Skocz do zawartości
Gość +jacek+

Drgania w B5 - pomocy, pompowtryskiwacze

Rekomendowane odpowiedzi

jesteś pewien że problem leży w szarpaniu silnika a nie w sprzęgle? miałem wytartą tarczę w starszym pasku i przy ruszaniu rwało tak że żal było patrzeć z zewnątrz jak koła szarpią. Też na zimnym szarpało mocniej

 

z innej beczki

czy któryś z kolegów mierzył ciśnienie oleju? ja mma wrażenie ze mogę mieć za wysokie co mogłoby wywoływać efekt podpierania zaworów. Zmierzę jak tylko bede miał możliwość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam chyba problem z pompowtryskiem po regeneracji. Rok temu padł mi pompowtrysk na 1-szym cylindrze, vag pokazał w 13 grupie +2,99 i telepało całym samochodem. Kupiłem używkę i okazała się dobra. Dokładnie po roku znowu padł mi ten pompowtrysk. Stwierdziłem, że jednak teraz go zregeneruję. Tydzień temu założyłem więc po regeneracji, oczywiście z nowymi oringami i śrubą pompowtrysku i jednak to nie jest to. W 13 grupie pokazuje -3,01 i nieważne czy silnik pracuje na wolnych obrotach czy przyśpiesza czy w czasie jazdy, cały czas pokazuje -3,01. Silnik trochę nierówno pracuje. W załączeniu przesyłam logi z dzisiejszego dnia oraz skany z vaga przed awarią i po regeneracji. W grupie 18 pokazuje 0 a po przygazowaniu 4, czyli ok. Dziś przy logowaniu jakoś nie chciało zejść do -3,01 ale i tak raczej to nie jest to co powinno być. Cz ten pompowtrysk powinien się ułożyć czy reklamować go?

 

http://vaglog.pl/log_269025.html

 

Zimny silnik.jpg

Przed wymianą.jpg

Po wymianie.jpg

Edytowane przez Alexx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam podobny problem już prawie od roku przy obr 1800 na 4,5 biegu jest uczucie szarpania na rozgrzanym silniku, poduszki pod silnikiem wymienione, czasami szarpie przy ruszaniu jak rozgrzany grupa 023 na vagu powyżej 105 grupa i tu putanie ile mozna tak jeszcze jeździc, 013 i 018 w normie, co jakis czas wyskoczy bład o pompowtryskach , i strasznie cos cyka jak zimny silnik podejrzewam ze popmowtryski. Auto rozwija pełną moc, zero dymienia spalanie na poziomie 9 l przewaznie po miescie.

jakies sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak cyka to moze hydroregulatory padniete. Mam podobny problem. W piatek mam wymieniac hydro i walek rozrzadu to naposze czy cos pomogło. Z drugiej strony 105 na 23 kanale jest tez niepokojące.-przytarta pompka jak odchylka jest w plusie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem...wyprzedzałem samochód...w pewnej chwili coś trzasnęło i zaczął lecieć czarny dym z wydechu...samochód stracił moc, ale da się jechać jednak zupełnie bez mocy, przy lekkim wciskaniu gazu dym się nie wydobywa....turbina i dwumasa niedawno wymieniona..czy to awaria pomopowtrysków ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na pęknięty wąż miedzy intercoolerem a turbo.

Ten zaznaczony strzałką (nr 5) lub nr 7

 

rura-waz-turbo-przewod-audi-a4-b6-1-9-tdi-awx-avf.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin zly wskazales,to bedzie ten po prawej gorny lub dolny,moze byc tez nr 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u siebie łącznie 3 razy wymieniałam te węże i 2 razy to był właśnie nr 5 i raz nr 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam podobny problem już prawie od roku przy obr 1800 na 4,5 biegu jest uczucie szarpania na rozgrzanym silniku, poduszki pod silnikiem wymienione, czasami szarpie przy ruszaniu jak rozgrzany grupa 023 na vagu powyżej 105 grupa i tu putanie ile mozna tak jeszcze jeździc, 013 i 018 w normie, co jakis czas wyskoczy bład o pompowtryskach , i strasznie cos cyka jak zimny silnik podejrzewam ze popmowtryski. Auto rozwija pełną moc, zero dymienia spalanie na poziomie 9 l przewaznie po miescie.

jakies sugestie

 

Moim zdaniem szarpanie moze byc spowodowane uszkodzeniem kola dwumasowego. Wymienilem ostatnio walek plus hydroregulatory bo byla opcja ze jeden cylinder moze cos nawalac. Silnik chodzi ciszej ale szarpanie zostalo bez wiekszych zmian..

Dwumas jest cicho ale moze sie przycierac w ktoryms miejscu. Na razie bede jezdzil ze wzgledow finansowych ale jak znajde cos na podmiane to sprawdze... chyba ze ktos z kolegow predzej trafi co powoduje szarpanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozesz powiedziec jaką listwę?

Moze chodzi o listwe wiązkę wtryskiwaczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Mam chyba problem z pompowtryskiem po regeneracji. Rok temu padł mi pompowtrysk na 1-szym cylindrze, vag pokazał w 13 grupie +2,99 i telepało całym samochodem. Kupiłem używkę i okazała się dobra. Dokładnie po roku znowu padł mi ten pompowtrysk. Stwierdziłem, że jednak teraz go zregeneruję. Tydzień temu założyłem więc po regeneracji, oczywiście z nowymi oringami i śrubą pompowtrysku i jednak to nie jest to. W 13 grupie pokazuje -3,01 i nieważne czy silnik pracuje na wolnych obrotach czy przyśpiesza czy w czasie jazdy, cały czas pokazuje -3,01. Silnik trochę nierówno pracuje. W załączeniu przesyłam logi z dzisiejszego dnia oraz skany z vaga przed awarią i po regeneracji. W grupie 18 pokazuje 0 a po przygazowaniu 4, czyli ok. Dziś przy logowaniu jakoś nie chciało zejść do -3,01 ale i tak raczej to nie jest to co powinno być. Cz ten pompowtrysk powinien się ułożyć czy reklamować go?

 

http://vaglog.pl/log_269025.html

 

[ATTACH=CONFIG]146502[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]146503[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]146504[/ATTACH]

 

Kolego a nie jest czasem tak że problem może leżeć w 3 i 4 pompce a nie w pierwszej?

Gdzieś tak zrozumiałem że jak jakaś pompka niedomaga to inne za nią nadrabiają i stąd te odchyłki.

Bo jak wiesz to suma wszystkich wartości musi być jak najbliższa zera;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem tu nowy i proszę o pomoc. Mam Passata 1.9tdi 130km AVF. Jak go kupiłem to silnik drgal przy 20tys obrotów i przy rozpedzaniu i na biegu jałowym. Na wolnych obrotach też lekko przebieral-diagnoza pompowtryski do wymiany... kupiłem używki i po wymianie było wszystko ok. Po jakimś miesiącu problem wrócił i do tego ciężko rano zapala... Na kompie wszystko ok żadnych błędów. Dodam jeszcze że na zimnym silniku jest dobrze normalnie chodzi. Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi.

.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę o pomoc chodzi mi o pompowtryski. Zawsze rano przy odpalaniu autko pali na 3 cylindry przyczym strasznie kopci i smierdzi i po chwili wskakuje na 4 cylindry napomkne ze wtryski sa po regeneracji i już chyba z 3 razy odwoziłem do nich ze coś jest nie tak i mowią ze wszystko z nimio jest ok co może być przyczyna proszę o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam proszę o pomoc chodzi mi o pompowtryski. Zawsze rano przy odpalaniu autko pali na 3 cylindry przyczym strasznie kopci i smierdzi i po chwili wskakuje na 4 cylindry napomkne ze wtryski sa po regeneracji i już chyba z 3 razy odwoziłem do nich ze coś jest nie tak i mowią ze wszystko z nimio jest ok co może być przyczyna proszę o pomoc. Pozdrawiam

 

Wiązka pompo wtryskiwaczy - doginanie pinów lub wymiana na nową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale przy wiązce to nie palił by tak samo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale przy wiązce to nie palił by tak samo?

 

U mnie przy walniętej wiązce po całonocnym postoju odpalała na cztery, po 2-3 sekundach pracy chodził na trzech a po kolejnych kilku sekundach lub zwiększeniu obrotów znów chodził na cztery. W moim przypadku doginanie konektorów pomogło na tydzień. Wymiana wiązki załatwiła problem. Spróbuj na początek dogiąć piny we wtyczkach pompek. Robota na 40 minut i sprawa się wyjaśni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadne błedy mi na komputerze nie wyskakują

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

jasne sprawdze napewno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna by sdla pewnosci prawdzic cisnienie oleju na zimnym silniku. Czy nie jest za wysokie co by powodowalo podpieranie zaworów

 

 

 

Z tego co ja wiem błędy zwiazane z wiązką zawsze skutkuja błędami zapisanymi w pamięci sterownika. Chetnie bym wyjasnil czy tak jest na pewno.

Edytowane przez 1robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no głowica jest po planowaniu a stan oleju jest troszkę za duży tak wlał mi mechanik może być też tak ze jak jest więcej oleju to bedzie mi go podbierał i tak przykapcał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności