, chcę nim jeszcze kilka lat sie pokulać i troche mi żal... gadam głupoty czy faktycznie jest w tym jakaś racja? Gadasz głupoty. Na samym programie silnik praktycznie tego nie odczuje, za to będzie bardziej elastyczny. Nie ma się co zastanawiać wkładaj chipa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #12 Napisano 7 Kwietnia 2007 gadam głupoty czy faktycznie jest w tym jakaś racja? gadasz głupoty gadasz glupoty te kilka wydanych stowek dadza ci tyle radosci, ze juz nigdy nie bedziesz chcial fabrycznej mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #13 Napisano 8 Kwietnia 2007 Z tego co pamiętam jest w Gliwicach. HHA No a czym ona się różni od tej, na której był luka ZTCW to jest to dokładnie ten sam model Hamowni co w Gliwicach, FWD, RWD, AWD. W Gliwicach jest lepszy nawiew. No chyba że tutaj znaczenie ma doświadczenie i umijętność operatora takiej Hamowni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ali-g Zgłoś #14 Napisano 8 Kwietnia 2007 Wiedziałem Więc na wakacje wybieram się do 3miasta i chyba wskoczę po drodze do kogoś A może znacie kogoś na prawdę dobrego i z normalnymi cenami w wlkp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #15 Napisano 8 Kwietnia 2007 Wiedziałem Więc na wakacje wybieram się do 3miasta i chyba wskoczę po drodze do kogoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #16 Napisano 9 Kwietnia 2007 Powiedzcie mi jak bardzo kopcą wam paski po modyfikacjach. Mi po zrobieniu samego programu nie dymił w ogóle, ale po wymianie turbiny przy pełnym bucie nie widze nic przez tylną szybe. Zastanawiam się czy nie wrócić do zwykłej końcówki wydechu skierowanej w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #17 Napisano 9 Kwietnia 2007 Myślę że powinieneś pojechać na korektę programu to nowej turbiny,bo widocznie coś nie jest tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #18 Napisano 9 Kwietnia 2007 No a Ja myślę szwagierku, że jak ktoś chce na maksa wszystkie dawki na Ori SMICU...to wiesz, z gówna bata nie ukręcisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #19 Napisano 9 Kwietnia 2007 Powiedzcie mi jak bardzo kopcą wam paski po modyfikacjach. Mi po zrobieniu samego programu nie dymił w ogóle, ale po wymianie turbiny przy pełnym bucie nie widze nic przez tylną szybe. Zastanawiam się czy nie wrócić do zwykłej końcówki wydechu skierowanej w dół. To nie jest porzadany objaw i tak jak napisal Pawel czeka Cie korekta a przy okazji testy. I zrob to jak najszybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #20 Napisano 9 Kwietnia 2007 No a Ja myślę szwagierku, że jak ktoś chce na maksa wszystkie dawki na Ori SMICU...to wiesz, z gówna bata nie ukręcisz A nie mowilem Z ta roznica, ze moze byc jeszcze cos innego - warto sprawdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach