Skocz do zawartości
AnDrzej_IzaK

Analiza logów 1.8t AWT

Rekomendowane odpowiedzi

raczej w porządku

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. To moje pierwsze 1.8t jak i robienie logów. Chciałem wiedzieć czy wszytko ok ze strony diagnostyki. Jeszcze raz dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie. Przy agresywniejszej jeździe tzw podłoga i zmiana biegu w momencie puszczenia gazu i wciśnięcia sprzęgła obroty wzrastają o około 500, czy to jest normalne. To wygląda jakbym w trakcie zmiany biegów mial wciśnięty pedał gazu. Zaznaczam że czujnik sprzęgła, hamulca jest sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej nie jest. ale to co jest przyczyną to już pytanie nie do mnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy logi dynamiczne ze zmianą biegów pokazały by co się dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego na forum. Może To jest przyczyną tego wzrostu obrotów? Screenshot_2020-02-02-21-43-32-726_org.mozilla.firefox.thumb.jpg.de2f6e66fee84da705d5e136e8cd2298.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować zrobić taki log. Obejrzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Wrzucam loga 115/118 dynamiczny z jazdy żeby pokazać co się dzieje podczas zmiany biegów.

Dodaje link vaglogi i link do stronki z wykresem. Swoja drogą fajny patent na pokazanie loga graficznie jak ktoś się nie chce bawić excel.

https://log.malonetuning.com/chart/282844#H8KLCADDgsKUPl4CA3XCjUEKw4IwEEXDrzLDqwwEw5R6wpjDkMOFw5jCjDUQE8KZTMKlenpbQivCiMOZw77Dtx%2FDjznDsFkxwobDhGBUJsOuwo3CgyHDny%2FDi8KAwqPDpMOpUcOAw5g6w4Ysw6HCvcOcwqzCgcKREwspQyXDqcOJwqLCqBlnwqQ5wqxGdW7DgTN6UirCrMOreMOYE8Ofw6jClWLCqcOVw5cQecOzw7%2FDmXbCt39Jw5ckwqcmOTbDicK5wpLDvgPCl8O8WTgcAQAA

http://vaglogi.pl/log-115_118_p0d9sf.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wychodzi na to że są te skoki

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie.

Wracam z odpowiedzią na mój problem wzrastających obrotów podczas zmiany biegów. Winny był zawór DV. Po wymianie na nowy z ASO wszystko Ok, biegi zmienia się płynnie bez znaczenia od obciążenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności