keygen_8bit Zgłoś #1 Napisano 27 Października 2019 Cześć Panowie, czy może ktoś spojrzeć na moje logi i udzielić porady? Pacjent Passat B5Fl 2003r., Silnik AVB 101KM, automat 4 biegi. Jakiś czas temu wymieniałem turbinę na regenerowaną i zawór EGR na używany (sprawny). W moim EGR pękła membrana otwierająca zawór co skutkowało błędem. Auto wydaje się mieć moc ale nie wiem czy taka jaką powinno mieć. Jedyny problem to duże spalanie. Problem polega na tym, że w logu dynamicznym w grupie 003 wartości MAF są chyba za bardzo rozjechane a w grupie 008 wartość ograniczenia momentu obrotowego (pozycja 3) jest większa od wartości ograniczenia dymienia (pozycja 4). Turbina w grupie 011 wydaje się być OK. Potrzebuje chociaż punktu zaczepienia czy uszkodzony może być przepływomierz, zawór EGR czy nieszczelny układ dolotowy. Log dynamiczny 003/008/011 (ucięty od 2 tyś. obr.):http://vaglogi.pl/log-003_008_011_oYvvL0l.html Logi statyczne: 000http://vaglogi.pl/log-000_Lr28O8.html 003http://vaglogi.pl/log-003_9QYkj8o.html 003BS - wartość na ON i OFF mają chyba za małą różnicehttp://vaglogi.pl/log-003_YxWzn62.html 013 - korekcje pompowtryskówhttp://vaglogi.pl/log-013_OB51z3.html 023 - BIPyhttp://vaglogi.pl/log-023_aMyT75.html Szukałem sporo ale niestety wiekszość starszych logów z forum z którymi mógłbym porównać była na stronie która już nie istnieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pokonamwas Zgłoś #2 Napisano 27 Października 2019 Zrób loga dynamicznego od 1300 obr do 4000 obr . Z tego co widać przepływka tnie dawkę . Zrób 8,10 kanał. Najlepiej było by napisać dobry program , auto odżyje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keygen_8bit Zgłoś #3 Napisano 28 Października 2019 Sprawdziłem kąt synchronizacji wałka rozrządu i był ustawiony na -6(!), ustawiłem na 0/-0,5 ale niestety nie mam możliwości zrobienia dzisiaj już logów dynamicznych. Parametry na niekorzyść (korekcje pompek 013, dawka paliwa 001/2, spalanie na jałowym z 0,8 na 1l/h). Możliwe złe ustawienie rozrządu czy ratowanie sytuacji uciekając w minus? Wyczuwam, że jutro do pracy będę jechał mega mułem.. Poniżej wszystkie logi statyczne, wszystkie na gorąco. Na samym końcu log 004/013/015 z kątem -6. 000http://vaglogi.pl/log-000_0237tw.html 001http://vaglogi.pl/log-001_LJ4KK.html 003MBhttp://vaglogi.pl/log-003_JxyEgVK.html 003BShttp://vaglogi.pl/log-003_D5d6Td.html 004http://vaglogi.pl/log-004_N012i.html 007http://vaglogi.pl/log-007_18Jnp3.html 011BShttp://vaglogi.pl/log-011_51nCQ.html 013http://vaglogi.pl/log-013_D4t82.html 015http://vaglogi.pl/log-015_Iehim7.html 016http://vaglogi.pl/log-016_7IzSf.html 018http://vaglogi.pl/log-018_733pZA.html 023http://vaglogi.pl/log-023_Z3zJ6.html LOG 004/013/015 Z KĄTA -6 !http://vaglogi.pl/log-004_013_015_R6a7CNS.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach