Skocz do zawartości
Gość jacek1

PROBLEM Z ROZRUCHEM SILNIKA 1.9 TDI 130KM AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jacek1

WITAM SERDECZNIE KOLEGÓW Z FORUM!!!

 

OD TRZECH DNI MAM PROBLEM Z ODPALENIEM MOJEGO PASKA.

I NIE CHODZI O PORANNE ODPALANIE AUTKA.

NAWET NA ROZGRZANYM SILNIKU PO 3 MINUTOWYM POSTOJU NIE CHCE ODPALIĆ.

NIE DZIEJE SIĘ TO RÓWNIEŻ PRZY KAŻDYM ROZRUCHU.

MOIM ZDANIEM PROBLEM JEST Z COFANIEM SIĘ PALIWA.

JEŻELI KTOŚ Z WAS MIAŁ TAKI PROBLEM TO PROSZĘ ODPISZCIE.

 

POZDRAWIAM JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Kolega tu jeden miał problem z pompą paliwa zblokowaną z głowicą silnika. Nawet wspólnie dochodziliśmy do tego tematu i do jego rozwiązania. Być może sam sie zgłosi i coś napisze.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacek1

TO RACZEJ NIE BĘDZIE POMPA PALIWOWA BO BYŁBY SŁABSZ, A KOPA MA NIEMIŁOSIERNEGO , JEDZIE JAK TA LALA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Skoro tak uważasz i z góry to skreślasz to nie będę Cię dalej przekonywać bo to nie chodzi o przyśpieszenia tylko o to co piszesz czyli cofanie się paliwa ale widze, że małe masz pojęcie w temacie :dobani:

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacek1

HANI BROŃ BOŻE NIE SKREŚLAM TWOJEJ PODPOWIEDZI TYLKO POPROSTU WYRAZIŁEM SWOJĄ OPINIE.

ODRAZU PRZESTRASZYŁEŚ MNIE PROBLEMEM Z POMPĄ A PRZECIEŻ PO DRODZE SĄ JESZCZE ZAWORKI ZWROTNE KTÓRE MOGĄ NIE TRZYMAĆ PALIWA :krzeslem:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PRZECIEŻ PO DRODZE SĄ JESZCZE ZAWORKI ZWROTNE KTÓRE MOGĄ NIE TRZYMAĆ PALIWA
jacek1, czy Ty wiesz co to PD ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bastek100

Czesc Jacek!

Mam taki sam silnik jak Ty,i ten sam problem.Przy cieplym silniku odpala trudniej.Musze go dluzej przytrzymac na rozruszniku.W ASO wykluczyli pompe.Wedlug nich to pompowtryski.Jeszcze nic jak narazie nie robilem z silnikiem poniewaz w czasie jazdy zachowuje sie super.Zagladnij do jakiegos szpeca bo byc moze masz podobny problem(nie tani).

Pozdrawiam.Sebastian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Jakbyś miał problem z pompowtryskiwaczami to wykazywałby błędy. Tak jak pisałem wczesniej, że najprawdopodobniej będzie to pompa paliwa zblokowana z głowicą silnika przy ścianie grodziowej. Nie jest to żadna pompa wtryskowa tylko pompa podająca paliwo na pd. Pompowtryskiwacze to naprawdę bardzo niezawodne podzespoły.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacek1
PRZECIEŻ PO DRODZE SĄ JESZCZE ZAWORKI ZWROTNE KTÓRE MOGĄ NIE TRZYMAĆ PALIWA
jacek1, czy Ty wiesz co to PD ??

 

JACEK ja dobrze wiem że wy jesteście w temacie PASSAT starymi wyżeraczami,ALE JA PROSIŁEM O POMOC , a nie o pytania o jakieś skruty!!!!NIE OBRAŻ SIĘ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TO RACZEJ NIE BĘDZIE POMPA PALIWOWA BO BYŁBY SŁABSZ, A KOPA MA NIEMIŁOSIERNEGO , JEDZIE JAK TA LALA.

 

Jacek1 - słuhaj co mówi hha, on ma duże doświadczenie i głupot nie mówi. Ja też obstawiam tzw. tandempompę, czyli pompę paliwa połącząną z wakupompą montowaną do głowicy. Znajomy miał taki problem w ATJcie i problemem była zapowietrzająca się właśnie ta pompa paliwa. Z mechaniorami starał się dochodzić skąd popma ciągnie lewe powietrze, zmieniał uszczelnienie i inne już nie wiem jake rzeczy - nie pomogło. Po wymianie na nową, problem zniknął jak ręką odjął. Jak możesz to podmień pompę i zobaczysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacek1

Dzięki chłopaki właśnie o takie konkretne odpowiedzi mi chodziło :hurra: Jutro wale do mechaniora i sprubóje mu to podpowiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość karol 31

mam to samo po kilku dniach postoju autko ciężko pali. na ciepłym silniku jest wszystko ok. powiedzcie gdzie znajdują się zawory zwrotne paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam znawców i specjalistów.

Wczoraj minęło 8 lat jak mój pasiasty bezawaryjnie mi służył.

Dzisiaj nagle ZONK, rano chcę wyruszać w drogę a rozrusznik i bendix nawet się nie odezwie.

Akumulator ma dopiero 5 miesięcy (TUBORG GOLD, 77 Ah), napięcie wskazuje 12,7 V.

Zdjąłem i założyłem klemy na wszelki wypadek aby wyeliminować to jako przyczynę.

Przy próbie włączenia zapłonu brak jest jakiegokolwiek odgłosu pracy przekaźnika, bendikxu i rozrusznika.

Który przekaźnik odpowiada za działanie rozrusznika?

Jaka może być jeszcze inna przyczyna tej awarii?

Proszę o szybką reakcję i ewentualną pomoc!

Pozdrawiam forumowiczów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz mase silnika,sprawdz polaczenie przewodow na rozruszniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

mam podobny problem z moim paskiem, zimą jeszcze jako tako dawało się odpalić (chyba, żże teraz padło coś całkowicie) wczoraj piękna pogoda wyruszyłem na miasto, po ok godzinie wyłączyłem silnik i pasek już nie chciał odpalić kręcił kręcił i nic... po godzinie wsiadłem coś jakby proóbował ale raczej też samo kręcenie... po 2h odpoczynku od zgaszenia i kręceniu ok 10-20 sekund zaskoczył. Zgasiłem go rano wsiadam ten sam problem 10-20 sekund kręcenia. Dojechałem do sklepu ok 3km zgasiłem - odpalam i odpalił sprawdzałem jeszcze pare razy i odpalał. Wróciłem do domu (auto dogrzało się jeszcze mocniej) i już nie odpalił ...

 

Jakieś pomysły? Dodam, że przy minus 20 odpalał na starym akku.... czym cieplej w sumie to ciężej odpala - trzeba trochę gazu dać i dłużej kręcić (po dłuższej jeździe w zimie)

 

Pozdrawiam

Strokers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w/g mnie zły kąt wtrysku /za wczesny wtrysk/. Spróbuj też odpalić auto z odłączoną wtyczką od czujnika temperatury silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki kąt wtrysku, przecież to PD, jakieś błędy zapisuje w sterowniku? Podejrzany może byc czujnik wałka rozrządu. Podepnij pod VAG-a i zobacz jakie sa błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

był podpinany i żadnych błędów nie wypluwa... niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisząc o kącie wtrysku chodziło mi o ustawienie na rozrządzie /według znaków i blokady na kole wałku rozrządu/. Strokers - czy problem ten występuje od wymiany paska rozrządu. Od kiedy masz ten problem, co było robione zanim to powstało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wyrzuca błędu to trzeba w parametry popatrzeć. Możliwe, że czujnik na wale korbowym się kończy. Trzeba sprawdzić w momencie wystąpienia usterki czy prędkość wału pokazuje w podczas kręcenia rozrusznikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności