noidemm Zgłoś #1 Napisano 18 Września 2019 Witam. Samochód Passat b5fl z 2002 roku z 2 litrowym motorem 20v ALT 131 koni. Zapalił się check, po podłączeniu komputera pokazuje błąd: 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit P1116-004 - No signal/communication. Auto ma nierówne obroty na benzynie jak i na gazie. Trzepie budą. Kanały 32, 33, 34 poniżej, sonda w ogóle nie reaguje na obroty. https://filmy.elektroda.pl/66_1568742552.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 18 Września 2019 (edytowane) jak masz open circuit i no communication to do sprawdzenia są przede wszystkim kable. Potem sama sonda potem ECU Edytowane 18 Września 2019 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #3 Napisano 18 Września 2019 Błąd dotyczy pierwszej sondy rozumiem tej przed katalizatorem?? Dziwi mnie że komp wyświetla temperature sondy, ale jak skoro nie ma połączenia z nią?? Gdzie znajduje się ta pierwsza sonda, czy dojdzie się do niej z góry auta czy trzeba do kanału?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #4 Napisano 18 Września 2019 Dodam jeszcze, że auto na zimnym samoczynnie gaśnie, przy dodaniu gazu strzela. Czy to może być wina sondy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #5 Napisano 18 Września 2019 Tak b1s1 to sonda przed katalizatorem która niejako dobiera skład mieszanki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #6 Napisano 19 Września 2019 Sprawdziłem przewody miernikiem, wtyczka też cała. Po odpięciu całkowitym sondy, auto zachowuje się tak samo jak by była wpięta, brak reakcji. Czy nierówna praca silnika spowodowana może być uszkodzoną sondą szerokopasmową?? Na zimnym silnik gaśnie, strzela przy dodaniu gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #7 Napisano 19 Września 2019 @Zwonko już Ci napisał co trzeba zrobić. Skoro przewody są całe to masz ubitą sonde. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #8 Napisano 19 Września 2019 Zakupiłem sondę firmy Borsehung 06B906265D. Spotkał się ktoś z tą firmą. Niby na pierwszy montaż idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #9 Napisano 19 Września 2019 (edytowane) Pierwsze słyszę. Ale w sumie nigdy się nie zastanawiałem co oni tam montuja. To co masz robić podałem w pierwszym poście. W kolejności od najtańszych i najczęstszych do najdroższych i rzadkich. Nie ma sensu się powtarzać Edytowane 19 Września 2019 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #10 Napisano 22 Października 2019 Uszkodzeniu uległy dwie gumy - łączniki kolektora ssącego i zasysało lewe powietrze na dwóch cylindrach. Po zrzuceniu kolektora i wymianie kompletu łączników gumowych kolektora silnik pracuje idealnie. W trakcie naprawy wyszło uszkodzenie jeszcze kierownicy powietrza kolektora, nie pracuje. Membrana w gruszce cała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #11 Napisano 22 Października 2019 Taką postawę się chwali (napisałeś co było problemem ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach