Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.  

Jakiś czas temu zostałem posiadaczem Passata B5 fl 1.6 benzyna 101km. Przy zakupie nie zauważyłem problemu a teraz jest coraz większy ?

Auto na jałowym biegu, podczas postoju drga, podszarpuje nie wiem jak to nazwac. Dziwny dźwięk z tłumika i podczas przyspieszania muli i telepie. 

Spalanie też ogromne, za 50 zł robię około 60km. 

Odpinam wtyczkę z wtrysku z 4 cylindra i bez zmian zero reakcji. Inne wtryski po odpieciu duszą auto. 

Od wczoraj jeżdżę po szrotach i sklepach jedyne co jest to wtrysk z serwisu koszt około 800zl. 

Moje pytanie jest takie czy mogę zamienić całą listwe wtryskowa z silnika 1.6 też 101km tylko przed liftu. Mój Pasek ma oznaczenie 3BG a tylko co mają na sprzedaż jest z typu 3B. Proszę o pomoc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz zmienić bez problemu, to te same wtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem jak przymierzyć, ale te z 3B są moim zdaniem krótsze i kolor maja niebieski. 

received_524110945006702.jpeg

received_937094200000156.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wejdą Ci w gniazdo a widze że wejdą to nie robi różnicy czy są krótsze, najwyżej wymienisz wszystkie 4, albo cała listwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, jeżeli masz dziwny dźwięk z wydechu, to ja proponowałbym, zanim wymienisz wtryskiwacze zobaczyć, czy świeca na tym cylindrze nie jest uszkodzona. Zamień świece na sąsiadujących cylindrach i zobacz jak będzie się wtedy silnik zachowywał. Pozdejmuj kolejno przewody wysokiego napięcia oraz wtyczki z wtryskiwaczy i zobaczysz, czy problem nie przeniósł się na cylinder z przełożoną świecą zapłonową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być i tak, że świeca się skończyła. 

Gościu który sprzedawał mi samochód twierdził, że świece i kable wymienił widać, że są jak nowe. Lecz może być tak jak piszesz. Nowe nie znaczy że musi działać albo że się nie popsuło. Aktualnie jestem na wyjeździe, jutro sprawdzę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybciej niż podmienić świece będzie podłączyć się pod komputer i sprawdzić błędy;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega mazigt1 pisał zamieniłem świece i dalej to samo, co gorsze zamieniłem wtryski też bez zmian. Wtrysk działa. W czym może być problem skoro świece kable wtryski wszystko ok a dalej nie pali na jeden gar. Brat aktualnie podłącza komputer i próbuje to sprawdzic. Prąd na wtyczce sprawdzając na jednym pinie się jest plus i działa a drugi pewnie minus bo żadnej reakcji 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To podaj błędy. Podłącz kontrolke pod wtyczke wtrysku i sprawdź czy się zapala. To że jest plus nie znaczy że jest masa. Jeżeli kontrolka będzie się zapalała to są takie opcje: 

1. Najmniej kosztowna, uszkodzona uszczelka kolektora na tym cylindrze, wtedy na wolnych nie pali podczas przyspieszania szarpie, uspokaja się dopiero przy wyższych obrotach. 

2. Jeśli auto masz od niedawna to albo kupiłeś je po zerwaniu paska z lekko zagiętymi zaworami, wtedy objawy masz jak wyżej, na wolnych i podszas przyspieszania telepie, na wyższych jakoś zaczyna jechać. 

I 3. Zaczęło nadpalać zawór, przy kupnie nie było tego widać ale problem się powiększył. Nie widze innych opcji bo skoro iskra na tym cylindrze jest, paliwo jest i powietrze jest tak jak powinno byc to musi palić

Edytowane przez HansikVR5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HansikVr5 

Ja obstawiam że to coś ze zła dawka powietrza lub paliwa. Dzisiaj już w domu rano lecę na komputer. I jak nie to biorę się za kolektor ssący. Listwa wtryskowe sprawdzona napięcie sterowanie wszystko ok. Ciśnienie na cylindrze 14.  Obroty równe. Myślałem też nad poduszka silnika jeśli nim szarpie coś może odginac i łapać lewe powietrze. Olej ok bez masła na korku miarę czy wezach. Jutro dam znać co i jak po komputerze 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewe powietrze może łapać przez nieszczelność a nie  poduszke silnika. Podepnij kompa i będziem dalej myśleć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po komputerze koleś powiedzial że wypadający zapłon z 1 cylindra. Polecił mi żebym podmienił ceweke zapłonową. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmieniłem cewke, bez zmian. Jedynie co zostało to sprzedać to w pizdu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostało ściągnąć kolektor i zobaczyć co z uszczelką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A weź no panie plaka do tapicerki albo jakiś dezodorant i psikaj po kolektorze w okolicy wtrysku na który nie pali, ewentualnie samostarta. Zobacz czy zacznie pracować normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No spróbuję, najlepiej to bym benzyna polał i podpalił wpizdu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności