AnDrzej_IzaK Zgłoś #1 Napisano 28 Stycznia 2020 Witam wszystkich. Poproszę o analizę logów. Auto bez LPG http://vaglogi.pl/log-115_118_qB9l6zt.html http://vaglogi.pl/log-002_033_qOyX9Q.html http://vaglogi.pl/log-003_020_PIx2JT.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 29 Stycznia 2020 raczej w porządku 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #3 Napisano 29 Stycznia 2020 Dzięki. To moje pierwsze 1.8t jak i robienie logów. Chciałem wiedzieć czy wszytko ok ze strony diagnostyki. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #4 Napisano 1 Lutego 2020 Mam jeszcze pytanie. Przy agresywniejszej jeździe tzw podłoga i zmiana biegu w momencie puszczenia gazu i wciśnięcia sprzęgła obroty wzrastają o około 500, czy to jest normalne. To wygląda jakbym w trakcie zmiany biegów mial wciśnięty pedał gazu. Zaznaczam że czujnik sprzęgła, hamulca jest sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #5 Napisano 2 Lutego 2020 raczej nie jest. ale to co jest przyczyną to już pytanie nie do mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #6 Napisano 2 Lutego 2020 Czy logi dynamiczne ze zmianą biegów pokazały by co się dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #7 Napisano 2 Lutego 2020 Znalazłem coś takiego na forum. Może To jest przyczyną tego wzrostu obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #8 Napisano 4 Lutego 2020 Możesz spróbować zrobić taki log. Obejrzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #9 Napisano 4 Lutego 2020 Wrzucę wszystko w weekend. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #10 Napisano 8 Lutego 2020 Witam ponownie. Wrzucam loga 115/118 dynamiczny z jazdy żeby pokazać co się dzieje podczas zmiany biegów. Dodaje link vaglogi i link do stronki z wykresem. Swoja drogą fajny patent na pokazanie loga graficznie jak ktoś się nie chce bawić excel. https://log.malonetuning.com/chart/282844#H8KLCADDgsKUPl4CA3XCjUEKw4IwEEXDrzLDqwwEw5R6wpjDkMOFw5jCjDUQE8KZTMKlenpbQivCiMOZw77Dtx%2FDjznDsFkxwobDhGBUJsOuwo3CgyHDny%2FDi8KAwqPDpMOpUcOAw5g6w4Ysw6HCvcOcwqzCgcKREwspQyXDqcOJwqLCqBlnwqQ5wqxGdW7DgTN6UirCrMOreMOYE8Ofw6jClWLCqcOVw5cQecOzw7%2FDmXbCt39Jw5ckwqcmOTbDicK5wpLDvgPCl8O8WTgcAQAA http://vaglogi.pl/log-115_118_p0d9sf.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #11 Napisano 12 Lutego 2020 (edytowane) No wychodzi na to że są te skoki Edytowane 12 Lutego 2020 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #12 Napisano 1 Kwietnia 2020 Witam po dłuższej przerwie. Wracam z odpowiedzią na mój problem wzrastających obrotów podczas zmiany biegów. Winny był zawór DV. Po wymianie na nowy z ASO wszystko Ok, biegi zmienia się płynnie bez znaczenia od obciążenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach