K4rtm4n
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O K4rtm4n
- Urodziny 02.02.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
K4rtm4n obserwuje zawartość → Jak się dobrać do turbiny w AFN-nie >opis<
-
Panowie tak jeśli ktos dojrzy mój post to mam takie pytanko, bo czytam ze nie da sie wlozyc do Passata przed liftem lamp od poliftowego. To powiedzcie mi, jakie mam alternatywy, jeśli chciałbym zmienić standardowe "klosze" ??
-
Miałem już dwukrotnie podobny, problem napoczątku odcinało turbo przy przekroczeniu jakis 2,5 - 3k obrotów, wystarczyło zgasić Paska i po ponownym rozruchu znowu hulało. Po miesiącu takich problemów odcieło turbine na dobre. Miałem tak 2 razy. Mogą to być przewody, moze to być N75, ale powiem szczerze na 90% zapieczone kierownice, czyściłem swoja ze znajomym mechanikiem. Jak zobaczyłem ile było w niej syfu to sie za głowe złapałem. Teraz od kilku miesięcy 0 problemów. Żadnej regeneracji, zadnego kupowania nowej turbiny, wystarczy gruntowne czyszczenie. Dopiero jak to nie pomoże to martw sie dalej. No i po takim czyszczeniu oczywiście staraj sie nie schodzić poniżej 1200 obrotów, aby auto sie nie dusiło bo znowu się zasyfi.
-
Witam, mój nr VIN : WVWZZZ3BZVE089723 Czy moge prosić żeby ktoś rozszyfrował dla mnie kolor lakieru ? Dokładny jego symbol //EDIT Ok już nie ważne, LC6N