cezaarr Zgłoś #21 Napisano 7 Stycznia 2011 koledzy mam pytanie mam paska b5 1.9 tdi 110 kucy na czwartym biegu jest zanik mocy silnik kreci sie tylko 2700obr/min i dalej nie pojdzie tylko ze ze taka rzecz zdarza sie nie czesto co to moze byc. dziekuje vag w ręce i zrobić logi, zczytać błędy, wiele tematów jest na forum, przyczyn tez może być wiele; na początek propoonuje porządnie przedmuchać autko, może dopiero, co zaczynają się kierownice w turbinie blokować; nie zaszkodzi a może pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasio 97 Zgłoś #22 Napisano 8 Stycznia 2011 vag w ręce i zrobić logi, zczytać błędy, wiele tematów jest na forum, przyczyn tez może być wiele; na początek propoonuje porządnie przedmuchać autko, może dopiero, co zaczynają się kierownice w turbinie blokować; nie zaszkodzi a może pomóc cezaarr juz bylem i sprawdzalem vag sa bledy ale nie dokladnie opisane nawet sprawdzalem doladowanie przez vaga jest troszke za male ale jak na 13 letnie auto to miarowe niewiem czy sie oplaca zmienic turbine na uzywke bo mam od paska 130 koni ale niewiem czy sie nada ale dzieki wielkie za podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość witekprytek Zgłoś #23 Napisano 23 Lutego 2011 Mam podobny problem mi też odcinał ,ale już go rozwiązałem zaczełem od czujników a zakończyłem na turbinie bo był duży nagar na łopatkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serenity20 Zgłoś #24 Napisano 23 Grudnia 2014 Ostatnimi czasy zauważyłem że przy rozpędzaniu samochodu do 2500 obrotów spada moc silnika i nie wraca aż do ponownego uruchomienia silnika. Max prędkość do jakiej się rozpędzę wówczas to 100 km/h. Zajechałem do Bosch Service i diagnoza iz to turbina. Albo przeczyszczenie (350zł) albo regeneracja (1200zł). Nowa turbina 3000. Co doradzilibyście z tym fantem zrobić. Czy to na pewno turbina po takich objawach i czy opłacalna jest regeneracja. Jestem z Białej Podlaskiej województwo Lubelskie. Jestem wdzięczny za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #25 Napisano 23 Grudnia 2014 To nie turbina tylko raczej zaworek n75 albo przerwany przewod podcisnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
K4rtm4n Zgłoś #26 Napisano 23 Grudnia 2014 Miałem już dwukrotnie podobny, problem napoczątku odcinało turbo przy przekroczeniu jakis 2,5 - 3k obrotów, wystarczyło zgasić Paska i po ponownym rozruchu znowu hulało. Po miesiącu takich problemów odcieło turbine na dobre. Miałem tak 2 razy. Mogą to być przewody, moze to być N75, ale powiem szczerze na 90% zapieczone kierownice, czyściłem swoja ze znajomym mechanikiem. Jak zobaczyłem ile było w niej syfu to sie za głowe złapałem. Teraz od kilku miesięcy 0 problemów. Żadnej regeneracji, zadnego kupowania nowej turbiny, wystarczy gruntowne czyszczenie. Dopiero jak to nie pomoże to martw sie dalej. No i po takim czyszczeniu oczywiście staraj sie nie schodzić poniżej 1200 obrotów, aby auto sie nie dusiło bo znowu się zasyfi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek80 Zgłoś #27 Napisano 23 Grudnia 2014 Ja też miałem takie przypadki, że przy rozpędzaniu tracił moc, ale nie za każdym razem. Wykorzystałem to i częściej wkręcałem silnik na wyższe obroty. Narazie problem ustąpił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #28 Napisano 23 Grudnia 2014 Ja też miałem takie przypadki, że przy rozpędzaniu tracił moc, ale nie za każdym razem. Wykorzystałem to i częściej wkręcałem silnik na wyższe obroty. Narazie problem ustąpił. to prawidlowo zes zrobil kierownice w turbinie jeszcze calkiem nie byly zapieczone,zaczely sie ruszac i wytarly brud Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach