yahoo666 Zgłoś #1 Napisano 3 Września 2019 Cześć. Mam do wymiany olej w silniku, w Pastuchu jeszcze tego sam nie robiłem (dotąd w ASO). Pytanie brzmi: jakim momentem fabryka każe dokręcać korki spustowe w misce i obudowie filtra, a także samą obudowę? Ma ktoś może taką wiedzę, czy wszyscy "na czuja"?;-) Dzięks! pozdrówki y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #2 Napisano 4 Września 2019 20 godzin temu, yahoo666 napisał: Cześć. Mam do wymiany olej w silniku, w Pastuchu jeszcze tego sam nie robiłem (dotąd w ASO). Pytanie brzmi: jakim momentem fabryka każe dokręcać korki spustowe w misce i obudowie filtra, a także samą obudowę? Ma ktoś może taką wiedzę, czy wszyscy "na czuja"?;-) Dzięks! pozdrówki y Rozumiem że chodzi ci o Passata b8 ? Bo nie masz wypełnionych tych informacji w profilu Korek spustowy 30nm Dekiel filtra oleju 25nm Mały korek w deklu filtra (ten na klucz 13 ) 3nm Najlepiej odkręcić ten mały korek w pokrywce filtra ,aby opóźnić obudowę filtra z oleju ,aby nie uciapać całego boku silnika. Korek w misce lepiej nie dokręcać na czuja ,bo łatwo jest zerwać gwint w aluminiowej misce olejowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yahoo666 Zgłoś #3 Napisano 4 Września 2019 2 godziny temu, Marek3 napisał: Rozumiem że chodzi ci o Passata b8 ? Bo nie masz wypełnionych tych informacji w profilu Korek spustowy 30nm Dekiel filtra oleju 25nm Mały korek w deklu filtra (ten na klucz 13 ) 3nm Najlepiej odkręcić ten mały korek w pokrywce filtra ,aby opóźnić obudowę filtra z oleju ,aby nie uciapać całego boku silnika. Korek w misce lepiej nie dokręcać na czuja ,bo łatwo jest zerwać gwint w aluminiowej misce olejowej Hmm. No u mnie widać te informacje uzupełnione... Tak, B8, 2.0 TDI, 2015. Dziękuję:) Właśnie dlatego pytam, żeby wiedzieć jak klucz nastawić zanim zacznę przykręcać. Swoją drogą, z czego wynika potrzeba wymiany korka za każdym razem? pozdrówki y. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #4 Napisano 16 Września 2019 Dnia 4.09.2019 o 22:14, yahoo666 napisał: Hmm. No u mnie widać te informacje uzupełnione... Tak, B8, 2.0 TDI, 2015. Dziękuję:) Właśnie dlatego pytam, żeby wiedzieć jak klucz nastawić zanim zacznę przykręcać. Swoją drogą, z czego wynika potrzeba wymiany korka za każdym razem? pozdrówki y. Nie wymienna jest podkładka uszczelniająca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach