Gość jacek1 Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2007 WITAM SERDECZNIE KOLEGÓW Z FORUM!!! OD TRZECH DNI MAM PROBLEM Z ODPALENIEM MOJEGO PASKA. I NIE CHODZI O PORANNE ODPALANIE AUTKA. NAWET NA ROZGRZANYM SILNIKU PO 3 MINUTOWYM POSTOJU NIE CHCE ODPALIĆ. NIE DZIEJE SIĘ TO RÓWNIEŻ PRZY KAŻDYM ROZRUCHU. MOIM ZDANIEM PROBLEM JEST Z COFANIEM SIĘ PALIWA. JEŻELI KTOŚ Z WAS MIAŁ TAKI PROBLEM TO PROSZĘ ODPISZCIE. POZDRAWIAM JACEK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #2 Napisano 4 Kwietnia 2007 Kolega tu jeden miał problem z pompą paliwa zblokowaną z głowicą silnika. Nawet wspólnie dochodziliśmy do tego tematu i do jego rozwiązania. Być może sam sie zgłosi i coś napisze. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek1 Zgłoś #3 Napisano 4 Kwietnia 2007 TO RACZEJ NIE BĘDZIE POMPA PALIWOWA BO BYŁBY SŁABSZ, A KOPA MA NIEMIŁOSIERNEGO , JEDZIE JAK TA LALA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 4 Kwietnia 2007 Skoro tak uważasz i z góry to skreślasz to nie będę Cię dalej przekonywać bo to nie chodzi o przyśpieszenia tylko o to co piszesz czyli cofanie się paliwa ale widze, że małe masz pojęcie w temacie HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek1 Zgłoś #5 Napisano 4 Kwietnia 2007 HANI BROŃ BOŻE NIE SKREŚLAM TWOJEJ PODPOWIEDZI TYLKO POPROSTU WYRAZIŁEM SWOJĄ OPINIE. ODRAZU PRZESTRASZYŁEŚ MNIE PROBLEMEM Z POMPĄ A PRZECIEŻ PO DRODZE SĄ JESZCZE ZAWORKI ZWROTNE KTÓRE MOGĄ NIE TRZYMAĆ PALIWA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 4 Kwietnia 2007 PRZECIEŻ PO DRODZE SĄ JESZCZE ZAWORKI ZWROTNE KTÓRE MOGĄ NIE TRZYMAĆ PALIWA jacek1, czy Ty wiesz co to PD ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bastek100 Zgłoś #7 Napisano 4 Kwietnia 2007 Czesc Jacek! Mam taki sam silnik jak Ty,i ten sam problem.Przy cieplym silniku odpala trudniej.Musze go dluzej przytrzymac na rozruszniku.W ASO wykluczyli pompe.Wedlug nich to pompowtryski.Jeszcze nic jak narazie nie robilem z silnikiem poniewaz w czasie jazdy zachowuje sie super.Zagladnij do jakiegos szpeca bo byc moze masz podobny problem(nie tani). Pozdrawiam.Sebastian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #8 Napisano 4 Kwietnia 2007 Jakbyś miał problem z pompowtryskiwaczami to wykazywałby błędy. Tak jak pisałem wczesniej, że najprawdopodobniej będzie to pompa paliwa zblokowana z głowicą silnika przy ścianie grodziowej. Nie jest to żadna pompa wtryskowa tylko pompa podająca paliwo na pd. Pompowtryskiwacze to naprawdę bardzo niezawodne podzespoły. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek1 Zgłoś #9 Napisano 4 Kwietnia 2007 PRZECIEŻ PO DRODZE SĄ JESZCZE ZAWORKI ZWROTNE KTÓRE MOGĄ NIE TRZYMAĆ PALIWA jacek1, czy Ty wiesz co to PD ?? JACEK ja dobrze wiem że wy jesteście w temacie PASSAT starymi wyżeraczami,ALE JA PROSIŁEM O POMOC , a nie o pytania o jakieś skruty!!!!NIE OBRAŻ SIĘ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lookas76 Zgłoś #10 Napisano 4 Kwietnia 2007 TO RACZEJ NIE BĘDZIE POMPA PALIWOWA BO BYŁBY SŁABSZ, A KOPA MA NIEMIŁOSIERNEGO , JEDZIE JAK TA LALA. Jacek1 - słuhaj co mówi hha, on ma duże doświadczenie i głupot nie mówi. Ja też obstawiam tzw. tandempompę, czyli pompę paliwa połącząną z wakupompą montowaną do głowicy. Znajomy miał taki problem w ATJcie i problemem była zapowietrzająca się właśnie ta pompa paliwa. Z mechaniorami starał się dochodzić skąd popma ciągnie lewe powietrze, zmieniał uszczelnienie i inne już nie wiem jake rzeczy - nie pomogło. Po wymianie na nową, problem zniknął jak ręką odjął. Jak możesz to podmień pompę i zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek1 Zgłoś #11 Napisano 4 Kwietnia 2007 Dzięki chłopaki właśnie o takie konkretne odpowiedzi mi chodziło Jutro wale do mechaniora i sprubóje mu to podpowiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość karol 31 Zgłoś #12 Napisano 23 Czerwca 2007 mam to samo po kilku dniach postoju autko ciężko pali. na ciepłym silniku jest wszystko ok. powiedzcie gdzie znajdują się zawory zwrotne paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
netadmin_47 Zgłoś #13 Napisano 25 Czerwca 2016 Witam znawców i specjalistów. Wczoraj minęło 8 lat jak mój pasiasty bezawaryjnie mi służył. Dzisiaj nagle ZONK, rano chcę wyruszać w drogę a rozrusznik i bendix nawet się nie odezwie. Akumulator ma dopiero 5 miesięcy (TUBORG GOLD, 77 Ah), napięcie wskazuje 12,7 V. Zdjąłem i założyłem klemy na wszelki wypadek aby wyeliminować to jako przyczynę. Przy próbie włączenia zapłonu brak jest jakiegokolwiek odgłosu pracy przekaźnika, bendikxu i rozrusznika. Który przekaźnik odpowiada za działanie rozrusznika? Jaka może być jeszcze inna przyczyna tej awarii? Proszę o szybką reakcję i ewentualną pomoc! Pozdrawiam forumowiczów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #14 Napisano 25 Czerwca 2016 sprawdz mase silnika,sprawdz polaczenie przewodow na rozruszniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strokers Zgłoś #15 Napisano 28 Marca 2017 Witam mam podobny problem z moim paskiem, zimą jeszcze jako tako dawało się odpalić (chyba, żże teraz padło coś całkowicie) wczoraj piękna pogoda wyruszyłem na miasto, po ok godzinie wyłączyłem silnik i pasek już nie chciał odpalić kręcił kręcił i nic... po godzinie wsiadłem coś jakby proóbował ale raczej też samo kręcenie... po 2h odpoczynku od zgaszenia i kręceniu ok 10-20 sekund zaskoczył. Zgasiłem go rano wsiadam ten sam problem 10-20 sekund kręcenia. Dojechałem do sklepu ok 3km zgasiłem - odpalam i odpalił sprawdzałem jeszcze pare razy i odpalał. Wróciłem do domu (auto dogrzało się jeszcze mocniej) i już nie odpalił ... Jakieś pomysły? Dodam, że przy minus 20 odpalał na starym akku.... czym cieplej w sumie to ciężej odpala - trzeba trochę gazu dać i dłużej kręcić (po dłuższej jeździe w zimie) Pozdrawiam Strokers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #16 Napisano 29 Marca 2017 w/g mnie zły kąt wtrysku /za wczesny wtrysk/. Spróbuj też odpalić auto z odłączoną wtyczką od czujnika temperatury silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #17 Napisano 29 Marca 2017 Jaki kąt wtrysku, przecież to PD, jakieś błędy zapisuje w sterowniku? Podejrzany może byc czujnik wałka rozrządu. Podepnij pod VAG-a i zobacz jakie sa błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strokers Zgłoś #18 Napisano 30 Marca 2017 był podpinany i żadnych błędów nie wypluwa... niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #19 Napisano 30 Marca 2017 Pisząc o kącie wtrysku chodziło mi o ustawienie na rozrządzie /według znaków i blokady na kole wałku rozrządu/. Strokers - czy problem ten występuje od wymiany paska rozrządu. Od kiedy masz ten problem, co było robione zanim to powstało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #20 Napisano 30 Marca 2017 Jak nie wyrzuca błędu to trzeba w parametry popatrzeć. Możliwe, że czujnik na wale korbowym się kończy. Trzeba sprawdzić w momencie wystąpienia usterki czy prędkość wału pokazuje w podczas kręcenia rozrusznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach