StaryKoniu Zgłoś #21 Napisano 8 Stycznia 2014 pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #22 Napisano 8 Stycznia 2014 Odgrzeję kotleta (po 3 latach), ale lepsze to chyba niż zakładanie nowego tematu co nie ?Kolega Marek napisał wyzej, że jak odetniesz linię K to i odetnę CAN (rozumiem, ze jak odetnę zielony kabelek to nie działa linia K (VAG) oraz CAN, dobrze rozumiem?) Oczywiście zastosuję jakiś "włącznik", ale chcę wiedzieć na 100% czy robiąc przerwę w obwodzie na lini K (zielony kabelek) automatycznie robię przerwę w obwodzie CAN ? Linia diagnostyczna jak sama nazwa wskazuje to całkowicie coś innego niż ,,cyfrowa magistrala danych,, (to tak po chłopsku). Powiedz mi, co ma na celu zrobienie przerwy w obwodzie linii K? Mam nadzieje że nie ma to na celu ,,zabezpieczenia,, dostępu do niej. P.S. Masz pojęcie ile jest ,,takich linii,, w twoim aucie? :stop Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #23 Napisano 9 Stycznia 2014 Hej ! Nie jestem SPECEM ale jako tako pojęcie o elektronice mam - umiem to przeciąć, tamto naprawić Genralnie chodzi mi o 2 rzeczy - uniemożliwienie podłączenia się do komputera bez wciśnięcia włącznika (ktoś podłączy, niby komputer działa ale nie ma przesyłu danych - czy jak to się zwie) oraz uniemożliwienie uruchomienia samochodu bez wciśnięcia włącznika - ktoś radził, żeby zrobić włącznik na lini PD, pomożecie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach