Skocz do zawartości
Gość misiek

brak mocy 2-4tys.obr w paskuB3 2.0 16V

Rekomendowane odpowiedzi

Gość misiek

Witam.mam problem z moca w zakresie2-4tys.silnik w tym zakresie bardzo wolno przyspiesza a niekiedy wrecz hamuje.na luzie wcina sie niezle.na gazie jest lepiej ale ciagnie jak wol.w mrozy falowaly obroty.mechanik wymienil przeplywomierz filtry przewody itp.i nadal tak samo.mowil ze wina przeplywomierza (nie chodzil na gazie)bo nie da sie ruszyc sruby regulacyjnej chociaz nie jest pewny.co robic.pomozcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ma przepływomierz do gazu!!! a po za tym to ten silnik pięgnie ciągnie dopiero od 4,5 tyś do 7 :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość misiek

przeplywomierz ktory kupilem nie chodzil na gazie czyli nie byl narazony na strzaly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co nie znaczy że jest dobry, jaka ma oporność na klapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.mowil ze wina przeplywomierza (nie chodzil na gazie)

Na PB jakm jest walnięta przepływka to nie będzie chodził ale na gazie powinno być :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość handrew

E tam. Prawda jest po środku. Przepływka trochę ma do gazu, ale duzo mniej niż na Pb. Jesli by nie miała to ściągnij wtyk z potencjometra czy silnik bedzie w pełni sprawny . Ale na Pb też pochodzi w awaryjnym trybie. Walnięty potencjometr przepływomierza, powoduje błędny sygnał na nastawnik ciśnienia paliwa. Na gazie nie robi to dużej różnicy, oprócz zbyt łatwego podnoszenia sie drosenklapy, o tyle na Pb jednostajne ciśnienie na rozdzielaczu powoduje prace jak T-34, ale silnik nadal pochodzi. Sygnał z potencjometra ma wpływ na wyprzedzenie zapłonu w zależności od obciążenia. Gaz ze swoja wysoką liczbą oktanową jest na to mniej podatny, niż Pb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość misiek

na gazie pracuje w miare tylko ciag slaby.moze kwestia regulacji ale zaden gazownik nie chce sie brac bo ciezko chodzi na Pb.przeplywka pochodzi z auta ktory chodzil jak zegarek.dodam jeszcze ze przy zmianie biegow silnik wolno schodzi z obrotow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość misiek

po zdjeciu wtyki z przeplywki silnik chodzil ale obroty falowaly a na LPG wzrosly do1.5tys. rozlaczylem akumulator na 15min jak mi polecono i stal sie zywszy ale na gazie.na Pb nadal dziura od 2-4tys.pomozcie wiem ze ten motor na swoje134KM powinien chodzic lepiej a on sie zachowuje jak by mial 70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość misiek

czy ktos moze napisac na ktorej wtyczce mierzy sie opornosc na klapie i jaka powinna wynosic bo sa dwie. jedna z 3 kabelkami a druga z 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności