Skocz do zawartości
Gość broniu63

Alarm fabryczny B4

Rekomendowane odpowiedzi

GUPETTO, juz bylo pisane na forum gdzie sie znajduje alarm.

poszukaj pod deska, na wysokosci lewych nawiewow u kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz też zrobić małe doświadczenie sprawdzające czy alarm wogóle działa:

- otworzyć maskę (z zaczepu nie podnosić - maska będzie otwarta ale wyłącznik krańcowy nie)

- zamknąć samochód (alarm się uzbraja chyba po 15 sekundach)

- podnieść maskę - rozłączy się wyłącznik krańcowy i alarm powinien zacząć wyć

 

Tak mniej więcej ja się dowiedziałem że mam w pasku alarm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem kupiłem paska B4. w jednym z kluczyków jest zintegrowany pilot z tym że w momencie zakupu auta baterie były rozładowane.

Wymieniłem baterie w pilocie przez kom widzę ze dioda nadaje a centralny nie reaguje. Mam pytanie jak dostroić pilota do centralki ewentualnie jak stwierdzić ze centralki brak.

 

Alarm fabryczny działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja też odgrzeje kotleta. WYBACZCIE!!

 

Mam problem.

 

W moim Passaciku jest alarm fabryczny. Od pewnego czasu (jeszcze przed zimą) zaczął wariować. Tzn jest jeden błąd w jego działaniu. Od czasu do czasu gdy normalnie otwieram samochód, wchodzę, wsadzam kluczyk, przekręcam i wtedy jakby zaskoczył i od razu gaśnie. Tak jakby było odcięcie załączone. :(

 

Czasem porobi tak 10 razy, czasem za 2 razem zaskoczy a czasem nie mogę go długo odpalić. Czasem mu się "odbeknie" jak go zamknę i otworze innym razem jak wyciągnę i wsadzę kluczyk do stacyjki....

 

Otwierałem kluczyk a tam praktycznie pusto... Tylko jakaś śmieszna kosteczka jakby magnez czy cuś...

 

Pomóżcie proszę bo zimą szkoda mi silnika i aku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to ja też odgrzeje kotleta. WYBACZCIE!!

 

Mam problem.

 

W moim Passaciku jest alarm fabryczny. Od pewnego czasu (jeszcze przed zimą) zaczął wariować. Tzn jest jeden błąd w jego działaniu. Od czasu do czasu gdy normalnie otwieram samochód, wchodzę, wsadzam kluczyk, przekręcam i wtedy jakby zaskoczył i od razu gaśnie. Tak jakby było odcięcie załączone.

 

Czasem porobi tak 10 razy, czasem za 2 razem zaskoczy a czasem nie mogę go długo odpalić. Czasem mu się "odbeknie" jak go zamknę i otworze innym razem jak wyciągnę i wsadzę kluczyk do stacyjki....

 

Otwierałem kluczyk a tam praktycznie pusto... Tylko jakaś śmieszna kosteczka jakby magnez czy cuś...

 

Pomóżcie proszę bo zimą szkoda mi silnika i aku...

poczytaj o immobilajzerze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qdlik medalionie, nie znasz się. Nie czaisz ze to przeszłość? to juz nie wróci.... patrz uwaznie bys nie stał się czyjąś marionetką. a tak BTW co do tematu to musisz poczytac ziomek o immobilajzerze bo to pomaga ziąąąąą prawie jak zioło z blety lek.

 

 

-----------------------------------------------

THC FOR REAL, PEACE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za pomoc koledzy! Będę działał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WP_000127.jpg

 

rozmontowałem, widzę cewke, i kabel idący od niej taki czarny ale nie widzę żadnej kostki :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.

Szukałem w necie i nie ma więc to ostatnia "deska *******"

Jak włączyć głośne załączanie i wyłączanie alarmu Dest 2p?

 

Zdjęcie0280.jpg

Na zdjęciu pilot od alarmu

Może ktoś ma instr. obsługi jeżeli tak to bym jakiś skan poprosił albo link do tego.

Pilot sprawny ale tylko cicho załącza i wyłącza.

Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w instrukcji obsługi jest napisane jak aktywować ten alarm.wymień baterie ściągnij instrukcje np. z chomika w instrukcji jest napisane przy jakim alarmie jak zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem i tylko jeden jest ale tam jest tekst urwany. I jeszcze litery pozmieniane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1).Włożyc kluczyk w zamek drzwi i przekręcic go trzykrotnie do przodu(w kierunku otwierania).Za każdym razem przytrzymac kluczyk w położeniu otwarcia przez 0,5 sekundy.Wyjąć kluczyk z zamka.

2).Skierować kluczyk na lusterko zewnetrzne.

3).Nacicisnąc i przytrzymać przycisk zamykania

4).Trzykrotnie nacisnąć przycisk otwierania.Puścić przycisk zamykania

Proces synchronizacji nie może trwać dłużej niż 20 sekund

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2).Skierować kluczyk na lusterko zewnetrzne.

a co mi da skierowanie kluczyka na lusterko jak w nim nic niema w b3 i w kluczyku i w lusterku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie dopisać słów kilka.

 

Alarm fabryczny u mnie, to 3A0 953 233

 

Objaw - auto gdy ciepłe (w kabinie, np postało na słońcu albo mocno zagrzane dmuchawą) - nie zapala. Sporadycznie się to zdarzało, ze 2 razy w lecie że musiałem kilka razy pokręcić, kilka razy jesienią. Objaw taki, ze po przekręceniu kluczyka na "zapłon" kontrolki się zapalają, a gdy zacznę kręcić rozrusznikiem to gasną - tak jakby ECU, zegary nie były zasilane. W trakcie kręcenia wystarczyło klepnąć w deskę rozdzielczą na wysokości włącznika świateł - słychać było stuknięcie przekaźnika i autko zapalało bezproblemowo. Zawieszający się przekaźnik...

 

Dobrałem się do centralki alarmu fabrycznego od spodu, przykręcona jest na dwa blachowkręty, dojście jest małym śrubokrętem typu bączek. Otwarcie skrzyneczki to żadna filozofia, byle była ciepła i nie popękała. Najprostsza metoda naprawy to zaciśnięcie zaznaczonego przekaźnika na zdjęciu opaską zaciskową, tak aby cały czas był w pozycji włączonej. Element ruchomy (ta blaszka) musi być dociśnięta w kierunku cewki.

 

DSC02209.JPG

DSC02208.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najprostsza metoda naprawy to zaciśnięcie zaznaczonego przekaźnika na zdjęciu opaską zaciskową, tak aby cały czas był w pozycji włączonej.

albo wymiana na nowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , chciałbym odświeżyć ten temat ponieważ mam poważny problem z Alarmem w passacie b4 . Dzsiaj zaczoł " wyć" przed domem bez powodu , zero reakcji na pilota , otwieranie tylko z drzwi ale oczywiście z włączonym alarmem . Proszę o pomoc . Na alarmie wjechałem do garażu i odłączyłem akumulator . Nie wiem co jest przeczynątego .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtek12405

Co do alarmu mam malutkie pytanie bo mam Passacika B4 2.0 z 94r z oryginalnym alarmem lecz biedulek doznał szkody całkowitej i pytanie trudno jest przełożyć całą instalacje alarmu do drugiego z tego samego roku(różni się wersją silnikową 1.8 AAM)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Niedzial

Pomocy!! Wymieniłem Klamkę pasażera przód i alarm zaczął głupiec, nie rozbraja się i wyje co chwile po otwarciu drzwi po drugim odpaleniu i takie tam. co robić żeby to ustało? albo jak zlikwidować Alarm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniałeś klamkę na podłączonym aku? Zbytnio na alarmach się nie znam ale spróbuj go może zresetować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest taki temat to nie będę zakładał nowego.

Mam w aucie alarm ale nie za bardzo wiem jak on działa. Przejrzałem kilka tematów na forum ale odpowiedzi nie znalazłem.

Nie znam wersji swojego alarmu. Nie mam nawet pewności czy to fabryczny.

Na pilocie mam 2 przyciski, nie zauważyłem żadnej diody mrugającej ani mrugania migaczy. Nawet szyby mi się nie zamykają po zamknięciu auta.

W sumie to przekonany byłem że on nie działa.

Ale niedawno nie mogłem odpalić auta. Prawdopodobnie przypadkiem kliknąłem na pilocie przycisk od alarmu. Wydawało mi się że auto nawaliło. Ale kliknąłem pilotem i odpaliłem bez problemu.

Stąd wniosek że jednak alarm jakiś jest. Jak można dojść do tego jaki to alarm, jak on działa i jak go obsługiwać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności